سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره دوجداره, قیمت پنجره یو پی وی سی, قیمت پنجره ارزان, قیمت بهترین پنجره دو سه جداره, قیمت پنجره ضد صرقت

قیمت پنجره دوجداره upvc فولکس واگنی ویستابست

شنبه 96/10/2
2:26 عصر
بهرام پروهان

قیمت پنجره دوجداره upvc فولکس واگنی ویستابست به دلیل یراق آلات بیشتری که در آن بکار می رود گرانتر می باشد. استفاده از یراق ‌آلات فولکس واگنی برای تسهیل و راحتی در ساخت و تولید پنجره‌هایی که ابعاد عرض و ارتفاع بازشو آنها بزرگتر از حد معمول می باشد،بسیارکاربرد دارد. از جمله خصوصیات پنجره دوجداره upvc فولکس واگنی ویستابست می توان کاربری آسان ، آب بندی و هوابندی بسیار قوی و اجرای نماهای بزرگ شیشه دوجداره در پنجره دوجداره upvc فولکس واگنی ویستابست با کمترین تقسیم بندی را نام برد.

درب فولکس واگنی

پنجره دوجداره upvc فولکس واگنی ویستابست بعنوان یکی از پیشگامان صنعت پلیمر و تولید پروفیل درب و پنجره یو پی وی سی براساس استانداردهای بین المللی اولین دارنده گواهینامه رال آلمان در سطح کشور، در سال 1386 فعالیت خود را در این زمینه( پروفیل درب و پنجره ویستابست) آغاز کرد و تنها با طی سال به یکی از بزرگترین تولیدکنندگان پروفیل UPVC تبدیل شد. پنجره دوجداره upvc فولکس واگنی ویستابست یک انتخاب صحیح جهت درب و پنجره های لولایی با ابعاد بزرگ می باشد. سیستم فولکس واگنی جهت بازشوهای بزرگ و لنگه های سنگین بسیار مناسب است و باعث ایجاد فضایی باز و منظره ای دلپذیر می گردد. استفاده از یراق فولکس واگنی https://upvc.pro باعث هوابندی کامل شده و در حالت نیمه باز تهویه مناسبی فراهم  می آورد. کاربری آسان ، آب بندی و هوابندی قوی ، اجرای نماهای بزرگ شیشه دوجداره در پنجره با کمترین تقسیم بندی از جمله خصوصیات پنجره دوجداره upvc فولکس واگنی ویستابست است. در پنجره های فولکس واگنی سیستم بازشو پنجره به صورت ریلی و مانند ماشین های فولکس واگن می باشد. این نوع از پنجره به دلیل نوع یراق آلات خاص خود، مصارف خاصی هم دارد. باز شدن سش (باز شو) تا زاویه 45 درجه، اشغال نشدن فضا در هنگام باز و بسته شدن و درارا بودن سه نوع مختلف اتومات، نیمه اتومات و معمولی از جمله مهم ترین خصوصیات پنجره های فولکس واگنی می باشد. یکی از مهمترین و گران قیمت ‌ترین انواع یراق ‌آلات موجود در بازار به نام سیستم فولکس واگنی (Tilt & Slide) می باشد.

درب و پنجره دوجداره فولکس واگنی

کاربری آسان و قیمت پنجره دوجداره upvc فولکس واگنی ویستابست
در کشور ما به علت وجود پنجره های آلومنیومی از معماری قدیم تا کنون هنوز بحث کاربری آسان در پنجره ها به صورت سنتی موجود است. یعنی این که پنجره های کشویی بدون اشغال هیچگونه فضایی باز و بسته می شوند. اما مشکل بزرگ کلیه پنجره های کشویی موجود در بازار از انواع و نوع های مختلف، بحث آب بند و هوابند نبودن آنها است یعنی امکان ورود گرد و غبار، سرما و گرما و صدا به داخل واحد مسکونی به طور شدید وجود دارد.  یراق آلات پنجره دوجداره upvc فولکس واگنی ویستابست Tilt & Slid متنوع است به صورتی که از یراق آلات دستی نیمه اتومات Manull شروع شده و به یراق آلات فول اتوماتیک Full Automatic ختم می شود. درب و پنجره دوجداره upvc فولکس واگنی ویستابست بسیار شیک ، با دوام ،مقاوم و دارای عایق بندی بسیار بالایی می باشند به صورتیکه علاوه بر عایق بودن شیشه ،حد فاصل پروفیل بازشو و فریم چند نوار درزبندی قرار می گیرد و باعث هوابندی و عایق کاری درب و پنجره دوجداره upvc فولکس واگنی ویستابست شما می گردد.
از مهمترین عوامل محبوبیت و قیمت پنجره دوجداره upvc فولکس واگنی ویستابست می توان به موارد زیر اشاره نمود:
• مقاوم در برابر اشعه ماورای بنفش ( uv ) و حذف اثرات مخرب
• تنوع در طرح و نوع بازشوی درب و پنجره و رنگ با بکارگیری روکش های مختلف رنگی
• قابلیت نصب انواع شیشه تک جداره، شیشه دوجداره و شیشه سه جداره
• کاهش چشمگیر آلودگی صوتی تا 40 دسی بل
پنجره دوجداره upvc فولکس واگنی ویستابست به هیچ عنوان تغییر رنگ نداده و نیاز هم به رنگ آمیزی ندارند و بنا به درخواست مشتری بصورت سفید, لمینیت و یا رنگی تولید می شود. درب و پنجره های شرکت پنجره دوجداره upvc فولکس واگنی ویستابست به راحتی با محلول های آب و صابون تمیز می شوند و نیازی به جلا و رنگ آمیزی دوره ای ندارد . سبکی ، تنوع رنگ و قابلیت ساخت با طرح های متنوع ، این درب پنجره ها را برای هر نوع معماری مناسب می سازند. قابلیت چرخش پنجره بر روی دو محور افقی و عمودی بوسیله چرخش دستگیره ، امکان استفاده راحت و متناسب با هر فضا را در این پنجره ها فراهم می سازد . قابل به ذکر است در اجرای پنجره دوجداره upvc فولکس واگنی ویستابست می بایست کارشناسی کامل توسط شرکت تولید کننده https://upvc.pro صورت پذیرد تا بهترین نوع کاربری و اجرا طراحی شده و همچنین مشخص گردد در اجرا می بایست از کدام نوع یراق فولکس واگنی استفاده گردد تا بهترین کاربری حاصل گردد.
شرکت https://upvc.pro در تولید و اجرای پنجره دوجداره upvc فولکس واگنی ویستابست خود از معتبرترین یراق آلات فولکس واگنی از جمله ROTO و GU آلمان استفاده می کند که هرکدام از معتبرترین تولید کنندگان اینگونه یراق آلات هستند.