سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره دوجداره, قیمت پنجره یو پی وی سی, قیمت پنجره ارزان, قیمت بهترین پنجره دو سه جداره, قیمت پنجره ضد صرقت

قیمت انواع پروفیل پنجره دوجداره upvc وین تک

چهارشنبه 96/9/22
12:28 عصر
بهرام پروهان

شرکت صاحب نام وین تک پروفیل های مختلفی را تولید و به بازار فروش عرضه می کند که قیمت انواع پروفیل پنجره دوجداره upvc وین تک متفاوت می باشند. برای مثال برای پنجره دوجداره upvc کشویی از پروفیل سری W260 وین تک استفاده می شود که بدلیل یراق آلات خاصی که در آن مورد استفاده قرار می گیرد گرانتر از مابقی پنجره های دوجداره upvc وین تک است.

شرکت پنجره وین تک

شرکت وین تک جزوء تولید کنندگان مطرح پروفیل های یو پی وی سی برای ساخت درب و پنجره دوجداره در سطح کشور می باشد. این شرکت برای ساخت انواع پروفیل های پنجره دوجداره از پلیمرها و مواد اولیه استاندارد استفاده می نماید,  درب و پنجره دوجداره وین تک از پروفیل های متفاوتی ساخته شده اند. یکی از مهمترین محدودیت ها ی این پنجره ها به ابعاد آنها مربوط میشود. این طور نیست که بتوانیم پنجره ها را به هر اندازه ای که خواستیم بسازیم، مگر آنکه محدودیت ها، قابلیت ها و روش های اجرایی آن را بشناسیم. ضمن این که برای ساخت پنجره در ابعاد مختلف باید عواملی را در نظر گرفت و محاسباتی را انجام داد. در واقع این پروفیل گالوانیزه است که مهم ترین نقش را در خصوص سایز پنجره بازی می کند. موسسه استاندارد و تحقیقات ایران تنها نهادی در کشور است که استانداردهای ملی ایران را تعیین میکند و بر همین اساس این موسسه استانداردی برای ارزیابی کیفیت پروفیل های با مقاومت ضربه ای بالا که در ساخت درب و پنجره دو جداره upvc به کار میرود در اختیار دارد که به عنوان مبحث 6840 شناخته می شود و پروفیل یو پی وی سی وین تک توانسته است این استاندارد را کسب نماید. در آزمون استاندارد پروفیل یو پی وی سی وین تک عوامل متعددی از جمله وزن پروفیل, ابعاد پروفیل upvc, ظاهر پروفیل, شرایط آب و هوایی منطقه, آزمون حرارتی پروفیل و مواد اولیه مورد آزمایش قرار می گیرند. باید توجه کرد که شکل ظاهری پروفیل یو پی وی سی وین تک در هنگام آزمون استاندارد و همچنین در هنگام استفاده از پروفیل در ساخت درب و پنجره دو جداره  یو پی وی سیhttps://upvc.pro  بسیار مهم است که باید دارای رنگ ثابت و یکنواخت بوده و سطح آن از هر گونه ترک و جسم خارجی و حفره به دور باشد. اما اگر در هنگام تولید زد گی کوچکی روی پروفیل ایجاد شود اگر روی ظاهر و عملکردش در ساخت درب و پنجره دو جداره یو پی وی سی تاثیر نداشت قابل چشم پوشی است.
مواردی که نشانه دهنده کیفیت پروفیل upvc وین تک WINTECH می باشند :
• وزن پروفیل upvc وین تک
• بدون لاستیک تولید شدن پروفیل upvc وین تک
• کیفیت سطح پروفیل صاف و براق

پروفیل گالوانیزه


• دارا بودن گواهینامه مختلف اعم از استاندارد ها و تاییده ها رال آلمان ، بیمه نامه ها و …
• متنوع بودن پروفیل های تولید شده از لحاظ مقطعی و یا تنوع رنگ بندی و لمینیت
مشخصات فنی و قیمت انواع پروفیل پنجره دوجداره upvc وین تک
– عرض 70 میلیمتر و 5 اتاقک جهت عایق بندی مناسب در سری W700
– عرض 60 میلیمتر و 4 اتاقک جهت عایق بندی بهینه و مناسب در سری W640
– عرض 107 میلیمتر برای سری W260 تک ریل و اتاقک های تقویت کننده پروفیل
– عرض 85 میلیمتر برای سری W260 جفت ریل و اتاقک های تقویت کننده پروفیل
– عرض 60 میلیمتر و 4 اتاقک جهت عایق بندی بیشتر درسری PP624
– ضخامت دیواره های خارجی استاندارد
امکان سفارش پنجره دوجداره وین تک در رنگ های مختلف بصورت پوشش لمینیت
مقایسه قیمت انواع پروفیل پنجره دوجداره upvc وین تک در حالت های مختلف
قیمت انواع پروفیل پنجره دوجداره upvc وین تک : پروفیل W640 < پروفیل W700 < پروفیل کشویی W260

پروفیل های سری 70 یو پی وی سی

حتما باید از گالوانیزه شناسنامه دار استفاده کنید. شناسنامه یک گالوانیزه به ما خواهد گفت که پنجره چقدر نیرو را تحمل خواهد کرد، چقدر فشار باد را می تواند تحمل کند، چقدر وزن شیشه را میتواند تحمل کند. در واقع فشارهای وارده بر پنجره شامل فشارهای مرده و زنده می شوند. نیروهای مرده عبارتند از وزن خود پنجره، شیشه و یراق آلات. نیروهای زنده عموما نیروهایی هستند که شاید همیشه حضور نداشته باشند، ولی نیروی بسیاری را بر پنجره وارد می کنند، مانند فشار باد. حتی در مکان هایی که پنجره در آنها نصب می شود، می تواند نیروهای زنده مختلفی را در خود داشته باشد که باید حتما مورد محاسبه قرار گیرد. مثلا باید احتمال برخورد انسان را با پنجره ها نیز در نظر گرفت و آن ها را در محاسبات وارد کرد. تفاوت در قیمت درب و پنجره های دوجداره یو پی وی سی وین تک بدلیل افزایش وزن پروفیل می باشد بدین منظور که هر چه پروفیل سنگین تر باشد قیمت به نسبت آن افزایش پیدا می کند. گروه صنعتی شرکت https://upvc.pro  آمادگی خود را جهت فروش درب و پنجره دوجداره وین تک اعلام می نماید.