سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره دوجداره, قیمت پنجره یو پی وی سی, قیمت پنجره ارزان, قیمت بهترین پنجره دو سه جداره, قیمت پنجره ضد صرقت

قیمت پنجره های دوجداره یو پی وی سی آلومینیومی

چهارشنبه 96/7/5
4:14 عصر
بهرام پروهان

پنجره های دوجداره یو پی وی سی آلومینیومی دارای تائیدیه فنی از مرکز تحقیقات ساختمان و مسکن می باشد و دارای بیمه نامه ده ساله شرکت بیمه ایران است, قیمت پنجره های دوجداره یو پی وی سی آلومینیومی نسبت به پنجره های معمولی گران تر است.

نمایندگی پنجره دوجداه

قیمت پنجره های دوجداره یو پی وی سی آلومینیومی از مزایایی برخوردار می باشند که یکی از این مزایای استفاده از آن مقاومت بالای آن در برابر شرایط جوی آب و هوایی می باشد و وزن آن بسیار سبک است. اگر از متریال نامناسب در ساخت آن استفاده شود، از سطح زیرین پنجره یو پی وی سی مشخص می شود زیرا با فولاد و مواد دیگری پر نمی شود و این مواد ارزان و نا مناسب انتقال دهنده انرژی می باشند.  پنجره دو جداره ساخته شده از جنس آلومینیوم در هر ابعادی قابل ساخت می باشد ولی باید به سایز بسیار ریز و همچنین بسیار بزرگ آن دقت کرد. و همین طور آلومینیوم دارای خمیدگی و شکل پذیری می باشد. پنجره های آلومینیومی معمولی در مقابل عناصر جوی مقاوم هستند ولی از آنجایی که آلومینیوم هادی خوبی میباشد، باعث تلف شدن انرژی میشوند. برای حل این مسئله محصول جدیدی به نام پنجره های دوجداره آلومینیومی ترمال بریک به دنیا عرضه شده است که در این پنجره های دوجداره آلومینیومی وجود لایه پلاستیکی بین دو فریم داخلی و خارجی در مقابل انتقال حرارت شکست بوجود می آورد – کلمه Thermal Break یعنی شکست حرارتی از همانجا ریشه میگیرد. این پنجره ها عایق حرارتی دارند یعنی از دو فریم داخلی و خارجی تشکیل شده اند که توسط یک عایق پلاستیکی از هم جدا می شوند. در گذشته پنجره های آلومینیومی حرارت را بین داخل و خارج خانه منتقل میکردند، ولی در پنجره های دوجداره آلومینیومی ترمال بریک به واسطه ترکیب پلی آمید و آلومینیوم در تولید آنها این مشکل رفع شده است . با توجه به مطالعات صورت گرفته با توجه به مزایای بالا، پنجره های دوجداره آلومینیومی ترمال بریک به علت قیمت بالا و پنجره یو پی وی سی به علت عدم شناخت به خصوص در مناطق گرمسیر با مشکلات ترویج فرهنگ مواجه می باشد.
تنوع رنگی در قیمت پنجره های دوجداره یو پی وی سی آلومینیومی :
کلیه رنگ های پودری رئال رنگ
رنگ های آنادایز (قهوه ای، برنز، …)
دکورال (طرح چوب)
خصوصیات و قیمت پنجره های دوجداره یو پی وی سی آلومینیومی:
پروفیل آلومینیوم تولید شده شرکت پنجره
خدمات رنگ پودری، آنادایز، دکورال شرکت پنجره
دارای تائیدیه فنی از مرکز تحقیقات ساختمان و مسکن
دارای بیمه نامه ده ساله شرکت بیمه ایران
پنجره ترمال بریک
قابلیت مونتاژ با ماشین آلات پنجره upvc
قابلیت نصب یراق آلات upvc
نصب یراق آلات بر روی قسمت آلومینیومی پروفیل
مزایای استفاده و قیمت پنجره های دوجداره یو پی وی سی آلومینیومی:
امکان صرفه جویی در انرژی با سیستم های ترمال بریک در پنجره دوجداره یو پی یو سی
امکان تنوع در انتخاب رنگ در انواع کدهای رال و آنادایز با امکان تولید پروفیل
های دورنگ در سیستم های پنجره های دوجداره آلومینیومی
تنوع در سیستم های لولایی و کشویی و امکان انتخاب مناسب با شرایط
استفاده از نوارهای اب بندی و هوابندی مناسب از جنس ای پی دی ام
وزن کم و عدم استفاده از میلگرد
تنوع رنگی نا محدود،استاتیک،دکورال و آنادایز
امکان ساخت درب و پنجره با ابعاد بزرگ
حرکت روان لنگه بازشو در سیستم های ریلی

طرح و مدل پنجره دوجداره


این شرکت خط مشی کیفیت خود را بر اساس مدیریت کیفیت مطابق با استاندارد ISO9001:2000 به شرح ذیل اعلام می دارد:
رسالت شرکت
توسعه نمایندگی های تولید در کشور
بومی سازی محصولات با توجه به شرایط جغرافیایی منطقه
تدوین قوانین و فرهنگ سازی کاربری محصولات بهینه سازی مصرف انرژی تحت نظر و با همکاری شرکت بهینه سازی مصرف سوخت کشور
ارتقا سطح کیفی محصولات و خدمات
پنجره های یو پی وی سی بسیار با دوام هستند با طول عمر حداقل 35 سال که به مراتب بیشتر از طول عمر پنجره های قدیمی و سنتی می باشد. همچنین در برابر عوامل جوی، اشعه ماوراء بنفش و بسیاری از اسیدها مقاوم هستند، نیاز به حفاظت و نگهداری خاصی ندارند و با مواد پاک کننده مناسب به آسانی تمیز می شوند اما پنجره های قدیمی اعم از چوبی و فلزی تقریباً هر دوسال یک بار نیاز به رنگ آمیزی دارند تا از تغییر رنگ، خمیدگی، پوسیدگی و زنگ زدگی محفوظ بمانند.
از لحاظ ظاهری، قیمت پنجره های دوجداره یو پی وی سی آلومینیومی با طرح ها و رنگ های متنوع، در نمای ساختـمان های مدرن زیبایی فوق العـاده ای ایجاد می نمایند. با وجود گله مندی صاحبان خانه های سنتی از این موضوع که این پنجره ها درمنازل آن ها چشم انداز خوبی ندارد.
پنجره های یو پی وی سی بازده انرژی منازل را به طور محسوسی بهبود می بخشند و در افزایش امنیت منازل نقش به سزایی ایفا می کنند. علاوه بر این، به دلیل استفاده از گالوانیزه در ساختار پروفیل های یو پی وی سی، از استحکام بالایی برخوردار هستند و به علت به کار گیری نوارهای آب بندی لاستیکی، از ورود هرگونه آلودگی محیطی به داخل ساختمان جلوگیری به عمل می آورند.