سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره دوجداره, قیمت پنجره یو پی وی سی, قیمت پنجره ارزان, قیمت بهترین پنجره دو سه جداره, قیمت پنجره ضد صرقت

قیمت انواع پنجره دوجداره upvc فولکس واگنی

جمعه 96/6/24
7:0 صبح
بهرام پروهان

یکی از مزیت های بازشوی فولکس واگنی این است که پنجره نسبت به مدل کشویی پنجره upvc دارای فیتینگ بیشتری است و این قابلیت را دارد که کاملا از چهارچوب خود جدا شود و بعد در ریل جانبی بروی لت ثابت قرار گیرد. قیمت انواع پنجره دوجداره upvc فولکس واگنی بر حسب نوع استفاده از یراق الات متفاوت می باشد.

فولکس واگنی دوجداره

انواع پنجره دوجداره فولکس واگنی یک انتخاب صحیح جهت درب و پنجره های لولایی با ابعاد بزرگ می باشد. سیستم انواع پنجره دوجداره فولکس واگنی جهت بازشوهای بزرگ و لنگه های سنگین بسیار مناسب است و باعث ایجاد فضایی باز و منظره ای دلپذیر می گردد. استفاده از انواع پنجره دوجداره فولکس واگنی باعث هوابندی کامل شده و در حالت نیمه باز تهویه مناسبی فراهم  می آورد. کاربری آسان ، آب بندی و هوابندی قوی ، اجرای نماهای بزرگ شیشه دوجداره در پنجره با کمترین تقسیم بندی از جمله خصوصیات انواع پنجره دوجداره فولکس واگنی است. انواع پنجره دوجداره فولکس واگنی به دلیل یراق آلات خاص خودمصارف خاصی دارد و سیستم بازشوی این پنجره به صورت ریلی و مانند ماشین های فولکس واگن می باشد. مزایای انواع پنجره دوجداره فولکس واگنی عبارت است ازباز شدن (سش)باز شو تا زاویه 45 درجه، هنگام باز و بسته شدن هیچ فضایی اشغال نمی شود و دارای سه نوع مختلف اتومات، نیمه اتومات و معمولی می باشد. آب بندی و هوابندی کامل و قوی انواع پنجره دوجداره فولکس واگنی باید کاملا رعایت شود.در ساخت انواع پنجره دوجداره فولکس واگنی ازهمان نوع پروفیل لولایی یو پی وی سی استفاده می شود که البته می تواند پروفیل سری 60 یا 70 و یا از پروفیل درب استفاده شود که قاعدتا این قضیه نیاز به کارشناسی و بررسی محل و اندازه و ابعاد قبل از ساخت را دارد. در نتیجه به علت وجود لاستیکهای آب بندی میان دو پروفیل یو پی وی سی و مکانیزمهایی که اتصال و فشار آنها را بر یکدیگر بیشتر می کنند به صورت کامل آبند و هوابند می شود و بحث ورود گرد و غبار،سرما گرما و وجود صدا ناشی از از باد به طور کامل در این نوع پنجره از بین خواهد رفت.
خصوصیات و قیمت انواع پنجره دوجداره upvc فولکس واگنی
درب و پنجره فولکس واگنی یک انتخاب صحیح جهت درب و پنجره های لولایی با ابعاد بزرگ می باشد. سیستم فولکس واگنی جهت بازشوهای بزرگ و لنگه های سنگین بسیار مناسب است و باعث ایجاد فضایی باز و منظره ای دلپذیر می گردد. استفاده از یراق فولکس واگنی باعث هوابندی کامل شده و در حالت نیمه باز تهویه مناسبی فراهم  می آورد. کاربری آسان ، آب بندی و هوابندی قوی ، اجرای نماهای بزرگ شیشه دوجداره در پنجره با کمترین تقسیم بندی از جمله خصوصیات پنجره دوجداره یو پی وی سی فولکس واگنی است.در این مقاله قصد داریم شما را با پنجره دوجداره یو پی وی سی فولکس واگنی یا Tilt & Slide و خصوصیات و چگونگی کاربری آن آشنا کنیم.
ویژگی های فنی و قیمت انواع پنجره دوجداره upvc فولکس واگنی:
عرض فریم: 55 میلی متر
عرض بازشو: 65 میلی متر
ضخامت پروفیل: 1?8 میلی متر
رنگ: آندایز رنگی 12 میکرون، اجرا شده بر اساس استاندارد qualanod با 20 سال پایداری.
رنگ پودری الکترواستاتیک out door تولید شده بر اساس استاندارد qualicoat در انواع رنگها و افکتهای سنباده ای، طرحدار.
انواع طرح های چوب سافت، سه بعدی و برجسته با رنگهای زمینه تیره، روشن و بافتدار.
شیشه: دو جداره 4-6 با اسپیسر 12 میل تولید کشور بلژیک.
یراق: فولکس واگنی محصول شرکت GU آلمان.
یراق آلات عایق بندی: گسکت های EPDM
دستگیره/ قفل/ لولا
قیمت انواع پنجره دوجداره upvc فولکس واگنی از نظر مدل:
پنجره دوجداره یو پی وی سی فولکس واگنی با یراق مکانیکی: که عمدتا در پنجره های کوچک استفاده می شود که بحث نوع بازشو و بحث عدم اشغال فضا در محل مطرح می باشد. لازم به ذکر است که به علت وزن پایین شیشه و لنگه در این پنجره باز و بسته شدن با اعمال نیروی فیریکی کامل توسط شخص صورت می پذیرد.
پنجره دوجداره جدید فولکس واگنی
پنجره دوجداره یو پی وی سی فولکس واگنی با یراق نیمه اتومات: این یراق در پنجره و درب های متوسط استفاده می شود و نسبت به یراق مکانیکی روانتر بوده است و اعمال نیروی فیزیکی جهت باز و بسته شدن پنجره یا درب کمتر می باشد.
پنجره دوجداره یو پی وی سی فولکس واگنی با یراق فول اتومات: این نوع یراق در اجرای پنجره های فولکس واگنی با ارتفاع و عرض و وزن بسیار زیاد مورد استفاده قرار می گیرد. که عموما شما قادر خواهید بود بیشترین اندازه شیشه و کمترین بازشو و تقسیم بندی را در این پنجره مشاهده کنید.

درب فولکس واگنی


مکانیزم وقیمت انواع پنجره دوجداره upvc فولکس واگنی
پنجره های دوجداره فولکس واگنی جایگزین مناسبی برای پنجره های کشویی می باشد. این گروه از پنجره ها از لحاظ عایق بودن در برابر صدا و گرد و غبار و نیز اتلاف انرژی فوق العاده بوده و همچنین پروفیل یو پی وی سی upvc مورد استفاده در این پنجره ها از نوع معمولی می باشد، اما یراق آلات مورد استفاده آن نسبت به انواع دیگر درب و پنجره های دوجداره یو پی وی سی گران تر می باشد.در پنجره های فولکس واگنی سیستم بازشو پنجره به صورت ریلی و مانند ماشین های فولکس واگن می باشد. این نوع از پنجره به دلیل نوع یراق آلات خاص خود، مصارف خاصی هم دارد. باز شدن سش (باز شو) تا زاویه 45 درجه، اشغال نشدن فضا در هنگام باز و بسته شدن و درارا بودن سه نوع مختلف اتومات، نیمه اتومات و معمولی از جمله مهم ترین خصوصیات پنجره های فولکس واگنی می باشد. یکی از مهمترین و گران قیمت ‌ترین انواع یراق ‌آلات موجود در بازار به نام سیستم فولکس واگنی (Tilt & Slide) می باشد.
اولین مسئله ‌ای که در خصوص این نوع خاص از یراق ‌آلات و دلیل استفاده از آنها باید مورد توجه قرار گیرد این است که، استفاده از یراق ‌آلات فولکس واگنی برای تسهیل در ساخت پنجره‌هایی که ابعاد عرض و ارتفاع بازشو آنها بزرگتر از حد معمول می باشد، مناسب است. یراق فولکس واگنی باید تحمل وزن حداقل 130 کیلوگرم را داشته باشد و همچنین تک تک اجزاء تشکیل دهنده یراق فولکس واگنی باید توان حفظ کارایی در حداکثر طول و عرض استاندارد را دارا باشد. یراق‌آلات فولکس واگنی از قطعات متعددی تشکیل شده است که گاهی در مواردی در میان برخی تولیدکنندگان لزوم استفاده از کلیه قطعات موجود در هر ست با هدف کاهش بهای تمام شده مورد غفلت قرار می‌گیرد.مجموعه طراحی اجزاء یک ست از این نوع یراق، به گونه‌ای است که باید کلیه این قطعات در اجرای یک بازشو مورد استفاده قرار گیرند، طوری که دور تا دور پروفیل بازشو با اسپانیولت تجهیز گردیده و از این طریق درز بندی کامل صورت گیرد.
در میان قطعات موجود در مجموعه یراق‌آلات فولکس واگنی، بازویی و چرخ‌ها اجزایی هستند که طراحی آنها مهمترین نقش را در دوام و روانی مکانیزم بازشو بعهده دارند. تامین‌کنندگان یراق‌آلات فولکس واگنی از برند‌های مختلف را در سه دسته متفاوت تقسیم‌بندی می کنند:
1- ارائه‌دهندگان یراق فولکس واگنی مکانیکی
2- ارائه‌دهندگان یراق فولکس واگنی مکانیکی و نیمه اتوماتیک
3- ارائه‌دهندگان یراق با سه مکانیزم مکانیک، نیمه اتوماتیک و فول