سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره دوجداره, قیمت پنجره یو پی وی سی, قیمت پنجره ارزان, قیمت بهترین پنجره دو سه جداره, قیمت پنجره ضد صرقت

قیمت محصولات درب و پنجره دوجداره upvc وین تک

یکشنبه 96/10/3
3:9 عصر
بهرام پروهان

قیمت محصولات درب و پنجره دوجداره upvc وین تک در سراسر کشور و تمامی نمایندگان فروش یکسان بوده و در صورتی گران فروشی هر یک از نمایندگان با انها برخورد جدی می شود. تمامی محصولات درب و پنجره دوجداره upvc وین تک دارای استاندارد های ملی و بین المللی می باشند.

شرکت پنجره وین تک

شرکت  دارای دفتر فروش محصولات درب و پنجره دوجداره upvc وین تک است روند کاری در این شرکت بدین صورت است که ابتدا ابعاد حدودی و مدل درب ها و پنجره های وین تک از مراجعه کنندگان و مشتریان گرفته می شود. سپس این ابعاد حدودی به نرم افزار طراحی درب و پنجره دوجداره upvc وین تک داده می شود تا پیش فاکتوری مبنی بر آن صادر گردد. https://upvc.pro/ این پیش فاکتور برای مشتری ارسال می شود و در صورتی که نسبت به قیمت موجود در پیش فاکتور نظر مساعدی داشته باشند یکی از کارشناسان دفتر فروش محصولات درب و پنجره دوجداره  upvc وین تک جهت اندازه گیری نهایی و بررسی دقیق درب ها و پنجره ها به محل مذکور مراجعه می نماید. سپس فاکتور نهایی با توجه به این ابعاد دقیق صادر می گردد و قرارداد منعقد می شود. شرکت https://upvc.pro/ محصولات درب و پنجره دوجداره upvc وین تکWintech  از اواخر سال 1980 فعالیت خود را در زمینه تولید انواع پروفیل های یو پی یو سی مورد نیاز صنعت ساختمان (پنجره دوجداره upvcوین تک) در ابعاد و مقاطع مختلف آغاز نموده و با بیش از سه دهه فعالیت، پروفیلهای تولیدی خود را در بازار مصرفی کشورهای مختلف عرضه نمود. با توجه به عرضه بسیار پروفیل درب و پنجره وین تک در ایران طی چندین سال گذشته شرکت پنجره دوجداره upvc وین تک تصمیم به احداث کارخانه در ایران نمود و فاز یک کارخانه وین تک در ابتدای آبان ماه سال 90 در زمینی به وسعت 3600 متر مربع وزیر بنای تولیدی به وسعت 16000 متر مربع در شهر تبریز افتتاح و شروع به فعالیت ، تولید و عرضه انواع پروفیلهای upvc استاندارد وین تک مورد نیاز این صنعت نمود.

درب و پنجره دوجداره وین تک


کنترل کیفی پروفیل و قیمت محصولات درب و پنجره دوجداره upvc وین تک https://upvc.pro/
تمامی محصولات تولیدی در شرکت محصولات درب و پنجره دوجداره upvc وین تک طی فرایندتولید،پس ازآن و قبل از عرضه به بازار مصرف در آزمایشگاه درب و پنجره وینتک تحت تستهای مختلف کنترل کیفی قرار میگیرند. از پروفیل های وینتک تولید شده در هر خط اکسترودر و در هر شیفت کاری نمونه گیری گردیده و آزمایشهای مختلفی به شرح ذیل بر روی هر مقطع به انجام میرسد و در صورتی که نتایج حاصله پایین تر از حدود استانداردهای مشخص شده باشد از ارسال پروفیل به انبارها و واحدهای فروش جلوگیری به عمل می آید.
قیمت محصولات درب و پنجره دوجداره upvc وین تک:
قیمت محصولات درب و پنجره دوجداره upvc وین تک یا دو لنگه بازشو همانطور که از نامش مشخص است دارای دو لنگه بازشو است که در خلاف جهت یکدیگر باز می شوند و به دلیل زیبایی و عمق دید بالا بسیار کارایی دارد. یکی از ویژگی های محصولات درب و پنجره دوجداره upvc وین تک این است که بر خلاف دیگر پنجره های دو لنگه هر کدام از لنگه های آن می تواند به تنهایی و به صورت مستقل باز شود ، ویژگی دیگر آن این است که زمانی که دو لنگه آن باز شود هیچ گونه مانعی برای دید شما وجود ندارد و بیشترین زاویه دید را به شما می دهد. 
موسسه استاندارد و تحقیقات ایران تنها نهادی در کشور است که استانداردهای ملی ایران را تعیین میکند و بر همین اساس این موسسه استانداردی برای ارزیابی کیفیت پروفیل های با مقاومت ضربه ای بالا که در ساخت محصولات درب و پنجره دوجداره upvc وین تک https://upvc.pro/  به کار میرود در اختیار دارد که به عنوان مبحث 6840 شناخته می شود و پروفیل یو پی وی سی وین تک توانسته است این استاندارد را کسب نماید. در آزمون استاندارد پروفیل یو پی وی سی وین تک عوامل متعددی از جمله وزن پروفیل, ابعاد پروفیل upvc, ظاهر پروفیل, شرایط آب و هوایی منطقه, آزمون حرارتی پروفیل و مواد اولیه مورد آزمایش قرار می گیرند. باید توجه کرد که شکل ظاهری پروفیل یو پی وی سی وین تک در هنگام آزمون استاندارد و همچنین در هنگام استفاده از پروفیل در ساخت محصولات درب و پنجره دوجداره upvc وین تک بسیار مهم است که باید دارای رنگ ثابت و یکنواخت بوده و سطح آن از هر گونه ترک و جسم خارجی و حفره به دور باشد. اما اگر در هنگام تولید زد گی کوچکی روی پروفیل ایجاد شود اگر روی ظاهر و عملکردش در ساخت درب و پنجره دو جداره یو پی وی سی تاثیر نداشت قابل چشم پوشی است.