سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره دوجداره, قیمت پنجره یو پی وی سی, قیمت پنجره ارزان, قیمت بهترین پنجره دو سه جداره, قیمت پنجره ضد صرقت

قیمت پروفیل پنجره های دوجداره upvc

سه شنبه 96/7/25
5:55 عصر
بهرام پروهان

قیمت پروفیل پنجره های دوجداره upvc با توجه به نوع استاندارد و کیفیت با هم متفاوت می باشند. از مهم ترین استاندارد های ملی برای ارزیابی کیفیت پروفیل هایی با مقاومت ضربه ای بالا که در ساخت درب و پنجره های دو سه جداره به کار میرود به عنوان مبحث 6840 نامیده می شود.

پروفیل یو پی وی سی

چندین دهه است که تکنولوژی ساخت پروفیل پنجره های دوجداره در کشورهای بزرگ دنیا متداول گشته و محصولات فوق به دلایل امتیاز خاص و منحصر به فرد خود توانسته اند به سرعت در سایر کشورها نیز مطرح شود چرا که یکی از عوامل موثر و مهم در ارزیابی فنی و شیمیایی کیفیت درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی واکنش پروفیل پنجره های دوجداره در برابر نور خورشید می باشد. آنچه باعث تغییر رنگ یا استحکان رنگ پروفیل می شود، ترکیب و فرمول استفاده از استابیلایزرها پایدارکننده های پودر پی وی سی است. مهمترین استابیلایزر، تیتانیوم دی اکساید است که میزان مصرف این مواد اولیه در تغییر یا پایداری رتگ پروفیل پنجره های دوجداره  نقش اساسی دارد. اطلاعات و مطالعات منتشره توسط نهادهای بین المللی نشان می دهد که ایران از حیث تابش مستقیم نور خورشید و اثر گذاری آن بر کیفیت محصولات شیمیایی جزو کشورهای خطرناک محسوب می‌شود و احتمال تغییر رنگ پروفیل های یو پی وی سی در ایران بیش از دیگر کشورها ارزیابی شده است. پنجره دوجداره یو پی وی سی با پروفیل رنگی با دو پروسه تهیه میگردد . همچنین میتوان از پروفیل پیش فرض سفید استفاده کرد و پس از تولید درب و پنجره یو پی وی سی به خط رنگ فرستاده شده و با رنگ پودری رنگ مورد نظر ایجاد میشود و در پروسه دوم پروفیل قبل از تولید پنجره با روکش مخصوص با تکنولوژی وکیوم ایجاد شده و سپس به پروسه تولید پنجره فرستاده میشود.

قیمت پروفیل پنجره های دوجداره upvc 

پروفیل پنجره های دوجداره یو پی وی سی یکی از مطمئن ترین و پرمصرف ترین مواد اولیه در ساخت در و پنجره ساختمانی بوده و مشخصه اصلی آن زیبائی و استحکام می باشد. سبک وزنی، خمش پذیری، عایق بودن در مقابل حرارت و الکتریسیته، مقاومت در برابر مواد شیمیائی و بیولوژیک قابلیت تبدیل به سطوح صیقلی، قابلیت تلفیق با مواد افزودنی مختلف و بالاخره انعطاف پذیری در کاربردهای متعدد، پلیمرهای مزبور را به مناسب ترین جایگزین برای آلیاژهای فلزی و غیره فلزی در صنعت در و پنجره سازی تبدیل نموده است. پروفیل پنجره های دوجداره یو پی وی سی قابلیت عرضه در رنگهای مختلف را دارا می باشد. به طور کلی هدف ازایجاد این استاندارد یکسان سازی و تعیین ویژگیهای پروفیل های با مقاومت ضربه ای بالا که درجهت تولید پنجره دو جداره یو پی وی سی از آنها استفاده میشود.

پروفیل یو پی وی سی

آزمایشات و قیمت پروفیل پنجره های دوجداره upvc 

شکل ظاهری و شرایط تولید حین فرآیند تولید انواع سطح مقطع پروفیل پنجره های دوجداره, مقاومت در برابر ضربه ناشی از سقوط جرم دردمای پایین, رفتار پس از گرم شدن, تست جرم واحد طول, برگشت حرارت, تست ابعاد و هندسه پروفیل پنجره های دوجداره, تست کجی, تست جوش, که ما به توضیح تعدادی از این آزمایشات میپردازیم:

-شکل ظاهری و شرایط تولید حین فرایند تولید انواع سطح مقطع پروفیل پنجره های دوجداره , تعداد نمونه های مشخصی جهت انجام آزمایشات از تولید اخذ می گردد. این نمونه ها پس از بررسی شکل ظاهری بمدت 12 تا24 ساعت در آزمایشگاه نگهداری شده و سپس مورد تستهای مختلف طبق استاندارد قرار میگیرد. سطوح خارجی پروفیل پنجره های دوجداره که در معرض دید قرار دارند لازم است دارای رنگ سفید یکنواخت بوده و عاری از هر گونه اجسام خارجی, حفره, ترک, حباب و سایر معایب باشند.

-برگشت حرارت: سه مقطع پروفیل پنجره های دوجداره 220mm انتخاب و با دو خط به فاصله تقریبی 200mm در دو سمت سطح به صورت عمود بر محور پروفیل پنجره های دوجداره نشان گذاری می شوند. این نمونه پس از نشانه گذاری در کوره با دمای 100درجهc بمدت یکساعت قرار میگیرد. وپس از خنک شدن در دمای محیط مجددا نشانه ها اندازه گیری می شود. برای هر نمونه و هر جفت علامت, ضریب برگشت حرارت به درصد محاسبه میشود.

بهترین پروفیل

مقاطع مختلف قیمت پروفیل پنجره های دوجداره upvc 

باور غلطی در میان برخی رایج شده است که مثلا پروفیل پنجره های دوجداره سری 70 از 60 استحکام بیشتری دارد. در یو پی وی سی اینگونه نیست. در پنجره یو پی وی سی همه چیز به پروفیل پنجره های دوجداره گالوانیزه ارتباط پیدا می کند. بنابراین اگر در دو نوع پنجره ای که با پروفیل پنجره های دوجداره های یو پی وی سی با سطح مقاطع متفاوتی ساخته شده اند، سایز گالوانیزه ها نیز یکسان باشد، این دو نوع پنجره توان و استحکام یکسانی خواهند داشت. باید توجه کرد که شکل ظاهری پروفیل در هنگام آزمون استاندارد و همچنین در هنگام استفاده از پروفیل در ساخت در و پنجره دو جداره یو پی وی سی بسیار مهم است که باید دارای رنگ ثابت و یکنواخت بوده و سطح آن از هر گونه ترک و جسم خارجی و حفره به دور باشد. اما اگر در هنگام تولید زد گی کوچکی روی پروفیل ایجاد شود اگر روی ظاهر و عملکردش در ساخت درب و پنجره دو جداره یو پی وی سی تاثیر نداشت قابل چشم پوشی است.