سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره دوجداره, قیمت پنجره یو پی وی سی, قیمت پنجره ارزان, قیمت بهترین پنجره دو سه جداره, قیمت پنجره ضد صرقت

قیمت درب و پنجره دوجداره upvc ثابت

شنبه 96/10/9
3:29 عصر
بهرام پروهان

از پرکاربردترین پنجره‌های دو جداره, درب و پنجره دوجداره upvc ثابت می‌باشد و به دلیل ثابت بودن دارای بالاترین عایق بندی صوتی، حرارتی، برودتی و گرد و غبار می‌باشد. نکته قابل توجه اینکه  قیمت درب و پنجره دوجداره upvc ثابت به دلیل عدم استفاده از یراق آلات ارزان‌تر از باقی مدل‌ها می باشد.

پنجره فیکس

برای محاسبه  قیمت درب و پنجره دوجداره upvc ثابت هر متر مربع عوامل مختلفی دخیل می باشند که از مهمترین آن ها میتوان نوع پروفیل مصرفی  درب و پنجره دوجداره upvc ثابت طول و عرض  درب و پنجره دوجداره upvc ثابت https://upvc.pro/ را نام برد. یکی از عوامل موثر در ارزیابی فنی و شیمیایی کیفیت یک درب و پنجره دوجداره upvc ثابت ، واکنش پروفیل در برابر نور و تابش خورشید است. معمولا یکی از ایرادهای وارد بر درو درب و پنجره دوجداره upvc ثابت تغییر رنگ احتمالی پروفیل در برابر نور و تابش خورشید است. به واقع آنچه باعث تغییر رنگ یا استحکان رنگ پروفیل می شود، ترکیب و فرمول استفاده از استابیلایزرها پایدارکننده های پودر پی وی سی است. مهمترین استابیلایزر، تیتانیوم دی اکساید است که میزان مصرف این مواد اولیه در تغییر یا پایداری رتگ پروفیل های یو پی وی سی نقش اساسی دارد. اطلاعات و مطالعات منتشره توسط نهادهای بین المللی نشان می دهد که ایران از حیث تابش مستقیم نور خورشید و اثر گذاری آن بر کیفیت محصولات شیمیایی جزو کشورهای خطرناک محسوب می‌شود و احتمال تغییر رنگ پروفیل های یو پی وی سی در ایران بیش از دیگر کشورها ارزیابی شده است.  قیمت درب و پنجره دوجداره upvc ثابت به خاطر قیمت پایین دارای کاربرد بالا نیز می باشد. در این پنجره چون ثابت است یراق آلات در آن استفاده نمی شود پس دارای کمترین اجزا نیز می باشد پس دارای کمترین آلودگی صوتی به دلیل فیکس بودن و نیز عایق در برابر گرما و سرما و گرد و غبار نیز می باش. درب و پنجره دوجداره upvcثابت را می توان پراستفاده ترین نوع یو پی وی سی نیز نام برد چون که در تمام مدل های ترکیبی کاربرد دارد و نیز در نواحی نورده به صورت دیواره نیز استفاده می شود. همچنین در جاهایی که می خواهیم از نور به بهترین شکل استفاده کنیم مثل پوشش سقف های آلاچیقی که در این حالت بهترین عایق برای گرما و سرما نیز می باشد: این درب و پنجره دوجداره upvcثابت می تواند به سه قسمت میانی و در طرفین دو باز شوی سایبانی و تک حالته کاربرد داشته باشد.

صرفه جویی انرژی در ساختمان

مزایا و قیمت درب و پنجره دوجداره upvc ثابت https://upvc.pro/
1-امنیت بالا در درب و پنجره دوجداره upvc ثابت
پروفیلهای درب و پنجره دوجداره upvc ثابت دارای گالوانیزه می باشند که همین امر موجب استحکام بخشیدن به پنجره ها می باشد
درب و پنجره دوجداره upvc ثابت با توجه به وجود قفل کننده های متعدد که در اطراف باز شو قراردارد ، علاوه بر عایق سازی مناسب و جذب شدن دو قسمت ثابت و بازشو پنجره ، موجب افزایش ایمنی و امنیت نیز می گردد.
2- درب و پنجره دوجداره upvc ثابت عایق صوت
درب و پنجره دوجداره upvc ثابت به دلیل استفاده از PVC و طراحی داخلی (سطح مقطع) عایق صوت می باشد.
3- تنوع رنگ در درب و پنجره دوجداره upvc ثابت
با توجه به تکنولوژی خاص در رنگ آمیزی می توان رنگهای متنوعی را در درب و پنجره دوجداره upvc ثابت سفارش داد.
4-عایق در برابرنفوذ آب و گرد و غبار.
پروفیل و قیمت درب و پنجره دوجداره upvc ثابت https://upvc.pro/ :
پروفیل یو پی وی سی یکی از مطمئن ترین و پرمصرف ترین مواد اولیه در ساخت در و پنجره ساختمانی بوده و مشخصه اصلی آن زیبائی و استحکام می باشد. سبک وزنی، خمش پذیری، عایق بودن در مقابل حرارت و الکتریسیته، مقاومت در برابر مواد شیمیائی و بیولوژیک قابلیت تبدیل به سطوح صیقلی، قابلیت تلفیق با مواد افزودنی مختلف و بالاخره انعطاف پذیری در کاربردهای متعدد، پلیمرهای مزبور را به مناسب ترین جایگزین برای آلیاژهای فلزی و غیره فلزی در صنعت در و پنجره سازی تبدیل نموده است. پروفیل یو پی وی سی قابلیت عرضه در رنگهای مختلف را دارا می باشد . فرایند تولید پروفیل درب و پنجره دوجداره upvc ثابت شامل دو مرحله اصلی میکس و آماده سازی مواد اولیه در دستگاه میکسر و شکل دهی و تولید پروفیل در دستگاه اکسترودر می باشد که در مرحله اول PVC و افزودنی های دیگر ، با درصد مشخص توسط دستگاه میکسر ترکیب سرد و گرم می شود . مواد ترکیب شده بین 12 تا 24 ساعت در دمای محیط می ماند تا الکتریسیته ساکن حاصل از میکس از بین رفته و دمای آن با دمای محیط یکسان گردد .
پارامترهای اساسی جهت دسته بندی پنجره ها از نظر کارائی انرژی :
نرخ نشت هوا (Air Leakage)
ضریب عبور نور(Visible Transmittance)
ضریب گرمای ورودی تابش خورشید (Solar Heat Gain Coefficient)
ضریب انتقال حرارتی کلی ( U-Factor
نرخ نشت هوا (Air Leakage) :
اتلاف حرارتی و گرمای خورشید ورودی به ساختمان سبب جابجایی هوا از روزنه ها و درزهای موجود در قسمت های مختلف پنجره می شود. برای این منظور به منظور مقایسه کارآیی پنجره ها از پارامتر نرخ نشت هوا (AL) استفاده می شود. AL کمتر بیانگر جابجایی کمتر هوا از میان درزهای پنجره می باشد.