سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره دوجداره, قیمت پنجره یو پی وی سی, قیمت پنجره ارزان, قیمت بهترین پنجره دو سه جداره, قیمت پنجره ضد صرقت

خرید پنجره خم با کیفیت رنگی

چهارشنبه 98/2/4
3:21 عصر
بهرام پروهان

خرید پنجره خم با کیفیت رنگی : پنجره دو جداره  یو پی وی سی دارای تنوع و طرح های بسیاری است، که کیکی از انواع طرح ها و مدل های جذاب پنجره دو جداره پنجره خم  یا قوس دار میباشد. مجموعه پنجره ماندگار همراه با نیاز و سلیقه شما طبق تکنلوژی روز تولید میکند. به یاد داشته باشید که تمام سعی ما این است که طبق استانداردهای روز دنیا پیش رویم تا بتوانیم بهترین کیفیت را در اختیار شما مشتریان قرار دهیم.شما می توانید همین حالا با ما تماس بگیرید و سفارش خودرا ثبت کنید.

پنجره خم

خرید پنجره خم با کیفیت رنگی

انعطاف پذیری در طراحی پنجره های دوجداره یو پی وی سی (UPVC  ) فقط به اشکال هندسی مربع و مسطتیل ختم نمی شود. پروفیل های UPVC   با توجه به معماری های خاص و ارائه نقشه، از خم پذیری خوبی جهت ساخت انواع کتیبه آرک (Curved UPVC window) برخوردار هستند. پنجره های خم دار یا منحنی پس از خم دار شدن به قسمت های دیگر جوش خورده و مستحکم می شوند. 

پنجره قوس دار upvc

 

پنجره خم یا قوس دار دو جداره : پنجره های خم یا قوسی تاثیر رویایی و بی نظیری بر خانه های با معماری مدرن و سنتی می گذارد. شما می توانید این مدل از پنجره را در کنار دیگر مدل های پنجره دو جداره قرار دهید تا به ظاهری فریبنده و زیباتر در ظاهر ساختمان برسید. می توانید در ساخت درب های بالکنی نیز از این مدل استفاده کنید تا علاوه بر زیبایی ، نور بیشتری وارد منزل کنید. پنجره های قوسی می توانند به بلندی پنجره های لولایی و به پهنی پنجره های سایبانی ساخته شود. این مدل از پنجره با تلفیق درست با دیگر مدل ها می تواند علاوه بر زیبایی تهویه هوای مطبوعی نیز فراهم کند.

پنجره خم

خرید پنجره خم با کیفیت

 

پنجره ها غیر از کارایی و قابلیت در حفظ انرژی و تهویه هوای مطبوع، جلوه ساختمان هستند. نمای زیبا برای یک ساختمان تا حد زیادی به مدل پنجره ها بستگی دارد. یکی از مدل های پنجره که زیبایی خاصی به نمای ساختمان می دهد، انواع پنجره های خَم است. پنجره های نیم دایره، دایره، کمانی و … انواع دیگر در جای خود زیبایی منحصر به فردی به نما می دهد

یکی از زیباترین پنجره ها که در نمای ساختمان ها به کار می رود پنجره کمانی است. پنجره کمانی از افق دارای قوس می باشد و این قوس با انهنای کامل ایجاد می شود. حتی شیشه نصب شده بر روی این پنجره شیشه خم می باشد. این پنجره می تواند بصورت یک لنگه و چند لنگه ساخته شود. این پنجره به نوعی است که فضای خانه را بزرگتر جلوه می دهد و دیدی وسیع به بیرون را ایجاد می کند.