سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره دوجداره, قیمت پنجره یو پی وی سی, قیمت پنجره ارزان, قیمت بهترین پنجره دو سه جداره, قیمت پنجره ضد صرقت

قیمت پنجره دوجداره یو پی وی سی فرانسوی جدید

شنبه 96/8/20
1:0 عصر
بهرام پروهان

عامل مهمی که بر ماندگاری پنجره دوجداره یو پی وی سی فرانسوی جدید تاثیر می گذارد یراق آلات می باشد که در برندهای مختلف آلمانی , ترک و ایرانی در بازار موجود می باشد که به عنوان بهترین ها شناخته شده اند. لازم به ذکر می باشد که قیمت پنجره دوجداره یو پی وی سی فرانسوی جدید با انواع بازشو پنجره های دیگر تفاوت چندانی ندارد. https://upvc.pro/


 پنجره دوجداره یو پی وی سی فرانسوی جدید یا همان دو لنگه بازشو که در برخی مواقع آن را T هم می نامند از زیبا ترین و پر کاربرد ترین پنجره های upvc می باشد.  پنجره دوجداره یو پی وی سی فرانسوی جدید دارای دو لنگه پنجره بازشو می باشد که در خلاف جهت یکدیگر باز می شوند و به دلیل زیبایی و عمق دید بالا بسیار در اتاق های نشیمن و همچنین ویلا ها کارایی دارد.یکی از ویژگی های  پنجره دوجداره یو پی وی سی فرانسوی جدید این است که بر خلاف دیگر پنجره های دو لنگه هر کدام از لنگه های آن می تواند به تنهایی و به صورت مستقل باز شود ، ویژگی دیگر آن این است که زمانی که دو لنگه آن باز شود هیچ گونه مانعی برای دید شما وجود ندارد و بیشترین زاویه دید را به شما می دهد. بسیاری از مردم به دلیل قابلیت باز شدن هر دو لنگه این پنجره ها نگران عایق بودن آنها هستند ولی شرکت پنجره با استفاده از پروفیل ها و عایق بند های پیشرفته این مشکل را کاملا حل کرده است. شرکت  پنجره دوجداره یو پی وی سی فرانسوی جدید از لحاظ کیفیت و عایق بندی جزء برندترین محصولات یراق آلات درب و  پنجره دوجداره یو پی وی سی فرانسوی جدید در تمام دنیا محسوب می شوند. https://upvc.pro/ یراق آلات در نحوه عملکرد و نوع پنجره نقش اساسی را ایفا می کند، برای مثال در  پنجره دوجداره یو پی وی سی فرانسوی جدید دوحالته و هچنین در نوع فولکس واگنی از یراق آلات پیچیده با کارایی خاص استفاده شده است که برای نصب , تعویض , تعمیر و یا رگلاژ نیاز به تخصص دارد.  پنجره دوجداره یو پی وی سی فرانسوی جدید باید استانداردهای لازم را را داشته باشند و توسط نصاب ماهر نصب شوند، به درستی استفاده و نگه داری گردند و در صورت بروز مشکل با سرویس کار و تعمیرکار شرکت مربوطه تماس گرفته شود.عوامل زیادی برای ماندگاری  پنجره دوجداره یو پی وی سی فرانسوی جدید و آالومینیوم وجود دارد که یکی از این موارد یراق آلات می باشند که در حال حاضر در برندهای مختلف آلمانی , ترک و ایرانی در بازار به عنوان بهترین با کارایی بالا شناخته می شوند، اما طریقه متصل کردن بر روی پروفیل و استفاده از آن نقش بیشتری برای ماندگاری ایفا می کنند.
البته لازم به ذکر است که در صورت بروز هر مشکلی برای یراق آلات، امکان تعمیر و تعویض آن وجود دارد و جای هیچ نگرانی نیست و بعد از تعمیرات و یا تعویض کارایی درب و  پنجره دوجداره یو پی وی سی فرانسوی جدید باز میگردد.
قیمت پنجره دوجداره یو پی وی سی فرانسوی جدید مدل دوحالته
بازشو  پنجره دوجداره یو پی وی سی فرانسوی جدید باز شدن روی دو محور افقی و عمودی با یک دستگیره است.  پنجره دوجداره یو پی وی سی فرانسوی جدید با توجه به اینکه در درون ساختمان قرار دارد اغلب در جایی نصب می شود که نیاز به جابجایی هوا است مانند آشپزخانه. یراق آلات آلمانی (روتو-شورینگ) برای این نوع از پنجره یو پی وی سی بهتر است. با توجه به مکان قرار گیری این پنجره و بازشوی آن در هنگام باز و بسته شدن به فضای کمتری نیاز است و دارای مزایای زیر می باشد.
الف)دارای امنیت بالا با توجه به یراق آلات به کار رفته
ب)مخفی و پنهان بودن یراق آلات زیر محور سش یا بازشو
ج)قابلیت رگلاژ راحت پنجره دوجداره یو پی وی سی فرانسوی جدید
همانطور که درشکل ملاحظه می کنید این پنجره یک پنجره دوحالته است که درقسمت سمت چپ تصویر پنجره درحالت بسته قراردارد و می توان با چرخاندن دستگیره به میزان 45 درجه پنجره را از بالا باز کرد که در وسط تصویر به خوبی قابل ملاحظه می باشد و به همین ترتیب اگر دستگیره را 45 درجهت دیگر به سمت بالا بچرخانیم پنجره کامل باز می شود که در سمت راست تصویر مشاهده میگردد.
اجزاء تاثیر گذار در قیمت پنجره دوجداره یو پی وی سی فرانسوی جدید شامل خم پروفیل، شیشه دوجداره، یراق آلات، رنگ پروفیل، بازشو  پنجره دوجداره یو پی وی سی فرانسوی جدید  ، گالوانیزه، توری، هزینه نصب و … در عین حال هر پروژه نیز بسته به نوع طراحی آن نظیر تعداد درب و پنجره ها ، تعداد بازشوها ، نوع بازشوها و … با یکدیگر متفاوت هستند. https://upvc.pro/ بدین لحاظ نمی توان بدون اندازه ها و طراحی پروژه ، قیمت دقیقی از  پنجره دوجداره یو پی وی سی فرانسوی جدید  بدست آورد.

ویزگی‌ها و مزایای قیمت پنجره دوجداره یو پی وی سی فرانسوی جدید :
1– هر دو لنگه قابلیت باز شدن را دارا می‌باشد
2– می‌توان یک لنگه را ثابت و فقط از یک لنگه به عنوان بازشو استفاده نمود
3– قابلیت نصب انواع سیستم تک حالته و دو حالته بر روی بازشوی  پنجره دوجداره یو پی وی سی فرانسوی جدید
 پنجره دوجداره یو پی وی سی فرانسوی جدید دارای عایق بندی مناسب تری می باشند هم چنین در برابر پوسیدگی, تغییر رنگ, زنگ زدگی و ضربه های شدید بسیار ایمن تر و مقاوم ترشده اند و سرعت نصب و راه اندازی درب  پنجره دوجداره یو پی وی سی فرانسوی جدید در مقایسه با مدل های معمولی و قدیمی بسیار بالاتر است. https://upvc.pro/
نحوه نگهداری و قیمت پنجره دوجداره یو پی وی سی فرانسوی جدید
هر وسیله ای روش های نگهداری مخصوص به خود را دارد که باعث افزایش عمر و بهره برداری بیشتر از آن می گردد. اگر میخواهید بیشترین استفاده را از درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی فرانسوی جدید خود ببرید باید به نکات زیر توجه نمایید و در صورت خرابی پنجره ها با شرکت های معتبر جهت تعمیر و رگلاژ تماس حاصل فرمایید.
قیمت پنجره دوجداره یو پی وی سی فرانسوی جدید و نظافت پروفیل پنجره
برای تمیز کردن پنجره دوجداره یو پی وی سی فرانسوی جدید می توانید از اسپری های جرم گیر با غلظت پائین یا محلول آب و صابون استفاده نمایید.
هیچوقت برای تمیز کردن پنجره دوجداره یو پی وی سی فرانسوی جدید از دستمال و یا پارچه زبر استفاده نکنید.
لاستیکهای درزگیر و آب بندی پنجره های دوجداره نقش مهمی در جلوگیری از ورود گرد و غبار دارند که باید هر 2 الی 3 ماه با صابون مایع و پارچه تمیز شوند.
پس از اتمام کامل کار لیبل های محافظ را از پنجره دوجداره جدا کنید چرا که ماندن طولانی مدت آنها بر روی پروفیل باعث می شود اثر چسب باقی بماند و نمای ظاهری پنجره ها را خراب کند.
اگر شما تمایل دارید که قیمت دقیقی از پروژه و تولید  پنجره دوجداره یو پی وی سی فرانسوی جدید  خود داشته باشید ، کافیست اندازه ها و طراحی پروژه خود را برای ما ارسال کنید ( با تلفن ، فکس یا email ). ما محاسبات را به صورت کاملاً دقیق با نرم افزار مخصوص صنعت UPVC انجام داده و پیشنهاد قیمت را با جزییات کامل برای شما ارسال می کنیم .