سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره دوجداره, قیمت پنجره یو پی وی سی, قیمت پنجره ارزان, قیمت بهترین پنجره دو سه جداره, قیمت پنجره ضد صرقت

قیمت پنجره دوجداره یو پی وی سی فرانسوی وین تک

دوشنبه 96/9/20
11:3 صبح
بهرام پروهان

با توجه به سیستم پنج چنبر این درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی فرانسوی که به خوبی تراش خورده اند، باعث می شود که در رتبه بندی انرژی آنها به A++  برسد که این نشان دهنده کاهش چشمگیر هزینه های مصرفی می باشد در نتیجه قیمت پنجره دوجداره یو پی وی سی فرانسوی وین تک هرچقدر هم که باشد پس از مدت کوتاهی باز می گردد.

پنجره دوجداره یو پی وی سی فرانسوی وین تک یا دو لنگه بازشو همانطور که از نامش مشخص است دارای دو لنگه بازشو است که در خلاف جهت یکدیگر باز می شوند و به دلیل زیبایی و عمق دید بالا بسیار کارایی دارد. یکی از ویژگی های پنجره دوجداره یو پی وی سی فرانسوی وین تک این است که بر خلاف دیگر پنجره های دو لنگه هر کدام از لنگه های آن می تواند به تنهایی و به صورت مستقل باز شود ، ویژگی دیگر آن این است که زمانی که دو لنگه آن باز شود هیچ گونه مانعی برای دید شما وجود ندارد و بیشترین زاویه دید را به شما می دهد. https://upvc.pro/بسیاری از مردم به دلیل قابلیت باز شدن هر دو لنگه این پنجره ها نگران عایق بودن آنها هستند ولی شرکت ما با استفاده از بهترین پروفیل ها و عایق بند های پیشرفته این مشکل را کاملا حل کرده است. پنجره دوجداره فرانسوی وین تک به گونه ای طراحی شده است که هر دو لنگه قابلیت باز شدن را دارد و می‌توان یک لنگه را ثابت و فقط از یک لنگه به عنوان بازشو استفاده کرد. مناسب بودن پنجره دوجداره یو پی وی سی فرانسوی وین تک و قابلیت نصب انواع سیستم تک حالته و دو حالته بر روی بازشوی پنجره دوجداره یو پی وی سی فرانسوی وین تک باعث شده است مورد توجه برج سازان قرار گیرد.
مزایا و قیمت پنجره دوجداره یو پی وی سی فرانسوی وین تک
– هر دو لنگه قابلیت باز شدن را دارا می‌باشد.
– مناسب بودن قیمت پنجره دوجداره یو پی وی سی فرانسوی وین تک
– با نصب پنجره دوجداره فرانسوی وین تک شما دید بیشتری نسبت به فضای بیرون خود خواهید داشت.
- قیمت پنجره دوجداره یو پی وی سی فرانسوی وین تک

درب فرانسوی یو پی وی سی

پنجره دوجداره یو پی وی سی فرانسوی وین تک دوستدار محیط زیست
مطابق قوانین اتحادیه اروپا تمامی محصولات مورد مصرف در صنایع مختلف از جمله ساختمان سازی بایستی قابل بازیافت و بدون آلودگی های زیست محیطی باشند. درهمین راستا تمامی کارخانجات پنجره دوجداره فرانسوی وین تک مطابق با بسیاری از تولید کنندگان دراروپا و با استفاده از تکنیک و دانش فنی بهینه شده در فرآیند فرمولاسیون محصولات خود، در تمامی تولیدات خود از بکارگیری مواد و افزودنی هایی بر پایه سرب (آلوده کننده محیط زیست و مضر برای حیات انسان) خودداری نموده و از استابلایزرهای بر پایه کلسیم زینک استفاده می نمایند.
هر پروژه از اجزای مختلفی تشکیل می شود نظیر پروفیل ، شیشه ، یراق آلات ، دستمزد و نصب در عین حال هر پروژه نیز بسته به نوع طراحی آن نظیر تعداد درب و پنجره ها ، تعداد بازشوها ، نوع بازشوها و … با یکدیگر متفاوت هستند. بدین لحاظ نمی توان بدون اندازه ها و طراحی پروژه، قیمت پنجره دوجداره یو پی وی سی فرانسوی وین تک دقیقی از آن بدست آورد https://upvc.pro/ . اگر شما تمایل دارید که قیمت دقیقی از پروژه خود داشته باشید ، کافیست اندازه ها و طراحی پروژه خود را برای این شرکت از طریق تلفن, ایمیل و یا تلگرام ارسال نمایید.
ویژگی های پروفیل و قیمت پنجره دوجداره یو پی وی سی فرانسوی وین تک
1– پروفیل پنجره دوجداره فرانسوی وین تک سفید با پوشش رنگ اکریلیک
2– پروفیل پنجره دوجداره فرانسوی وین تک سفید با پوشش یک طرف لمینت جهت استفاده در نمای داخل و یا خارج ساختمان
3– پروفیل های قهوه ای روشن و یا تیره با پوشش دو طرف لمینت
علاوه بر پروفیل های رنگی لمینت شده ، امکان رنگ پروفیل پنجره دوجداره یو پی وی سی فرانسوی وین تک با رنگ های مخصوص نیز وجود دارد که این رنگ ها بسیار مقاوم بوده و تنوع رنگ ها را افزایش می دهد. https://upvc.pro/شما می توانید پروفیل یو پی وی سی وین تک را به هر رنگی که می خواهید با توجه به طراحی ساختمان خود سفارش دهید. تمامی محصولات با تکنولوژی و ترکیبات مواد اولیه یکسان تولید شده و از طرف واحد نظارت و کنترل کیفی مرکزی، بصورت مرتب کنترل و نظارت می گردد. جهت کنترل و حفظ کیفیت برند پنجره دوجداره فرانسوی وین تک در کلیه واحدهای تولیدی در تمامی کشور نظارت دقیق علمی و عملی وجود داشته و همواره گزارش عملکرد واحدهای تولیدی بصورت ماهانه با آنالیز دقیق به مدیریت کنترل کیفی مرکزی ارسال می گردد.  پروفیلهای پنجره دوجداره یو پی وی سی فرانسوی وین تک تولید شده در کارخانه upvc  وین تک با در نظر گرفتن شرایط آب و هوایی و جغرافیایی کشور و هم چنین کشورهای همجوار طراحی شده است تا دارای کیفیت و مقاومت بالایی باشند.