سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره دوجداره, قیمت پنجره یو پی وی سی, قیمت پنجره ارزان, قیمت بهترین پنجره دو سه جداره, قیمت پنجره ضد صرقت

قیمت پنجره دوجداره upvc قوس دار ویستابست

سه شنبه 96/9/21
2:16 عصر
بهرام پروهان

اگر از قیمت پنجره دوجداره upvc قوس دار ویستابست چشم پوشی کنیم این نوع پنجره های دوجداره تاثیری رویایی و بی نظیر بر نمای خانه ها می گذارد. پنجره دوجداره upvc قوس دار ویستابست می توانند به بلندی پنجره های لولایی و به پهنی پنجره های سایبانی ساخته شود. این مدل از پنجره با تلفیق درست با دیگر مدل ها می تواند علاوه بر زیبایی، تهویه هوای مطبوعی نیز فراهم کند.

پنجره هلالی دوجداره

کیفیت، خدمات و برند موفق سه راز پیشرفت و نقاط قوت پنجره دوجداره قوس دار ویستابست است، چه این که کیفیت برتر محصولات ویستابست دست کم در سه عامل انتخاب مواد اولیه با کیفیت، برخورداری از پیشرفته ترین ماشین آلات و تکنولوژی روز دنیا و البته بهره مندی از نیروی انسانی متخصص و با سابقه به همراه جمعی از نخبه ترین تحصیل کرده های رشته های مرتبط با صنعت پروفیل یو پی وی سی نهفته است. مواد اولیه مصرفی در تولید پروفیل های ویستابست، از بالاترین استاندارد جهانی است که فرمولاسیون این مواد با شرایط آب و هوایی و اقلیمی شهر های مختلف ایران سازگار است و میزان دی اکسید تیتانیوم به کار رفته در پروفیل های پنجره دوجداره upvc قوس دار ویستابست https://upvc.pro/ ، باعث مقاومت تایید شده و تحسین شده پروفیل ویستابست در برابر تابش مستقیم نور خورشید شده و دیگر خبری از تغییر رنگ در پنجره دوجداره قوس دار ویستابست نخواهد بود پنجره ها یکی از اجزای معماری هستند که همواره در برقراری نظم و هماهنگی در بنا و یا به عکس در آشفتگی اشاره شده، نقش موثری داشته اند. قبل از تاثیرات دوران جدید، پنجره ها در رابطه با جنبه های ذهنی زندگی انسان نیز نقش های قابل توجهی داشته اند. بنابراین مفهوم پنجره هنوز می تواند جای تامل داشته باشد. همچنین توجه به جنبه های وجودی و معناشناختی پنجره در هر فرهنگی می تواند در شناخت نسبت به فرهنگ معماری موثر واقع شود. لذا شاید واژه پنجره یکی از کلمه های مهمی باشد که بعد از واژه خانه برای شناخت مفهوم زیست انسان باید به آن پرداخت. یکی از انواع پنجره که متناسب با مدل و طرح اصلی ساختمان استفاده می شود، پنجره دوجداره upvc قوس دار ویستابست می باشد.
قیمت پنجره دوجداره upvc قوس دار ویستابست
براى تعویض پنجره دوجداره upvc قوس دار ویستابست دوراه وجود دارد :
اولى اینکه، بهمان حالت وصورت که وجود دارد ازنوع  یوپى وى سى کلیشه شده وبا دستگاه تمام اتوماتیک خم داده وساخته میشود که زیبا میشود اما بسیار پرهزینه است و درعین حال درزگیرى وعایق کمترى نسبت به پنجره هاى عادى دارد .
دوم اینکه ، حالت قوس و هلال پنجره ها جداگانه پر میشود . یا با شیشه دوجداره طبق نمای قبلی آن قسمت عایق میشود و درزیر آن پنجره عادى ساخته میشود و مزایاى آن نسبت به قوسى هم قیمت مناسبتر و هم کیپ شدن وبهتر عایق شدن آن است .  اما به خواسته شما هرکدام برای ما قابل اجراست.

طرح پنجره دوجداره یو پی وی سی

قیمت پنجره دوجداره upvc قوس دار ویستابست
یکی از پرکاربرد ترین پروفیل های upvc  ویستابست VISTABEST در ساخت پنجره دوجداره قوس دار ویستابست، پروفیل های سری 60 با سه محفظه می باشد. از جمله مشخصات این پروفیل رعایت استاندارد های کیفی معتبر, ضخامت 3 میلی متری برای دیواره های اصلی و استفاده از این پروفیل برای بازسازی و تعویض پنجره های قدیمی با پنجره دوجداره upvc قوس دار ویستابست https://upvc.pro/ بدون تخریب می باشد. از اصلی ترین پروفیل های این سری پنجره دوجداره upvc قوس دار ویستابست ، پروفیل فریم یا قاب است که در سه نوع پروفیل قاب بلند، پروفیل قاب کوتاه و پروفیل قاب بازسازی تولید می شود. تفاوت کاربرد پروفیل قاب بلند و قاب ساده در استفاده از یراق آلات و ریل های مختلف مانند درب و پنجره دوجداره قوس دار ویستابست tilt & slid می باشد. پروفیل بازسازی درب پنجره دوجداره upvc قوس دار ویستابست نیز در تعویض پنجره های قدیمی کاربرد دارد و با لبه 34?5 میلیمتری خود، فریم باقیمانده از پنجره قدیمی را کاملا پوشش می دهد.
خصوصیات و قیمت پنجره دوجداره upvc قوس دار ویستابست
• پنجره دوجداره upvc قوس دار ویستابست ظریف ، شکیل و زیبا
• دوام و طول عمر زیاد و مقاوم در برابر هرگونه شرایط آب و هوایی ، نور ، اشعه ماوراء بنفش(U.V) ، گرمای مستقیم و شدید خورشید
• قیمت پنجره دوجداره upvc قوس دار ویستابست غیر قابل پوسیدگی و زنگ زدگی
• مقاوم در برابر عوامل خورندگی (اسیدها و بازها) و مواد شیمیایی
• غیر قابل اشتعال و بدون تغییر شکل در محدوده دمایی 80+ تا 40- درجه سانتیگراد
• خود رنگ و بدون نیاز به مواد نگهدارنده و براق کننده
• قابلیت شست و شو و کاملا بهداشتی
پنجره ها غیر از کارایی و قابلیت در حفظ انرژی و تهویه هوای مطبوع ، جلوه ساختمان هستند. نمای زیبا برای یک ساختمان تا حد زیادی به مدل پنجره ها بستگی دارد. یکی از مدل های پنجره که زیبایی خاصی به نمای ساختمان می دهد ، انواع پنجره دوجداره upvc قوس دار ویستابست است. پنجره های نیم دایره ، دایره ، کمانی و … انواع دیگر در جای خود زیبایی منحصر به فردی به نما می دهد.