سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره دوجداره, قیمت پنجره یو پی وی سی, قیمت پنجره ارزان, قیمت بهترین پنجره دو سه جداره, قیمت پنجره ضد صرقت

قیمت پنجره دوجداره upvc ثابت

پنج شنبه 96/8/4
11:0 صبح
بهرام پروهان

قیمت پنجره دوجداره upvc ثابت ارزانتر از پنجره های دیگر ولی پر کاربرد ترین و مناسب ترین در نوع پنجره های دوجداره می باشد.این پنجره ها در کاهش آلودگی صوتی تاثیر بسزایی دارند و بهترین میزان دید را بدون مزاحمت فریم برای شما عزیزان ایجاد می کنند.

پنجره دوجداره کشویی


 پنجره دوجداره upvc ثابت از پر کاربرد ترین مدل های پنجره های دو سه جداره یو پی وی سی است؛ زیرا به علت استفاده نشدن از یراق آلات و نصب ساده تر، دارای قیمت مناسب تری می باشد؛ ضمن اینکه در کنار بسیاری از مدل های باز شو پنجره ها نیز از  پنجره دوجداره upvc ثابت استفاده می شود؛ همچنین محدودیت ساخت از نظر ابعاد و اشکال هندسی مختلف را ندارد و با توجه به سفارش مشتری بدون محدودیت ساخته و عرضه می شود. مهمترین مزیت  پنجره دوجداره upvc ثابت می توان بالاتر بودن کیفیت عایق بندی آن نسبت به مدل های بازشو از انواع پنجره دو جداره می باشد؛ حتی عمر مفید بسیار بالایی دارند و به علت اینکه هیچگونه تغییر و فشاری را برای باز و بسته شدن تحمل نمی نمایند، کیفیت و قیمت پنجره دوجداره upvc ثابت در عایق بندی در مقابل سرما و صوت کم نخواهد شد و در بهترین حالت می باشد. اگر محیط و ساختمانی دارید که تعداد زیادی پنجره های قدیمی در نمای آن استفاده شده است، سفارش می نماییم حتما اقدام به تعویض این پنجره ها با پنجره دوجداره upvc نمایید. اینکار باعث می شود حرارت محیط شما هدر نرود و صدای های محیط بیرون به ساختمان شما وارد نشود. قیمت پنجره دوجداره upvc ثابت https://upvc.pro/به خاطر قیمت پایین دارای کاربرد بالایی نیز می باشد. در این پنجره یو پی وی سی چون ثابت است یراق آلات در آن استفاده نمی شود پس دارای کمترین اجزا نیز می باشد پس دارای کمترین آلودگی صوتی به دلیل فیکس بودن و نیز عایق در برابر گرما و سرما و گرد و غبار نیز می باشد.  پنجره دوجداره upvc ثابت را می توان پراستفاده ترین نوع یو پی وی سی نیز نام برد چون که در تمام مدل های ترکیبی کاربرد دارد و نیز در نواحی نورده به صورت دیواره نیز استفاده می شود. همچنین در جاهایی که می خواهیم از نور به بهترین شکل استفاده کنیم مثل پوشش سقف های آلاچیقی که در این حالت بهترین عایق برای گرما و سرما نیز می باشد: این  پنجره دوجداره upvc ثابت می تواند به سه قسمت میانی و در طرفین دو باز شوی سایبانی و تک حالته کاربرد داشته باشد.
درپنجره های معمولی از بست های مکانیکی برای اتصال قطعات مختلف درب یا پنجره استفاده می شود و به طور معمول تعداد 3 عدد یا بیشتر از ورقه های فلزی برای اتصال به یکدیگر پیچ می شوند و اگرحتی پیچ ها از فولاد ضد زنگ باشند بر اثر ایجاد واکنش گالوانیک پنجره از هم پاشیده و یا از ریخت می افتد. در صورتیکه این مشکل در محصولات پی وی سی وجود ندارد. پی وی سی ها به دلیل جوش خوردن و گداخته شدن با گرما و چسبیده شدن به یکدیگر با فشار قوی، دارای مقاومت بسیاری درمقایسه با بست های مکانیکی قابها هستند.

یو پی وی سی

موارد استفاده از  پنجره دوجداره upvc ثابت
استفاده از  پنجره دوجداره upvc ثابت در آلاچیق ها
استفاده در گلخانه های شیشه ای به عنوان سقف و دیواره
استفاده از  پنجره دوجداره upvc ثابت در سقف
استفاده از  پنجره دوجداره upvc ثابت در مواردی که نیاز به اشکال هندسی مختلفی است
پنجره ها از نظر فن آوری ساخت به منظور بهبود کارایی و کاهش افت حرارتی به صورت زیر دسته بندی می شوند.
1) پنجره هایی که لایه بین دو شیشه با گازهای خنثی پر شده است
2) پنجره هایی که در آنها از اسپیسرهایی(Spacer) با ضریب انتقال حرارت هدایتی پائینی استفاده شده است
یو پی وی سی ثابت

پنجره کشویی

3) پنجره های با پوشش شیشه Low-E و انتخاب طیفی
4) پنجره های هوشمند https://upvc.pro/
مزایای استفاده و قیمت پنجره دوجداره upvc ثابت:
¨      مناسب در برابر سرما و گرما
¨      کاهش دهنده مناسب شدت صوت
¨      مانع نفوذ گرد و غبار و آلودگی های محیطی
¨      کاهش دهنده سرمایه گذاری اولیه و استهلاک سیستم گرمایشی در ساختمان
¨      درزگیری کامل
این شرکت پنجره از جمله تولید کنندگان درب و پنجره دوجداره upvc ثابت می باشد که سال های زیادی است که در این عرصه فعالیت دارد. این شرکت که شعار جذب رضایت مشتری را سر لوحه فعالیت های گسترده خود قرار داده است با استفاده از پروفیل های مرغوب و برند های معتبر به ساخت درب ها و پنجره های یو پی وی سی با کیفیت مشغول است و این محصولات را به تمام استان های کشور عرضه می نماید.
در آغاز کار، مانند هر فعالیت بزرگ دیگری یک دور اندیشی نسبت به آینده وجود داشته است اما به لطف پروردگار و با تجربه کافی و مناسبی که از گذشته به همراه داشته ایم، کمتر دچار نشیب و فراز در شروع و ادامه کار تا کنون شده ایم. https://upvc.pro/این شرکت یکی از بزرگ ترین کارخانه های ساخت پنجره دوجداره upvc ثابت در کشور را دارا می باشد که در عین گستردگی و وسعت کار، حتی در شرایط بحرانی اقتصاد کشور هرگز دچار افت کیفیت نشده است.