سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره دوجداره, قیمت پنجره یو پی وی سی, قیمت پنجره ارزان, قیمت بهترین پنجره دو سه جداره, قیمت پنجره ضد صرقت

قیمت پنجره upvc آلوپلاست

سه شنبه 96/2/19
12:42 عصر
بهرام پروهان

قیمت پنجره upvc آلوپلاست: پر واضح است که متریال غالب محصول پنجره دو جداره یو پی وی سی، پروفیل آن می باشد . بدیهی است که کلیه اجزای پنجره دو جداره یو پی وی سی دارای پروفیل یو پی وی سی می باشد ، البته این پروفیل در قطعات و محل های مختلف پنجره، اشکال مختلف دارد ولیکن همگی از جنس یو پی وی سی می باشد . لذا قیمت متریال غالب پنجره دو جداره به میزان زیادی بستگی به قیمت پروفیل مصرفی دارد. بدین مفهوم که هر چه قیمت پروفیل مصرفی بالاتر باشد، قیمت محصول نیز تابعی از آن بوده و بالاتر خواهد رفت. از جمله پروفیل های مرغوب می توان آلوپلاست را نام برد.

معرفی پروفیل آلوپلاست: پنجره های یو پی وی سی به دلیل خصوصیاتی که دارند، بزرگترین سهم بازار را در کشورهای اروپایی دارا هستند. به همین دلیل شناخته شده ترین پنجره می باشند.
بدون توجه به نوع آب و هوا و منطقه جغرافیایی، پنجره های یو پی وی سی بهترین انتخاب برای ذخیره کردن انرژی هستند. اگر این یو پی وی سی ها به همراه شیشه های چند جداره جدید استفاده شوند، بالاترین درجه ایزوله بودن به دست می آید و این مساله موجب صرفه جویی در مصرف انرژی، پول و حفظ محیط زیست می شود.
قیمت پنجره upvc آلوپلاست پایین تر از قیمت پنجره های چوبی و آلومینیومی مناسب تر و با کیفیت بالا می باشد.

 

آلوپلاست

یو پی وی سی برای نوع بشر کاملا بی ضرر است.
پنجره یو پی وی سی آلوپلاست، محصولاتی کاملا سازگار با محیط زیست هستند، از این رو آن ها قابل بازیافت و استفاده مجدد می باشند.
درب ها و پنجره های یو پی وی سی راندمان کاربردی بالایی را برای سال ها عرضه می کنند. دوام و پایداری این محصولات بسیار بالا است و نیازی نیست جهت نگهداری از آن ها به رنگ زدن و یا تعمیرات به خصوصی دست بزنید.
یو پی وی سی اثر کاتالیزور را ندارد.
پنجره های یو پی وی سی حافظ طبیعت هستند، به خصوص جنگل های استوایی.
یو پی وی سی در مقابل موریانه مقاوم است و هرگز پوسیده نمی شود، زنگ نمی زند و دچار خوردگی نمی گردد.
به دلیل خصوصیات پنجره های یو پی وی سی، آن ها بهترین عایق در برابر گرما و سرما هستند.
پنجره های یو پی وی سی عایق صوتی بسیار مناسبی هستند، به خصوص در مناطق شهری در حال رشد.
این شرکت با بهره گیری از پروفیل یو پی وی سی آلوپلاست سعی بر این دارد تا درب ها و پنجره های یو پی وی سی با بالاترین کیفیت را به مشتری عرضه نماید تا مشتریان عزیز نهایت رضایت را داشته باشند..