سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره دوجداره, قیمت پنجره یو پی وی سی, قیمت پنجره ارزان, قیمت بهترین پنجره دو سه جداره, قیمت پنجره ضد صرقت

قیمت انواع پنجره دوجداره یو پی وی سی رنگی

دوشنبه 96/10/18
12:6 عصر
بهرام پروهان

یکی از شعارهای این شرکت ایجاد تنوع در محصولات خود با توجه به نیاز و معماری ساختمان ها و تداوم این تنوع در سالهای طولانی می باشد. امکان استفاده از انواع پنجره دوجداره یو پی وی سی رنگی با تناسب به دیزاین داخل و نمای ساختمان با قابلیت ثبات رنگ در شرایط مختلف محیطی و جوی میسر است. هنگام خرید درب و پنجره دوجداره توجه داشته باشید قیمت انواع پنجره دوجداره یو پی وی سی رنگی با هم متفاوت می باشد.

نمونه رنگ پنجره دوجداره

 

بطور کلی در پنجره هایی که رنگ میشوند لایه آستر این پوشش برپایه اپوکسی پلی استر بوده و بصورت گرم بروی قطعه پلیمری اعمال میگردد و جهت افزایش میزان چسبندگی لایه آستر بروی قطعه پلیمری ، از حلالی مناسب جهت نفوذ رزین به داخل یو پی وی سی استفاده شده است و رنگ رویه این پوشش نیز حاوی پیگمنت های مقاوم در برابر اشعه UV بوده که ثبات رنگی پوشش را به حداکثر ممکن افزایش داده و طی نتایج حاصل از تست های شبیه سازی شده حداقل 10 سال عمر برای این پوشش در شرایط سخت آب و هوایی تخمین زده شده است. به طور کلی پروفیل یو پی وی سی https://upvc.pro/ به رنگ سفید تولید و مورد استفاده قرار می گیرد و از دیدگاه معماری داخلی و دکورسازی پروفیل رنگ شده نیز مورد استفاده قرار می گیرد و امکانات لازم را جهت رنگ آمیزی پروفیل حسب سفارش مشتریان فراهم می گردد.به منظور ایجاد طرح های تزئینی و رنگی از روکش های تزئینی استفاده می شود، کیفیت مرغوبیت روکش و چسب و همچنین تجهیزات روکش زنی اهمیت زیادی داشته و در ماندگاری محصول نقش مهمی را ایفا می کند. آنچه این شرکت برای شما به ارمغان می آورد و قادر به انجام آن خواهد بود ،قابلیت انتخاب رنگ و طرح درب و پنجره شما ،با نظر وسلیقه شما خواهد بود ، یکی از مهمترین مزیت های پروفیل یو پی وی سی این است که می توان در رنگ ها و طرح های مختلف تولید شد و بسیار مقام در برابرتاثیرات محیطی با در نظر گرفتن گذشت زمان می باشد .
قیمت انواع پنجره دوجداره یو پی وی سی رنگی مدل کشویی
سیستم بازشوی انواع پنجره دوجداره یو پی وی سی رنگی مدل کشویی به صورت (sliding) ریلی در هر دو جهت چپ و راست می‌باشد. از ویژگی های منحصر به فرد این نوع انواع پنجره دوجداره یو پی وی سی رنگی می توان عدم مزاحمت برای پرده های نصب شده، عدم اشغال فضای خانه هنگام باز وبسته شدن و قابلیت نصب کتیبه را نام برد. پنجره دوجداره یو پی وی سی کشویی خود به دو نوع، انواع پنجره دوجداره یو پی وی سی رنگی مدل کشویی تک ریل و جفت ریل تقسیم بندی می شود. در مواردی که عایق بودن در برابر نفوذ آلودگی هوا، صدا و انتقال دما اهمیت ویژه ای دارد، پنجره تک حالته و دو حالته بیشتر توصیه میشود.

انواع پنجره دوجداره یو پی وی سی رنگی

–یراق ضد سرقت و ایمن انواع پنجره دوجداره یو پی وی سی رنگی مدل کشویی حتما در هنگام خرید از مباحث ایمنی و ضد سرقت بودن یراق پنجره خود اطمینان حاصل کنید زیرا انواع پنجره دوجداره یو پی وی سی رنگی مدل کشویی در صورت رعایت نشدن اصول ایمنی و ضد سرقت بودن می تواند به راحتی ورود افراد را به داخل منزل و یا محیط داخلی ساختمان فراهم سازد.
 انواع پنجره دوجداره یو پی وی سی رنگی در طرح ها و رنگ های مختلفی https://upvc.pro/ در بازار عرضه میگردد و از لحاظ کیفیت و ماندگاری و همچنین حفظ انرژی باهم تفاوت هایی دارند. انواع پنجره دوجداره یو پی وی سی رنگی یا لمینیت بسیار زیبا هستند ولی در انتخاب پنجره های رنگی دقت کنیم که پروفیل رنگ یا لمینیت شده از کیفیت بالایی برخوردار باشد تا در برابر اشعه ماواری بنفش خورشید دوام داشته و رنگ یا لمینیت را از خود جدا نکند. شما می توانید محیط اطراف خود را با رنگ مورد علاقه خود رنگ آمیزی کنید،بنا به سلیقه و معماری داخلی و خارجی ساختمان خود رنگ مورد نظر را سفارش دهید، ساخت و تولید پروفیل دکوراتیو یا رنگی به دو طریق امکان پذیر است:
رنگ آمیزی پروفیل با رنگ های مخصوص و مقاوم در برابر عوامل جوی
لمینت که شامل طرح یا رنگ مورد نظر به صورت یک لایه بر روی پروفیل روکش می شود.

تفاوت پنجره دوجداره لمینت و سفید

قیمت انواع پنجره دوجداره یو پی وی سی رنگی https://upvc.pro/ یا دورو لمینیت
پروفیل های UPVC به دلیل رنگ ترکیبات مواد اولیه عمدتاً بر پایه رنگ سفید تولید می گردند ، که این سفیدی و شفافیت نیز با توجه به فرمولاسیون و مواد خام مورد استفاده شده در هر شرکت متغیر بوده به طوریکه در مقایسه تولیدات شرکتهای مختلف تفاوت رنگ و شفافیت قابل رویت می باشد. شرکتهای تولید کننده پروفیل انواع پنجره دوجداره یو پی وی سی رنگی علاوه بر تولید پروفیل های سفید جهت افزایش تنوع محصولات خود و پاسخ گویی به سلایق مشتریان و بر طرف نمودن نیازهای معماران در طراحی نمای داخلی و بیرونی ساختمان اقدام به تولید پروفیل با رنگ بندی متنوع نموده اند . بیش از 35 درصد ازانرژی گرمایی و سرمایی از طریق درب و پنجره به هدر می روند . انواع پنجره دوجداره یو پی وی سی رنگی که آینه ای از تکنولوژی مدرن با دانش فنی روز می باشند ، این امکان را به شما می دهند که با بکار بردن پروفیل های چند حفره ای در این نوع درب و پنجره ها مزیت عایق بودن وثابت گذاری انرژی که درحد ارقام قابل قبول استانداردهی بین المللی را کسب کند.
انواع پنجره دوجداره یو پی وی سی رنگی خوب و استاندارد علاوه بر داشتن فاکتور های ذکر شده از لحاظ مواد اولیه و متریال باید در ساخت آن هم تمام نکات ریز و مهم رعایت شود. مجموعه ای اگر یک پروفیل یو پی وی سی فوق العاده با کیفیت و خوب به اضافه بهترین یراق آلات و شیشه هم استفاده کند اما نتواند مونتاژ و تولید با کیفیت داشته باشد نمیتواند یک  پنجره دوجداره یو پی وی سی رنگی استاندارد و مرغوب تحویل مصرف کننده دهد. شرکت https://upvc.pro/ با داشتن نیروی مجرب و باتجربه و همچنین ماشین آلات ساخت درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی رنگی در این صنعت حرف اول را میزند.