سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره دوجداره, قیمت پنجره یو پی وی سی, قیمت پنجره ارزان, قیمت بهترین پنجره دو سه جداره, قیمت پنجره ضد صرقت

قیمت پنجره دوجداره upvc عایق حرارتی

چهارشنبه 96/6/22
10:55 صبح
بهرام پروهان

این شرکت در زمینه تولید و مونتاژ درب و پنجره های دو سه جداره یو پی وی سی عایق سابقه طولانی داشته و همچنین عایق صوتی و حرارتی پنجره های شما را با رفع مشکلات وایرادات موجود تضمین می کند. قیمت پنجره دوجداره upvc عایق حرارتی بر اساس ابعاد آن بدست می آید و با یک نرم افزار مخصوص محاسبه می کنند.

پنجره دوجداره

پنجره های دوجداره upvc از نظر انتقال حرارت نسبت به نمونه‌های سنتی (پنجره‌های فلزی) عایق‌تر هستند. پنجره‌های عایق دو یا سه قاب شیشه‌ای هستند که بوسیله هوا یا دیگر گازها برای کاهش انتقال حرارت جدا شده‌اند قیمت پنجره دوجداره upvc عایق حرارتی پنجره عایق حرارتی  بالاتر می باشد.کلید دست یابی به این ویژگی شگفت انگیز استفاده از پنجره های دوجداره یو پی وی سی  عایق حرارتی است. این شرکت درو پنجره دوجداره عایق حرارتی را به شما عرضه می کند که میزان اتلاف انرژی را پایین آورده و هزینه تامین انرژی سرمایشی کمتری را پرداخت کنید و در نهایت خانه ای عایق تر داشته باشید. در فصل زمستان در یک خانه معمولی در حدود 50 درصد هوای گرم داخل خانه از طریق پنجره های تک جداره هدر می رود. با استفاده از پنجره دوجداره عایق حرارتی استاندارد upvc می توان این درصد هدر رفت انرژی را به 10 رساند و از ورود انرژی حرارتی به خانه جلوگیری کرد. بسیاری از ساختمان ها در ایران به خصوص نقاط شمالی و جنوبی کشور از نفوذ رطوبت به ساختمان رنج می برند. رطوبت برای ساختمان بسیار خطرناک است و به مرور زمان باعث آسیب اجزای آن می شود و همچنین از ارزش اصلی ساختمان می کاهد. رطوبت همچنین باعث بیماری های تنفسی مختلفی برای انسان می شود. دوجداره عایق حرارتی که با بهترین پروفیل های آلمانی تولید می شود به خوبی در مقابل رطوبت و گرما و حرارت عایق است و میزان خطر ابتلا به بیماری تنفسی و ریوی را کاهش می دهد. این پنجره ها به شما کمک می کند که خانه ای مطبوع و بدون رطوبت و گرما و در نتیجه محیط زندگی سالم تری داشته باشید.
عملکرد گرمایی و قیمت پنجره دوجداره upvc عایق حرارتی
حداکثر کارایی عایق یک پنجره دوجداره عایق حرارتی استاندارد بوسیله ضخامت فاصله محتوی هوا تعیین می‌شود. فاصله خیلی کم بین قاب‌های شیشه‌ای به افت گرما بوسیله انتشار بین قاب‌ها منجر می‌شود. فاصله خیلی کم بین قاب‌های شیشه‌ای به افت گرما بوسیله انتشار بین قاب‌ها منجر می‌شود. در حالیکه اگر فاصله بسیار بزرگ باشد جریانات انتقال گرما بوسیله ویسکوزیته گاز کاهش پیدا می‌کند و گرما را بین قاب‌ها انتقال می‌دهد. معمولاً اکثر واحدهای محکم شده به حداکثر مقدار عایق با استفاده از یک فاصله گازی 16 تا 19 میلی‌متر (63/0–75/0 اینچ) می‌رسند اگر در مرکز واحد پنجره عایق اندازه‌گیری شود. زمانیکه با ضخامت قاب‌های شیشه‌ای استفاده شده ترکیب می‌شود، این می‌تواند به یک ضخامت کلی 22 تا 25 میلیمتر (87/0–98/0 اینچ) برای شیشه 3 میلیمتر (12/0 اینچ) تا 28 تا 31 میلیمتر (1/1–2/1 اینچ) برای شیشه سطح 35/6 میلیمتری (25/0 اینچ) منجر شود. ضخامت پنجره دوجداره عایق حرارتی  حد وسط بین حداکثر مقدار عایق و قابلیت سیستم تنظیمی استفاده شده برای حمل یک پنجره می‌باشد. بعضی سیستم‌های پنجره مسکونی و اکثر سیستم‌های تجاری می‌توانند ضخامت ایده‌آل یک پنجره دو جداره را اصلاح کنند. موضوعاتی با استفاده از شیشه‌های 3 جداره برای کاهش بیشتر افت حرارت در یک ساختمان مطرح می‌شود. ترکیب ضخامت و وزن به واحدهایی منجر می‌گردد که برای اکثر سیستم‌های شیشه مسکونی و تجاری خیلی سنگین هستند خصوصاً اگر این قاب‌های شیشه‌ای دارای حمایل متحرک باشند.
یکی از مزایای اصلی و مهم  قیمت پنجره دوجداره upvc عایق حرارتی و آلمینیوم عایق بودن آنها در برابر نم , رطوبت, آب باران, گردو غبار, سرما, گرما و از همه مهمتر عایق بودن در برابر صوت است.
در گذشته از تکنولوژی بسیار ضعیفی برای ساخت پنجره های دوجداره استفاده میشد. ولی امروز با پیشرفت بشر و صنعتی شدن زندگی نسل جدید درب و پنجره های 2 و 3 جداره بوجود آمده است.
با افزایش شهرنشینی و قرار گرفتن ساختمان ها در محل عبور مرور ماشین ها در کلان شهرها ، باعث شده است تا صداهای زیادی در طول روز وارد منزل یا محل کار شود، اما نگران نباشید زیرا این مشکل یک راه حل قطعی دارد و ان هم استفاده از پنجره های یو پی وی سی و الومینیوم با شیشه های دوجداره و یا سه جداره است این نوع پنجره ها به گونه ای طراحی شده اند که جلوی ورود صدا به داخل را میگیرند و بزرگترین علت این خاصیت وجود شیشه هایی است که با استفاده از مواد مخصوص و لایه بندی ساخته شده اند و علاوه بر زیبایی،عایق صوتی را ممکن میکنند.
امروزه درب و پنجره های یو پی وی سی و الومینیوم در تمامی ساختمان ها استفاده میشوند، اما به کارگیری پنجره با شیشه دوجداره و سه جداره بستگی به منطقه و محل قرارگیری ساختمان دارد برای مثال برای ساختمان های مجاور اتوبان و خیایان های شلوغ از شیشه های سه جداره استفاده میکنند تا عایق صوتی پنجره ها بیشتر صورت پذیرد. حال ممکن است با وجود استفاده از پنجره های دوجداره باز هم صدا وارد محیط شود و اسایش را از شما سلب کند و موجب نارضایتی شما گردد اما این مشکل کاملا قابل حل است و با رگلاژپنجره ها و درزگیری اصولی و رفع ایرادات کارایی درب و پنجره دوجداره باز می گردد.
قیمت پنجره دوجداره upvc عایق حرارتی: این توازن برای شیشه عایق خلاء (VIG) یا شیشه خلاء بکار نمی‌رود چون افت گرما بعلت انتقال گرما از بین می‌رود که اتلاف تا شبی و رسانایی از طریق درز لبه متوقف می‌شود. در شیشه‌های عایق خلاء هوایی بین قاب‌ها وجود ندارد و تقریباً خلأ که در حال حاضر در بازار موجود می‌باشد در امتداد پیرامون خود با شیشه لحیمی بعضی شیشه‌ای که نقطه ذوب کمتری دارند بدون هوا بسته می‌شود. چنین درز شیشه‌ای سخت می‌باشد و فشار زیادی را با افزایش تفاضل دما در سراسر واحد تجربه می‌کند. این فشار ممکن است مانع استفاده کردن از شیشه خلاء زمانیکه تفاضل دمایی خیلی زیاد باشد شود. یک سازنده تفاضل دمایی 35 درجه سانتیگراد را پیشنهاد می‌دهد. تکنولوژی خلاء در بعضی از محصولات عایق غیرشفاف با نام پانل‌های عایق خلاء مورد استفاده قرار می‌گیرند. یک روش قدیمی برای بهبود عملکرد عایق، جایگزین کردن هوا در فاصله بین دو شیشه با یک گاز با رسانایی گرمایی کمتر می‌باشد. انتقال حرارتی گاز، عملکردی از ویسکوزیته و گرمای ویژه می‌باشد. گازهای تک اتمی همچون آرگون، کریپتون و زنون معمولاً مورد استفاده قرار می‌گیرند چون (در دماهای نرمال) گرما را در حالت‌های چرخشی حمل نمی‌کنند که به ظرفیت گرمایی کمتر از گارهای چند اتمی منجر می‌شوند. آرگون رسانایی گرمایی 67 درصد دارد.

ویژگیهای پنجره دوجداره عایق حرارتی 
اثربخشی پنجره دوجداره عایق حرارتی با شیشه عایق را می‌توان بعنوان «ارزش R» بیان کرد. هرچه ارزش R بیشتر باشد مقاومت آن برای انتقال گرما بیشتر می‌باشد. یک پنجره دوجداره عایق حرارتی استاندارد که شامل قاب‌های بدون پوشش شفاف با حفره پر شده از هوا بین قاب‌های شیشه‌ای می‌باشد معمولاً ارزش R 35/0 Km2/w دارد
با استفاده از واحدهای عادی آمریکایی روش کاربردی در ساخت پنجره دوجداره عایق حرارتی استاندارد این است که هر تغییر در مولفه? واحد پنجره عایق به افزایش ارزش R 1 در کارایی واحد منجر می‌شود. اضافه کردن گاز آرگون این بهره‌وری را حدود R-3 افزایش می‌دهد. با استفاده از شیشه با قابلیت کم انتشار در سطح 2 ارزش R دیگری را اضافه می‌کند. پنجره‌های عایق سه جداره به خوبی طراحی شده با پوشش‌هایی با انتشار کم در سطوح 2 و 4 که با گاز آرگون در حفرها پر شده است به پنجره دوجداره عایق حرارتی با ارزش R 5 منجر می‌شود. شیشه‌های عایق خلاء مشخص (VIG) یا واحدهای چنه خوابه با پنجره دوجداره عایق حرارتی که از ورقه‌های پوششی پلاستیکی استفاده می‌کنند به ارزش R 5/12 منجر می‌شوند.
ساختار قیمت پنجره دوجداره upvc عایق حرارتی:
√اساس پنجره دوجداره، شیشه دوجداره آن می باشد. سیستم شیشه دو جداره شامل دو یا چند لایه شیشه که به طور موازی در فواصل مساوی از یکدیگر قرار گرفته اند و توسط اسپیسر در دور تادور آن ، از هم جدا شده اند. فضای بین شیشه ها را می توان با هوا یا گاز آرگون (عایق حرارتی) و همچنین گازSF6 (عایق صوتی) و یا ترکیبی از هردو با فشاری تقریبا معادل فشار هوا پر نمود.در شیشه های دو جداره یو پی وی سی غالباً از اسپیسرهای آلومینیمی استفاده می شود که درون اسپیسر را با ماده رطوبت گیر (سیلیکا ژل) پر می کنند که این ماده سبب جذب رطوبت هوای مابین دو شیشه می گردد و توسط مواد درزگیر مناسب ، کاملاً آب بندی شده است.
√در فصل تابستان در یک خانه معمولی در حدود 50 درصد هوای سرد داخل خانه از طریق پنجره های تک جداره هدر می رود. با استفاده از پنجره های دوجداره استاندارد یو پی وی سی می توان این درصد هدر رفت سرما را به 10 رساند و از ورود انرژی حرارتی به خانه جلوگیری کرد.
کلید دست یابی به این ویژگی شگفت انگیز استفاده از پنجره های دوجداره یو پی وی سی عایق حرارتی است. این شرکت پنجره های عایق گرما را به شما عرضه می کند که میزان اتلاف انرژی را پایین آورده و هزینه تامین انرژی سرمایشی کمتری را پرداخت کنید و در نهایت خانه ای عایق تر داشته باشید.   
پنجره‌های عایق معمولاً سفارشی در خط تولید کارخانه ساخته می‌شوند، ولی پنجره های استاندارد در دسترس می‌باشند. ابعاد طول و عرض، ضخامت قاب‌های شیشه‌ای و نوع شیشه برای هر قاب و همچنین ضخامت کلی پنجره بایستی به سازنده اعلام شود. در خط تولید فاصله اندازهایی با ضخامت خاص بریده و در ابعاد طول و عرض مورد نیاز قرار داد می‌شوند و با ماده خشک کننده پر می‌شوند. در یک خط موازی، قاب‌های شیشه‌ای به اندازه بریده و برای شفافیت شسته می‌شوند.