سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره دوجداره, قیمت پنجره یو پی وی سی, قیمت پنجره ارزان, قیمت بهترین پنجره دو سه جداره, قیمت پنجره ضد صرقت

فروش پنجره دوجداره ضد صدا ویستابست

شنبه 97/12/25
12:53 عصر
بهرام پروهان

پنجره های دوجداره ضد صدا ویستابست به گونه ای طراحی شده اند که جلوی ورود صدای خیابان ها و محیط خارجی به داخل را میگیرند و آن هم به سبب وجود شیشه های دوجداره ای است که با استفاده از مواد مخصوص و لایه بندی ساخته شده اند و علاوه بر زیبایی،ضد صدا بودن پنجره ویستابست را ممکن میکنند.امروزه از پنجره دوجداره ضد صدا ویستابست در بیشتر ساختمان ها استفاده میشوند، اما به کارگیری پنجره دوجداره ضد صدا ویستابست با شیشه چند جداره بستگی به منطقه و محل قرارگیری ساختمان دارد برای مثال برای ساختمان های مجاور اتوبان و خیایان های شلوغ از شیشه های سه جداره استفاده میکنند تا عایق صوتی پنجره دوجداره ضد صدا ویستابست بیشتر صورت پذیرد.

پنجره دوجداره ضد صدا ویستابست

 

پس از مدتی ممکن است با وجود استفاده از پنجره دوجداره ضد صدا ویستابست باز هم صدا وارد محیط شود و اسایش را از شما سلب کند و موجب نارضایتی شما گردد اما این مشکل کاملا قابل حل است و با رگلاژ پنجره دوجداره ضد صدا ویستابست و درزگیری اصولی و رفع ایرادات کارایی پنجره دوجداره ضد صدا ویستابست باز می گردد.

 

فروش پنجره دوجداره ضد صدا ویستابست

 

یکی از مزایای اصلی و مهم درب و پنجره دوجداره ضد صدا ویستابست عایق بودن آنها در برابر نم , رطوبت, آب باران, گردو غبار, سرما, گرما و از همه مهمتر عایق بودن در برابر صوت است.
در گذشته از تکنولوژی بسیار ضعیفی برای ساخت پنجره دوجداره ضد صدا استفاده میشد. ولی امروز با پیشرفت بشر و صنعتی شدن زندگی نسل جدید درب و پنجره دوجداره ضد صدا ویستابست بوجود آمده است.

پنجره دوجداره ضد صدا
با افزایش شهرنشینی و قرار گرفتن ساختمان ها در محل عبور مرور ماشین ها در کلان شهرها ، باعث شده است تا صداهای زیادی در طول روز وارد منزل یا محل کار شما شود، اما نگران نباشید زیرا این مشکل یک راه حل قطعی دارد و ان هم استفاده از پنجره دوجداره ضد صدا ویستابست با شیشه های چند جداره است.

فروش پنجره دوجداره ضد صدا ویستابست

بهترین پنجره دو جداره ضد صدا ویستابست را این گونه تشخیص می دهند که هر چه ضخامت شیشه ها بالاتر برود از ورود سرو صدا به داخل خانه یا محل کار کاهش پیدا می کند. همچنین عوامل دیگری که در ضد صدا بودن پنجره های دو جداره ویستابست تاثیر فراوانی دارند عبارت انداز: پروفیل ضد صدا ویستابست که هرچه تعداد حفره ها و یا کانال های آن زیاد باشد پنجره دو جداره ویستابست شما از عایق صوتی بالایی برخوردار می باشد. همچنین یراق آلات در ضد صدا بودن بسیار تاثیر گذار می باشد. برای بالابردن ضد صدا بودن پنجره های دوجداره ویستابست حتما از یراق آلات دوحالته استفاده کنید و اگر پنجره های شما کشویی است به جای استفاده از یراق آلات کشویی از یراق آلات فولکس واگنی استفاده نمایید.