سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره دوجداره, قیمت پنجره یو پی وی سی, قیمت پنجره ارزان, قیمت بهترین پنجره دو سه جداره, قیمت پنجره ضد صرقت

قیمت در و پنجره دوجداره upvc آلومینیومی

دوشنبه 96/10/25
11:38 صبح
بهرام پروهان

قیمت در و پنجره دوجداره upvc آلومینیومی نرمال و ترمال بریک باهم متفاوت است و دلیل اصلی آن مواد تشکیل دهنده و در نتیجه میزان عایق بندی می باشد. اتلاف انرژی در پنجره های دوجداره ترمال بریک آلومینیومی بسیار کمتر از پنجره های آلومینیومی نرمال است. پنجره های Thermal break ( با شکست حرارتی) از انواع پنجره های عایق در برابر حرارت می باشند.

پنجره آلمینیومی ترمال بریک

در و پنجره دوجداره upvc آلومینیومی درگذشته جزء بهترین و پرکاربرد ترین گزینه ها برای استفاده در ساختمان ها بوده اند و دلیل این استقبال تنوع بی نظیر, قابل بازیافت بودن, سبکی و مناسب بودن برای هر شرایط جوی می باشد اما مهمترین مشکل آنها اتلاف انرژی بود که با پیشرفت علم و تکنولوژی در و پنجره دوجداره upvc آلومینیومی جایگزین پنجره های قدیمی شدند. در گذشته تصور می شد در و پنجره دوجداره upvc آلومینیومی دوستدار محیط زیست می باشند و در مقابل upvc ماده ای ارزان تراست. در حالی که برای ساخت درب وپنجره های آلومینیوم از مواد شیمیایی سمی زیادی استفاده می شد که از طرف سازمان بهداشت کشورمان همه این مواد سرطان زا و سمی معرفی شدند, در نتیجه upvc که ماده ای مقاوم و پایدار است جایگزین این نوع پنجره ها شد https://upvc.pro/ . مواد تشکیل دهنده درب و پنجره دوجداره upvc کاملا بهداشتی و قابل بازیافت بوده و به محیط زیست هیچ گونه آسیبی وارد نمی کند. از تفاوت های اصلی درب و پنجره های دوجداره upvc با آلومینیومی می توان مقاومت در برابر پوسیدگی و تغییر رنگ, زیبایی, عایق بودن و مقاومت در برابر آتش سوزی و اشتعال را نام برد. همان طور که اشاره شد آلومینیوم حرارت را از خود عبور داده و رسانای گرماست و باعث اتلاف انرژی می گردد. برای حل این مشکل تولید کنندگان قیمت در و پنجره دوجداره upvc آلومینیومی ماده ای به نام ترمال بریک به فریم پنجره های خود اضافه کردند که این ماده میزان عایق بودن درب و پنجره دوجداره upvc آلومینیومی را افزایش داده ولی فریم پنجره یکپارچگی خود را از دست می دهد.
مشخصات فنی و قیمت در و پنجره دوجداره upvc آلومینیومی https://upvc.pro/ بدین شرح می باشد:
• قابلیت باز شدن پنجره در یک یا دو جهت TURN و TILT
• کیفیت مناسب هوابندی و آب بندی با استفاده از نوارهای هوابندی و لاستیک EPDM و یا سیلیکون
• قابلیت نصب شیشه تک جداره و دو جداره
• استفاده از سیستم پروفیل های سبک و یا سنگین جهت ابعاد متفاوت
• امکان ساخت در دو نوع سری 50 و 70 با ضخامت پروفیل 50 و 70 میلیمتر در سیستم گرمابند

شیشه سانرژی

قیمت در و پنجره دوجداره upvc آلومینیومی
سیستم ترمال بریک به دلیل داشتن لاستیک پلی آمید مابین جدار داخلی و خارجی پروفیل که توسط ماشین آلات پانچ میگردد امکان نفوذ گرما، سرما و لرزش را به صفر رسانده و امکان دو رنگ بودن نمای داخلی و خارجی را نیز میسر می نماید. پلی آمید خواص مکانیکی خود را در حرارتهای بالا و در برابر مواد شیمیایی و آب و اشعه یو وی حفظ می کند. بالا بودن استحکام و طول عمر بالا از دیگر مزایای تیغه های پلی آمید می باشد. تیغه پلی آمید مانع انتقال حرارت از یک سطح به سطح دیگر میشود. در واقع اطلاق عنوان ترمال بریک به این سیستم به دلیل ایجاد شکست حرارتی و ممانعت از انتقال حرارت میباشد.
یراق آلات مورد استفاده در در و پنجره دوجداره upvc آلومینیومی https://upvc.pro/ در نحوه عملکرد و نوع پنجره نقش اساسی را ایفا می کند، برای مثال در پنجره های دوحالته و هچنین در نوع فولکس واگنی از یراق آلات پیچیده با کارایی خاص استفاده شده است که برای نصب, تعویض, تعمیر و یا رگلاژ نیاز به تخصص کارشناسان دارد. عملکرد روان یراق آلات روتو را میتوان به وسیله حرکت دستگیره ارزیابی کرد. گشتاور قفل شدن و باز شدن دستگیره پنجره براساس استاندارد نرمال صنعتی آلمان با مقدار حداکثر 10 نیوتن بر متر تعیین شده است. یراق دو حالت بازشوی پنجره دو جداره ROTO برای امکان رگلاژ دوبعدی و سه بعدی طراحی شد ه اند. رگلاژ نادرست توسط افراد معمولی و غیر متخصص یراق آلات روتو ROTO میتواند باعث شود پنجره دیگر عملکرد مطلوب اولیه را نداشته باشد و دچار مشکل شود. بحث ایمنی و ضدسرقت بودن قیمت در و پنجره دوجداره upvc آلومینیومی از اهمیت زیادی برخوردار می باشد. یراق آلات روتو ROTO مورد استفاده در  در و پنجره دوجداره upvc آلومینیومی به گونه ای طراحی شده اند که ورود افراد از بیرون به داخل را غیرممکن می سازد, این امر به وسیله طراحی و هندسه های خاص در مکانیزم یراق آلات روتو صورت پذیرفته است.