سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره دوجداره, قیمت پنجره یو پی وی سی, قیمت پنجره ارزان, قیمت بهترین پنجره دو سه جداره, قیمت پنجره ضد صرقت

قیمت درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی استاندارد

پنج شنبه 96/6/30
12:36 عصر
بهرام پروهان

موسسه استاندارد و تحقیقات ایران تنها نهادی در کشور است که استانداردهای ملی ایران راتعیین میکند و بر همین اساس این موسسه استانداردی برای ارزیابی کیفیت پروفیل های بامقاومت ضربه ای بالا که در ساخت در و پنجره دو جداره یو پی وی سی به کار میرود در اختیار دارد برهمین اساس قیمت درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی استاندارد بر حسب کیفیت و مدل آن متغییر است.

زیباترین پنجره های دوجداره upvc

درب و پنجره دوجداره استاندارد به شکلی طراحی و تولید می شوند که از نفوذ هوا و سرو صدا و گرد و غبار به محیط داخل جلوگیری نموده و در شرایط گرم آب و هوایی، جذب گرمای حاصل از تابش خورشید را کاهش و به حداقل برساند. کاهش نشت هوا و انتقال دما، مهمترین عوامل در داشتن خانه هایی با بازده انرژی مناسب هستند. این گونه ساختمان ها از اتلاف گرما در نقاط سرد و از اتلاف سرما در نقاط گرم جلو گیری میکنند. بیشتر تلفات حرارتی ساختمان از طریق درب و پنجره ها صورت می گیرد. به همین دلیل پنجره های دوجداره نامناسب می توانند هزینه سوخت را بسیار بالا ببرند. خرید درب و پنجره دوجداره استاندارد در ، روش ساده ای برای کاهش هزینه های انرژی و در نتیجه کاهش گازهای گلخانه ای است.درب و پنجره دوجداره استاندارد، از اتصال دو یا چند شیشه که بطور موازی در مقابل یکدیگر برای روی یک چهارچوب پروفیل یو پی وی سی قرارگرفته اند تشکیل شده است. امروزه دیوارهای خشتی و گلی ستنی جای خود را به دیواره های شیشه ای مرتفع براق و درخشان داده اند . این سطوح زیبای رنگی به گونه ای طراحی و اجرا شده اند که بخوبی می توانند در برابر سرما و گرمای محیط خارجی مقاومت کرده و ضمن حفظ زیبایی محیط ، آسایش و اطمینان را برای استفاده کنندگان به ارمغان آورند. از نظر میزان مصرف انرژی، پنجره دو یا سه جداره ای که عایق حرارتی آن بیشتر باشد مناسب تر است. به طور کلی میزان عایق حرارتی درب و پنجره دوجداره استاندارد به عوامل زیر بستگی دارد:
1- نوع شیشه مصرفی
2- تعداد لایه های شیشه موجود در پنجره یا درب دوجداره (تک، دو و چند جداره )
3- ضخامت لایه هوایی موجود بین دوجداره شیشه
4- مقاومت حررتی یا ضریب هدایتی فریم پنجره
5- درز بندی در هنگام نصب
قیمت درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی استاندارد :
موسسه استاندارد و تحقیقات ایران تنها نهادی در کشور است که استانداردهای ملی ایران راتعیین میکند و بر همین اساس این موسسه استانداردی برای ارزیابی کیفیت پروفیل های بامقاومت ضربه ای بالا که در ساخت در و پنجره دو جداره یو پی وی سی به کار میرود در اختیار دارد که به عنوان مبحث 6840 شناخته میشود.به طور کلی هدف ازایجاد این استاندارد یکسان سازی و تعیین ویژگیهای پروفیل های با مقاومت ضربه ای بالا که درجهت تولید پنجره دو جداره یو پی وی سی از آنها استفاده میشود.
قیمت تمام شده یراق آلات و پروفیل بر چه اصلی محاسبه میشود ؟
قیمت یراق آلات درب و پنجره ها بر حسب تعداد بازشوهای موجود پنجره ها و درب های یو پی وی سی محاسبه میشود . هر قدر تعداد باز شو ها در یک پنجره بیشتر باشد یراق آلات بیشتری مصرف شده و قیمت پنجره بیشتر میشود همچنین تعداد باز شو ها در یک پنجره به ابعاد آن پنچره و نمای بیرونی و دکوراسیون داخلی بستگی دارد.
کلیه هزینه ها در ساخت و نصب در و پنجره یو پی وی سی شامل چه مورادی است ؟
قیمت پیشنهادی ما برای هر پروژه شامل درب و پنجره های UPVC ، شیشه ( تک جداره یا دو جداره ) ، یراق آلات مربوطه و نصب در محل می باشد. فریم قبلی و حمل درب و پنجره ها و شیشه تا محل پروژه بر عهده مشتری است.
نحوه محاسبه قیمت در پنجره های بازسازی و قدیمی به چه صورت است ؟
در پروژه های بازسازی بعد از برآورد هزینه کل کار ، هزینه های جانبی همچون هزینه فرزکاری ، جوشکاری و تعویض پنجره ها بعد از بازدید از کار محاسبه میگردد .
نحوه محاسبه قیمت درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی استاندارد چگونه است ؟
تمامی محاسبات از قبیل قیمت درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی استاندارد ، لیست برش پروفیل ، لیست برش شیشه ، لیست یراق آلات و … با نرم افزار مخصوص صنعت UPVC و توسط کامپیوتر به طور کاملاً دقیق انجام می شود.
آیا ضمانت نامه محصول و خدمات پس از فروش بر قیمت درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی استاندارد تاثیر گزار است ؟
کلیه محصولات این گروه پنجره دارای ضمانت نامه کتبی کالا می باشند که هیچ گونه افزایش قیمتی بابت ضمانت و خدمات پس از فروش در و پنجره های یو پی وی سی از مشتری دریافت نمیشود .معمولا تمامی مواد مصرفی در ساخت درب و پنجره از استاندارد ها و ضمانت های لازم برخوردارند . ولی مطمئن ترین راه برای خرید محصولات یو پی وی سی شناخت برندهای شناخته شده در این صنعت و سفارش آن به شرکت های معتبر میباشد.
قیمت درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی استاندارد: با توجه به تبلیغات گسترده درخصوص استفاده ازپنجره‌های دوجداره به منظور صرفه جویی در مصرف انرژی در ساختمان‌ها توسط شرکت بهینه‌سازی مصرف سوخت کشور وحمایت‌های مالی صورت گرفته در زمینه تولید شیشه و پنجره‌های دوجداره ساختمانی و افزایش تولیدات داخلی و نیز با توجه به ضرورت اجرای مبحث19 در ساختمان‌های در حال ساخت، در حال حاضر رویکرد قابل توجهی نسبت به استفاده و نصب پنجره‌های دوجداره در ساختمان‌های موجود و نوساز مشاهده می‌شود. متأسفانه در حال حاضر، توسط برخی از تولیدکنندگان، پنجره‌های دوجداره بصورت غیر استاندارد تولید و توزیع می‌شود. استفاده از این گونه پنجره‌های دوجداره غیر استاندارد، مشکلاتی از قبیل مه گرفتگی شیشه‌ها و درز بند نبودن پنجره‌های دوجداره را ایجاد نموده و نه تنها به عنوان عایق حرارتی و صوتی کارآیی لازم را ندارند بلکه مشکلات بصری جدی نیز ایجاد می‌نمایند.

پنجره دوجداره


در استاندارد 6840 واژه ها و اصطلاحاتی آمده که کاربرد زیادی دارد که عبارت اند از:
1-پروفیل: که عبارت است از طول ماده اکسترودی با برش عرضی معین و مشخص.
2-پروفیل اصلی: که در درب و پنجره دو جداره یو پی وی سی پروفیلی است که وظیفه تحمل مقدار بار یا وزن را تحمل می کند.
3-پروفیل ثانویه: که در درب و پنجره دو جداره یو پی وی سی پروفیلی است که وظیفه تحمل وزن یا بار را بر عهده ندارد.
4-سطح قابل دید: وقتی که در یا پنجره یو پی وی سی بسته است سطح قسمتی که قابل دیدن است را سطح قابل دید گویند.
5-مواد قالب ریزی شده: که در تهیه پروفیلها این مواد باید دارای مشخصات موجود در استاندارد باشد.
ارائه خدمات تعمیر و رگلاژ درب وپنجره upvc و الومینیومی درتمام نقاط تهران(شمال،جنوب،مرکز،شرق و غرب) و تمامی نقاط کرج وهمچنین شهرهای حومه از جمله :شهریار ، پردیس ، پرند و اسلامشهر انجام میپذیرد، تیم کاری این شرکت علاوه بر دارا بودن تیم متخصص و متعهد و سابقه طولانی در حوزه ی تعمیرات و رگلاژ درب و پنجره upvc و الومینیوم و تعمیرات فریم لس و همچنین عایق بندی و درزگیری پنجره های دوجداره،درهر لحظه از شبانه روز و تمامی روز های هفته (حتی ایام تعطیل) در خدمت شما همشهری های تهران، کرج و شهرستان های حومه می باشد،لازم به ذکر است که تمامی خدمات ما در اسرع وقت و با کیفیت بالا و هزینه مناسب و ضمانت صورت میپذیرد. برای حضور در محل و مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.
تعمیرات و قیمت درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی استاندارد:
امروزه به دلیل الودگی هوا و دود های سمی و اسیب های جدی آن و الودگی های صوتی ناشی از زندگی شهری،بروز گردوغبار، جلوگیری از نفوذ سرما و گرما و مشکلاتی از این قبیل اکثر خانواده ها برای راحتی و آسایش خود تصمیم به استفاده از درب وپنجره upvcوآلومینیومی میگیرند که علاوه بر زیبایی ظاهری،مزایای بی شماری دارد . اما پس از مدتی استفاده مطلوب و نگهداری از آن،براساس عواملی چون رعایت نکردن اصول نصب و یا جنس نامناسب پروفیل و استفاده از یراق الاتی که مرغوبیت کمی دارند ،افت کیفیتی پیدا میکند که دیگر نمیتواند نقش مهمی را در بهره وری انرژی ایفا کند و مرغوبیت خود را از دست می دهد و ضرورت نیاز به تعمیرات درب و پنجره دوجداره و upvc و الومینیومی پیدا میکند.
در این زمان تعمیرکار درب و پنجره دوجداره upvc و الومینیومی میتواند برحسب تخصص و تجربه خود در تعمیر درب و پنجره یو پی وی سی و الومینیوم و همچنین نوع درب و پنجره استفاده شده خدماتی را ارائه دهد تا دوباره به آن کارایی مطلوب برسد.