سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره دوجداره, قیمت پنجره یو پی وی سی, قیمت پنجره ارزان, قیمت بهترین پنجره دو سه جداره, قیمت پنجره ضد صرقت

قیمت پنجره دوجداره یو پی وی سی آلمانی وکا

سه شنبه 96/8/2
11:29 صبح
بهرام پروهان

یکی از محصولات پنجره دوجداره یو پی وی سی آلمانی وکا پنجره سایبانی می باشد که بیشترین کاربرد آن در مکان های کوچک می باشد.بازشو این پنجره علاوه بر اینکه فضای کمی را اشغال می کند دارای تهویه مناسبی هم می باشد. قابل ذکر است قیمت پنجره دوجداره یو پی وی سی آلمانی وکا بدلیل متنوع بودن آن متفاوت می باشد.

پنجره دوجداره یو پی وی سی آلمانی وکا اولین شرکت تولید کننده معتبر و دارای صاحب نام در جهان است. شرکت پنجره دوجداره یو پی وی سی آلمانی وکا بر روی پروفیل های upvc سفید به کار رفته در درب و پنجره های دو سه جداره ،از لایه نازکی از ورق استفاده کرده که در برابر اشعه uv مقاوم می باشدو در این راستا درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی آلمانی وکا  به مدت 10 سال از لحاظ ثبات رنگی تضمین می باشند. سیستم در و پنجره دوجداره یو پی وی سی آلمانی وکا از تمام خصوصیات خوب upvc استفاده می کند تا نیازهای یک سازه تجاری را برآورده کند. مهندسی صحیح درب پنجره دوجداره یو پی وی سی آلمانی وکا باعث شده است که امروزه در بازار فروش آنها را به عنوان درب ها و پنجره هایی با بالاترین کارایی و عملکرد بشناسند. عایق بودن پنجره دوجداره یو پی وی سی آلمانی وکا در برابر گرما و سرما باعث می شود که در هزینه های گرمایشی و سرمایشی صرفه جویی شود و همچنین مصرف انرژی کاهش یابد.درب ها و پنجره ها اجزایی هستند که به یک روش فنی تولید شده اند و با نیازهای ساختمان شما و سبک معماری آن مطابقت داده شده اند. به همین دلیل درب پنجره دوجداره یو پی وی سی آلمانی وکا طرح ها و سبک های مختلف و لوازم جانبی گوناگون در دسترس می باشند. https://upvc.pro/ نکته قابل توجه در سیستم پروفیل های upvc وکا آگاهی از معماری و فرهنگ کشورهای مختلف است و پروفیل های خود را با نیازهای ملی هر کشور عرضه می کنند به عنوان مثال سیستم (دن لاین) برای دماهای بسیار پایین کشور دانمارک تولید شده است. ( تاپ لاین ان ال) ویژه کشور هلند و ترکیه نیز سیستم ( سافت لاین ) و( یورولاین ) مخصوص خاور میانه طراحی شده است و برای آب و هوای متفاوت هر منطقه از پروفیل مناسب با آن منطقه استفاده می شود.
قیمت پنجره دوجداره یو پی وی سی آلمانی وکا با رنگ بندی
شرکت آلمانی وکا دنیایی از رنگ های متفاوت را در اختیار شما می گذارد تا بتوانید در منزل یا محیط کار هر طرح و رنگی که مورد پسند شما واقع شود را بدون محدودیت انتخاب کنید. طیف رنگی پنجره دوجداره یو پی وی سی آلمانی وکا بسیار کامل و متنوع می باشد و تمامی رنگ های طبیعی و طرح چوب را شامل می شود. پروفیل لمینیت شده پنجره دوجداره یو پی وی سی آلمانی وکا به دو صورت مات و براق قابل سفارش هستند.

پنجره دوجداره

انواع قیمت پنجره دوجداره یو پی وی سی آلمانی وکا عبارتند از:
قیمت پنجره دوجداره یو پی وی سی آلمانی وکا مدل فیکس
این نوع پنجره با فریم پنجره دوحالته ساخته می شود. پنجره های فیکس، واحدهای ثابتی هستند که به صورت جدا و یا به صورت گروهی با دیگر واحدهای بی حرکت مورد استفاده قرار می گیرند. و یا به صورت ترکیبی با پنجره های لولا دار، سایبان ها و درب ها استفاده می شوند. معمولا پنجره دوجداره یو پی وی سی آلمانی وکا مدل فیکس در جایی استفاده می شوند که نقطه کانونی یا حداکثر ورود نور مورد نظر است . https://upvc.pro/و یا به عنوان پنجره های نوار یا روبان که در ساخت و ساز تجاری مورد استفاده هستند.

پنجره چندضلعی

قیمت پنجره دوجداره یو پی وی سی آلمانی وکا مدل لولایی دوحالته
پنجره ی لولایی دوحالته وکا یک پنجره دومنظوره است که برای تهویه مناسب هوا، امنیت، خروج اضطراری و تمیز کردن آسان از داخل اتاق طراحی شده است. https://upvc.pro/به همراه یک دسته تک حالته که شما می توانید به سادگی دسته را 90 درجه بچرخانید، در این حالت پنجره به طرف داخل می چرخد. این نوع چرخش ممکن است یک عملکرد کلیدی برای برقراری امنیت باشد. حال دسته را 180 درجه بچرخانید، به این صورت پنجره از بالا در یک موقعیت ایمن کج می شود. این حالت برای تهویه هوا و برقراری امنیت مناسب است.
ویژگی های پروفیل پنجره دوجداره یو پی وی سی آلمانی وکا
طراحی تجاری بدون وقفه وکا بالغ بر چهل سال است که در کل جهان استفاده شده است. این طراحی ها خاص هستند با لبه هایی که کمی منحنی شده است و ترکیب درستی از گزینه های رنگ های خالص و ماده ای که شبیه چوب است، تا سبک معماری ما را مناسب نمایند.علاوه براین, تکنولوژی داخلی پروفیل وکا بسیار عالی است. قاب یا فریم چند جداره و ارسی از خصوصیت عایق بودن هوای مرده استفاده می کنند تا بتوانند نیازهای عایق حرارتی را بر آورده کنند.
با معرفی سیستم آزمایش شده، استفاده از پروفیل وکا یک راه حل ایده آل برای دست یافتن به گواهی LEED است. به این دلیل که مصرف انرژی را به طور محسوسی کاهش می دهد همچنین از هزینه های گرمایشی و سرمایشی می کاهد.
را ه حل های ساختمان سبز (Green building) برای پنجره هایی با انرژی کارآمد در ساختمان های مدرسه و تجاری، به سرعت تبدیل شد به یک موضوع مورد اهمیت در جهان دوستدار محیط زیست.