سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره دوجداره, قیمت پنجره یو پی وی سی, قیمت پنجره ارزان, قیمت بهترین پنجره دو سه جداره, قیمت پنجره ضد صرقت

قیمت درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی فرانسوی

دوشنبه 96/8/1
11:39 صبح
بهرام پروهان

درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی فرانسوی بصورت تک حالته و دو حاته ساخته و تولید می شوند.این مدل از پنجره ها را بیشتر در آپارتمان ها و ساختمان های اداری به کار می برند. قیمت درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی فرانسوی به دلیل متنوع بودن آن متفاوت می باشد.

سیستم بازشوی درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی فرانسوی به نحوی طراحی گردیده که هر دو لنگه پنجره قابلیت باز شدن را دارند و در مواقع غیر ضروری می‌توان یک لنگه را ثابت و از یک لنگه به عنوان بازشو استفاده کرد. از جمله ویژگی‌های درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی فرانسوی می‌توان به قابلیت باز شدن هر دو لنگه، قابلیت نصب انواع سیستم تک حالته و دو حالته بر روی درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی فرانسوی و کاربری ویژه برای نمای خارجی ساختمان‌های مسکونی، اداری و تجاری اشاره داشت. درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی فرانسوی یا همان دو لنگه بازشو که در برخی مواقع آن را T هم می نامند از زیبا ترین و پر کاربرد ترین پنجره های دو جداره upvc می باشد. https://upvc.pro/درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی فرانسوی دارای دو لنگه پنجره بازشو می باشد که در خلاف جهت یکدیگر باز می شوند و به دلیل زیبایی و عمق دید بالا بسیار در اتاق های نشیمن و همچنین ویلا ها کارایی دارد.
قیمت درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی فرانسوی
درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی فرانسوی دارای جذابیت های بی انتها و کلاسیکی می باشند. بازه گسترده ای که در انتخاب طرح و رنگ های درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی فرانسوی وجود دارد به شما این امکان را می دهد که یک طرح و مدل نهایی را جهت تکمیل کردن طراحی خانه خود انتخاب نمایید. یکی از ویژگی های درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی فرانسوی این است که بر خلاف دیگر پنجره های دو لنگه هر کدام از لنگه های آن می تواند به تنهایی و به صورت مستقل باز شود ، ویژگی دیگر آن این است که زمانی که دو لنگه آن باز شود هیچ گونه مانعی برای دید شما وجود ندارد و بیشترین زاویه دید را به شما می دهد. بسیاری از مردم به دلیل قابلیت باز شدن هر دو لنگه این پنجره ها نگران عایق بودن آنها هستند ولی شرکت ما  با استفاده از پروفیل ها و عایق بند های پیشرفته این مشکل را کاملا در مورد درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی فرانسوی حل کرده است. سیستم بازشوی این نوع پنجره که در ایران به عنوان درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی فرانسوی رواج پیدا کرده است طوری طراحی گردیده است که هر دو لنگه پنجره قابلیت باز شدن را دارا می‌باشند و در مواقع غیر ضروری میتوان یک لنگه را ثابت و از یک لنگه به عنوان بازشو استفاده نمود.

ویزگی‌ها و مزایای درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی فرانسوی
1– هر دو لنگه قابلیت باز شدن را دارا می‌باشد
2– می‌توان یک لنگه را ثابت و فقط از یک لنگه به عنوان بازشو استفاده نمود
3– قابلیت نصب انواع سیستم تک حالته و دو حالته بر روی بازشوی این درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی فرانسوی وجود دارد
4– این نوع از پنجره را می‌توان بیشتر در نماهای بیرونی آپارتمان‌ها، ویلاها و ساختمان‌های اداری و…(برای استفاده بیشتر از فضاها، دسترسی راحتتر به فضاهای دیگر، جابجایی راحت تر وسایل و اثاثیه داخل ساختمان) به کار برد.
قیمت درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی فرانسوی بازده انرژی منازل را به طور محسوسی بهبود می بخشند و در افزایش امنیت منازل نقش به سزایی ایفا می کنند. علاوه بر این، به دلیل استفاده از گالوانیزه در ساختار پروفیل های UPVC، از استحکام بالایی برخوردار هستند و به علت به کار گیری نوارهای آب بندی لاستیکی، از ورود هرگونه آلودگی محیطی به داخل ساختمان جلوگیری به عمل می آورند. https://upvc.pro/ امروزه امنیت منازل و حفاظت در مقابل ورود عوامل مزاحم از اهمیت ویژه ای برخوردار است. درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی فرانسوی با داشتن قفل هایی که در چندین نقطـه تعبیه شده اند، بسیار ایمـن تر از پنجـره های قدیمی می باشند. با نصب درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی فرانسوی با شیشه دو و چند جداره اتلاف گرمایی به میزان قابل توجهی کاهش خواهد یافت که در کاستن دی اکسید کربن و گازهای گلخانه ای جهت حفظ زمین برای نسل های آینده بسیار مؤثر خواهد بود.
این شرکت پنجره با توجه به سوابق کاری که تا کنون به دست آورده است در تولید و قیمت درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی فرانسوی  بسیار موفق بوده است. نصب درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی فرانسوی نیازمند دانش فنی خاص است که خوشبختانه تمامی کارکنان این شرکت مجرب و مسلط می باشند. قابل توجه است که استانداردترین روش برای نصب درب و پنجره های دوجداره یو پی وی سی و آلمینیوم نصب آنها بر روی قوطی فلزی است زیرا نصب درب و پنجره ها سریعتر و تمیزتر بر روی آن صورت می گیرد . در صورت ایجاد فریم انتظار باید توجه داشته باشیم که پیچ نصب حداقل 2 سانتی متر در قوطی آهنی فرو رود. گاهی مشاهده می شود که داخل فریم انتظار را با سیمان پر می کنند این موضوع موجب جلوگیری از فرو رفتن پیچ در فریم فلزی می شود و ممکن است مانع اتصال صحیح و محکم درب و پنجره ها به فریم فلزی شود.

شرکت آلوپلاست

درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی فرانسوی دو حالته
بازشو این نوع از درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی فرانسوی باز شدن روی دو محور افقی و عمودی با یک دستگیره است. این پنجره با توجه به اینکه در درون ساختمان قرار دارد اغلب در جایی نصب می شود که نیاز به جابجایی هوا است مانند آشپزخانه. https://upvc.pro/
یراق آلات آلمانی (روتو-شورینگ) برای این نوع از درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی فرانسوی بهتر است. با توجه به مکان قرار گیری این پنجره و بازشوی آن در هنگام باز و بسته شدن به فضای کمتری نیاز است و دارای مزایای زیر می باشد.
الف)دارای امنیت بالا با توجه به یراق آلات به کار رفته در درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی فرانسوی
ب)مخفی و پنهان بودن یراق آلات زیر محور سش یا بازشو در درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی فرانسوی
ج)قابلیت رگلاژ راحت درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی فرانسوی
د)امنیت و راحتی در باز و بسته شدن توسط کودکان در درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی فرانسوی