سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره دوجداره, قیمت پنجره یو پی وی سی, قیمت پنجره ارزان, قیمت بهترین پنجره دو سه جداره, قیمت پنجره ضد صرقت

قیمت پنجره دوجداره upvc با پروفیل وکا

جمعه 96/7/28
7:0 صبح
بهرام پروهان


تکنولوژی و طراحی داخلی پروفیل وکا بسیار عالی و منحصربه فرد است. پنجره دوجداره upvc با پروفیل وکا علاوه بر سازگاری با محیط زیست, دارای عایق حرارتی مناسب نیز می باشد.مشتریان عزیز برای اطلاع از قیمت پنجره دوجداره upvc با پروفیل وکا می توانید به شرکت های فروش پنجره دوجداره یو پی وی سی مراجعه نمایید.

پروفیل وکا



تکنولوژی داخلی پنجره دوجداره با پروفیل وکا بسیار عالی و منحصر به فرد می باشد. قاب یا فریم چند جداره و ارسی از خصوصیت عایق بودن هوای مرده استفاده می کند تا بتواند نیازهای عایق حرارتی را بر آورده کنند. پنجره دوجداره با پروفیل وکا آلمانی بوده و از سال 1969 کار خود را در زمینه درب و پنجره upvc آغاز کرده است. پروفیلهای UPVC مطابق با استاندارد آلمان باید دارای ضریب حفظ انرژی(k-uf)  کمتر از 5/1 باشند. پروفیل وکا سری 70 با ضریب حفظ انرژی 3/1 و در پروفیل های سری 60  دارای ضریب 5/1 می باشند. پنجره دوجداره با پروفیل وکا از آلمان بزرگترین تولید کننده پروفیل های upvc است که در ساخت درب ها و پنجره ها استفاده می شود. این شرکت کار خود را از سال 1969 در sendenhorst آلمان به عنوان یک شرکت تولید کننده کرکره پنجره آغاز کرد. و در دوازده کشور از جمله (ایالات متحده آمریکا، روسیه، لهستان، فرانسه، اسپانیا، انگلیس، چین، هند، کانادا، مکزیک، برزیل و شیلی) امکانات تولید محصولات از پروفیل را دارا می باشند. https://upvc.pro/ و شرکت های ارائه دهنده این محصولات در بیش از چهل کشور جهان به صورت فعال مشغول به ارائه خدمات هستند از جمله در کشورهای هند و ایالات متحده عربی. پنجره دوجداره با پروفیل وکا در سال 1967 با عنوان وکاپلاست پایه گذاری شد، که با استفاده از پانزده هزار فوت مربع امکانات اجاره ای، پرده کرکره ای تولید می کرد. دو سال بعد، یکی از کارکنان اصلی به نام هاینریش لومن (heinrich laumann) شرکت را خریداری کرد و شروع کرد به طراحی سیستم های پنجره که اولین آنها در سال 1971 پرده برداری شد.

پنجره دوجداره


طراحی تجاری بدون وقفه پنجره دوجداره با پروفیل وکا  بالغ بر چهل سال است که در کل جهان استفاده شده است. این طراحی ها خاص هستند با لبه هایی که کمی منحنی شده است و ترکیب درستی از گزینه های رنگ های خالص و ماده ای که شبیه چوب است، تا سبک معماری ما را مناسب نمایند. https://upvc.pro/
پنجره دوجداره upvc با پروفیل وکا، آلومینیومی و پی وی سی یک انتخاب کارآمد جهت صرفه جویی در انرژی و همچنین کاهش آلودگی صوتی است . هوای محبوس شده بین فضای پنجره دوجداره upvc با پروفیل وکا یک لایه عایق ایجاد می کند . این فضا یک عایق حرارتی است که مانع از هدر رفتن گرمای فضای داخل در زمستان می شود و باعث ایجاد یک دمای متعادل در فضای خانه می شود . پنجره دو جداره عملکردی معکوس در فصل تابستان نیز دارند که مانع از ورود هوای گرم بیرون به داخل شده . این عایق اضافی نیاز شما به گرمکن ها و سیستم های تهویه مطبوع را کاهش داد . و در نهایت باعث کم شدن هزینه های مصرف انرژی می شوند.
قیمت پنجره دوجداره upvc با پروفیل وکا
با معرفی سیستم آزمایش شده، استفاده از پروفیل پنجره دوجداره upvc با پروفیل وکا یک راه حل ایده آل برای دست یافتن به گواهی LEED است. به این دلیل که مصرف انرژی را به طور محسوسی کاهش می دهد همچنین از هزینه های گرمایشی و سرمایشی می کاهد. را ه حل های ساختمان سبز (Green building) برای پنجره هایی با انرژی کارآمد در ساختمان های مدرسه و تجاری، به سرعت تبدیل شد به یک موضوع مورد اهمیت در جهان دوستدار محیط زیست.پنجره دوجداره با پروفیل وکا به عنوان یک عضو از USGBC و انجمن ساختمان سبز US، تمایل دارد درب ها و پنجره های تجاری با سبک های معماری بسیار گسترده تولید کند، در حالی که مصرف انرژی را به حداقل می رساند. سیستم تجاری پنجره دوجداره با پروفیل وکا محیط سالم تری را در ساختمان های تجاری فراهم می کند. https://upvc.pro/ باید توجه کرد که شکل ظاهری پنجره دوجدارهupvc  با پروفیل وکا در هنگام آزمون استاندارد و همچنین در هنگام استفاده از پروفیل در ساخت در و پنجره دو جداره یو پی وی سی بسیار مهم است که باید دارای رنگ ثابت و یکنواخت بوده و سطح آن از هر گونه ترک و جسم خارجی و حفره به دور باشد. اما اگر در هنگام تولید زد گی کوچکی روی پروفیل ایجاد شود اگر روی ظاهر و عملکردش در ساخت درب و پنجره دو جداره یو پی وی سی تاثیر نداشت قابل چشم پوشی است. همچنین باید توجه کرد که در هنگام نگهداری وانبار کردن پنجره دوجداره با پروفیل وکا سطح آن صاف و بدون خوردگی باقی بماند.