سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره دوجداره, قیمت پنجره یو پی وی سی, قیمت پنجره ارزان, قیمت بهترین پنجره دو سه جداره, قیمت پنجره ضد صرقت

قیمت پروفیل پنجره دوجداره یو پی وی سی

چهارشنبه 96/7/12
4:8 عصر
بهرام پروهان

شکل ظاهری پروفیل در هنگام آزمون استاندارد و همچنین در هنگام استفاده از پروفیل در ساخت در و پنجره دو جداره یو پی وی سی اهمیت بسیاری دارد که باید دارای رنگ ثابت و یکنواخت باشد و سطح آن از هر گونه ترک و جسم خارجی و حفره به دور باشد,برای اطلاع ازقیمت پروفیل پنجره دوجداره یو پی وی سی میتوانید با نمایندگی های فروش پروفیل تماس بگیرید.

درب فرانسوی یو پی وی سی

جنبه دیگری که در تعیین کیفیت در و پنجره استاندارد باید مورد توجه قرار گیرد، بعد شیمیایی پروفیل پنجره دوجداره است که متاسفانه به راحتی قابل شناسایی توسط خریداران نیست و در این مورد فقط باید به استانداردها و گواهینامه‌های فنی اکتفا کرد. پروفیل upvc و دیگر استابیلایزرها یا پایدارکننده‌ها؛ معمولا بین 20 تا 30 درصد مواد تشکیل‌دهنده پروفیل پنجره دوجداره ، پودر pvc یا همان پلی وینیل کلراید است و 80 تا 85 درصد باقی مانده را مواد پایدارکننده پودر پی وی سی یا همان استابیلایزر تشکیل می‌دهد. اما نکته حایز اهمیت اینجاست که ارزش ریالی ?? درصد استابیلایزر به کار رفته در پروفیل پنجره دوجداره برابر با ?? درصد قیمت مواد به کار رفته برآورد می‌شود، به ویژه اینکه کیفیت پروفیل پنجره دوجداره و مواد پلیمری را همان استابیلایزرها تعیین می‌کنند. پروفیل پنجره دوجداره یکی از مطمئن ترین و پرمصرف ترین مواد اولیه در ساخت درب و پنجره ساختمانی بوده و مشخصه اصلی آن زیبائی و استحکام می باشد. تولید پروفیل پنجره دوجداره یکی از طرح های ملی تلقی می گردد. بحث استفاده از این صنعت در ایران قبل از انقلاب نیز مطرح بوده است و گام های کوچکی نیز در این زمینه برداشته شده بود.
در استاندارد 6840 واژه ها و اصطلاحاتی آمده که کاربرد زیادی دارد که عبارت اند از: https://upvc.pro/
1-پروفیل: که عبارت است از طول ماده اکسترودی با برش عرضی معین و مشخص.
2-پروفیل اصلی: که در درب و پنجره دو جداره یو پی وی سی پروفیلی است که وظیفه تحمل مقدار بار یا وزن را تحمل می کند.
3-پروفیل ثانویه: که در درب و پنجره دو جداره یو پی وی سی پروفیلی است که وظیفه تحمل وزن یا بار را بر عهده ندارد.
4-سطح قابل دید: وقتی که در یا پنجره یو پی وی سی بسته است سطح قسمتی که قابل دیدن است را سطح قابل دید گویند.
5-مواد قالب ریزی شده: که در تهیه پروفیلها این مواد باید دارای مشخصات موجود در استاندارد باشد.
قیمت پروفیل پنجره دوجداره یو پی وی سی
یکی از عوامل موثر در ارزیابی فنی و شیمیایی کیفیت یک درو پنجره یو پی وی سی، واکنش پروفیل پنجره دوجداره در برابر نور و تابش خورشید است. معمولا یکی از ایرادهای وارد بر درو پنجره های upvc تغییر رنگ احتمالی پروفیل پنجره دوجداره در برابر نور و تابش خورشید است. به واقع آنچه باعث تغییر رنگ یا استحکام رنگ پروفیل می شود، ترکیب و فرمول استفاده از استابیلایزرها پایدارکننده های پودر pvc است. مهمترین استابیلایزر، تیتانیوم دی اکساید است که میزان مصرف این مواد اولیه در تغییر یا پایداری رنگ پروفیل پنجره دوجداره نقش اساسی دارد. اطلاعات و مطالعات منتشره توسط نهادهای بین المللی نشان می دهد که ایران از حیث تابش مستقیم نور خورشید و اثر گذاری آن بر کیفیت محصولات شیمیایی جزو کشورهای خطرناک محسوب می‌شود و احتمال تغییر رنگ پروفیل های یو پی وی سی در ایران بیش از دیگر کشورها ارزیابی شده است. متأسفانه تصور عامیانه حتی میان تولیدکنندگان پروفیل پنجره دوجداره ، این است که احتمال تغییر رنگ در مناطق گرمسیری زیاد است؛ حال آنکه باید بدانیم دمای هوا تأثیری در تغییر رنگ پروفیل پنجره دوجداره ندارد، بلکه میزان تابش نور خورشید تعیین‌کننده است.

پروفیل یو پی وی سی


مقاطع مختلف در قیمت پروفیل پنجره دوجداره یو پی وی سی
باور غلطی در میان برخی رایج شده است که مثلا پروفیل پنجره دوجداره سری 70 از 60 استحکام بیشتری دارد. در upvc اینگونه نیست. در پنجره دو سه جداره یو پی وی سی همه چیز به پروفیل گالوانیزه ارتباط پیدا می کند. بنابراین اگر در دو نوع پنجره ای که با پروفیل های upvc با سطح مقاطع متفاوتی ساخته شده اند، سایز گالوانیزه ها نیز یکسان باشد، این دو نوع پنجره توان و استحکام یکسانی خواهند داشت. تأکید می‌کنم که معیار عدم تغییر رنگ پروفیل پنجره دوجداره ، دانه‌های پودر pvc پروفیل یا کشور سازنده پروفیل نیست، بلکه مهم این است که آیا پروفیل متناسب با شرایط آب و هوایی شهر مورد مصرف ساخته شده است یا خیر. به ویژه اینکه یکی از معتبرترین پروفیل‌های یو پی وی سی اروپایی مورد مصرف در بسیاری از شهرهای جهان در شیراز با تغییر رنگ مواجه شده است؛ با این توضیح که به تغییر رنگ پروفیل بین 2 سال تا 25 سال خواهد بود. https://upvc.pro/
ما در تولید پروفیل های خود از فناوری های روز دنیا استفاده می کنیم و با حساسیتی که در انتخاب مواد اولیه داریم, تلاش می کنیم کیفیت بسیار مناسبی را به بازار عرضه کنیم. اما غیر از این شرکت پنجره از این مزیت بهره می برد که کاملا بر سرمایه شخصی خود متکی است، به این معنی که در این سال ها هیچ نوع وام و یا تسهیلات بانکی دریافت نکرده است. بنابراین افت و خیز بازار نمی تواند بر کیفیت و قیمت محصولات شرکت پنجره تاثیری بگذارد. در نتیجه قیمت ما همواره ثابت بوده و به راحتی می توانیم از نظر کیفیت و قیمت با همه پروفیل های بازار رقابت کنیم. از سوی دیگر به دلیل بومی بودن نیروی کار ما و همچنین به این خاطر که ما مواد اولیه را به صورت کاملا نقدی خریداری می کنیم، از توان رقابتی بسیار بالایی برخوردار هستیم.دلایل بسیار زیادی وجود دارند که باعث افت شدید کیفیت در صنعت یو پی وی سی شده است. https://upvc.pro/یکی از دلایل عمده این است که در ایران هر حرفه ای که قدری سود ده باشد، افراد بسیاری بدون داشتن تخصص های لازم به سوی آن سرازیر می شوند. از سوی دیگر واردات هر گونه پروفیل های بی کیفیت خارجی نیز لطمات بسیاری به صنعت وارد کرده است.
در حال حاضر ساخت و عرضه انواع درب و پنجره به اشکال گوناگون و لیمنیت شده و همچنین تولید و عرضه انواع توری پلیسه، توری رولینگ و توری ثابت از جمله خدماتی است که این شرکت پنجره به مشتریان ارائه می دهد. این شرکت پنجره با اطمینان کامل از شیوه عملکرد خود و خدماتی که ارائه کرده است سطح کیفیتی محصولات خود را تا سقف نود و پنج درصد می داند. بسیار خرسند هستیم که توانسته ایم بهترین محصولات را به همراه بهترین کیفیت به مشتریان عزیز ارائه دهیم. ضمن این که شرکت پنجره در زمینه خدمات پس از فروش و رفع ایرادات احتمالی که معمولا بسیار کم پیش می آید، به صورت کاملا رایگان در خدمت مشتریان گرامی می باشد.