سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره دوجداره, قیمت پنجره یو پی وی سی, قیمت پنجره ارزان, قیمت بهترین پنجره دو سه جداره, قیمت پنجره ضد صرقت

قیمت بهترین شیشه سیم دار در پنجره دوجداره

سه شنبه 96/6/7
10:0 صبح
بهرام پروهان

امروزه شیشه به یکی از پیچیده ترین امکانات یک ساختمان تبدیل و انواع و کاربری های متنوعی دارد. این شرکت تولید کننده و عرضه کننده بهترین شیشه سیم دار با مناسب ترین قیمت می باشد البته باید توجه داشت میزان قیمت بهترین شیشه سیم دار در پنجره دوجداره به نوع کاربری آن بستگی دارد.

شیشه مسلح

بهترین شیشه سیم دار پنجره دوجداره همان هایی هستند که در درب و پنجره مدارس و مکان های عمومی نصب شده اند. گرچه بهترین شیشه سیم دار پنجره دوجداره مقاومت مناسبی در برابر انتقال شعله های آتش و دود دارد اما این شیشه ها نسبت به شیشه های حرارت دیده (سکوریت) یا لمینت مقاومت مناسبی دربرابر ضربه ندارند و ممکن است در هنگام ضربه خطرناک باشند. تحمل ضربه و ضد ضربه بودن عامل بسیار مهمی در مکان های فوق ازجمله مدارس، مهد کودک ها و مکان های تفریحی می باشد. برای سال های متمادی، تنها نوع شیشه ای که می توانست آزمون های ضد حریق و ضد ضربه را بگذراند، شیشه سیمی بوده است. با ورود شیشه های جدید که کارایی بهتری از بهترین شیشه سیم دار پنجره دوجداره یو پی یو سی هم در ضد حریق و هم ضد ضربه بودن دارند، بحث ناکارآمد بودن شیشه سیمی جدی تر شده است. امروزه نسل های جدیدی از شیشه ضد حریق و شیشه ضد آتش وارد بازار شده اند که به خوبی تست های مربوط به شیشه های ضد حریق را گذرانده اند و درجه بالایی از ایمنی در برابر ضربه را هم دارا می باشند. قیمت بهترین شیشه سیم دار در پنجره دوجداره در این شرکت مناسب بوده و متعهد می شود در زمان کوتاه سفارش را تحویل مشتری دهد. متخصصان و منتقدان استفاده از شیشه سیمی ابراز می کنند که با وجود ورود شیشه های جدید و کارآمدتر دلیلی برای استفاده از بهترین شیشه سیم دار پنجره دو جداره upvc وجود ندارد و این شیشه ها را عامل بروز بسیار از صدمات می دانند. برخی از آنها پیشنهاد تغییر قوانین و آیین نامه ها را داده اند. از طرف دیگر، متخصصان طرفدار شیشه سیمی، نصب غیر اصولی و غیر ایمن را عامل بروز صدمات می دانند. قیمت بهترین شیشه سیم دار در پنجره دوجداره : امروزه نسل های جدید از شیشه ضد حریق و شیشه ضد آتش وارد بازار شده اند که به خوبی تست های مربوط به شیشه های ضد حریق را گذرانده اند و درجه بالایی از ایمنی در برابر ضربه را هم دارا می باشند. به نظر می رسد شیشه های سیمی به دلیل ضعف در مقابل ضربه، به تدریج جای خود را به سایر انواع شیشه های ضد حریق بدهد.
تنوع شیشه های موجود برای استفاده در پنجره های دو جداره یو پی وی سی به مشتریان این امکان را می دهد که با توجه به نیاز خود شیشه هایی مناسب با نوع پنجره ها و ساختمان خود انتخاب نماید. شیشه های جدید که وارد بازار می شوند باعث میشوند که انتخاب نیز برای مشتریان سخت تر و دشوارتر میگردد. یکی از انواع شیشه های جدید، شیشه مسلح (سیم دار) می باشد.

شیشه دوجداره

قیمت بهترین شیشه سیم دار در پنجره دوجداره و ضد انفجار
گروه الف: شیشه های سیم دار معمولی
در کابین های آسانسور، درب های اضطراری و درب های آشپزخانه های رستوران ها کاربرد دارند و بنا به سفارش مشتری به دو صورت خام یا سکوریت آماده تحویل می گردند. با توجه به تقاضای بالای مشتریان برای شیشه های سیم دار آسانسور ضوابط لازم برای سفارش به شرح زیر می باشد:
شیشه سیم دار در آسانسور ها:
بکارگیری شیشه مسلح (شیشه سیم دار)با مواد پلاستیکی مجاز می باشد.
الف- یک یا چند قسمت از سطح درب ، باید با نظر گرفتن موارد زیر شفاف باشد تا نور را از خود عبور دهد
دارای ضخامت حداقل 6میلی متر باشد
شیشه سیم دار پنجره
حداقل سطح شیشه خوربرای هر درب طبقه 0.015 متر مربع باشد بطوریکه مساحت قسمت شفاف حداقل 0.01 متر مربع باشد
با پهنای حداقل 60 میلی متر و حداکثر 150 میلی متر می باشد لبه پایینی بخشهای شفاف که پهن تر از80 میلی متر است، باید حداقل یک متر بالاتر باشد
گروه ب: شیشه های ضد انفجار خاص
این شیشه ها برای اتاق های کنترل، شرکت های نفتی، ایستگاه های گاز کاربرد دارند. برای سفارش این شیشه ها مشتری باید مشخصات مقاومت مورد نیاز ، کاربرد شیشه  و شدت انفجار احتمالی را در اختیار شرکت بگذارد . این شیشه ها دارای فریم خاص می باشند و عموماً نصب آن توسط تیم نصب دوره دیده شرکت انجام می گردد.
شیشه دوجداره صنعتی در مقایسه با شیشه تک جداره مزایای زیر را در بر دارد:
کاهش ضریب انتقال حرارت و در نتیجه صرفه جویی در میزان مصرف انرژی در حدود 40 تا 50 درصد
کاهش ضریب انتقال صوت و در نتیجه کاهش شدت صدا در حدود 30 الی 45 دسی بل
جلوگیری کامل از عبور گرد و غبار
اضافه می نماید کاربرد شیشه دو جداره در پنجره های با قاب ساخته شده از پروفیل های یو پی وی سی و یا آلومینیوم عایق شده، مکمل مزایای شیشه های دو جداره است و کاربرد شیشه دو جداره در قابهای آهنی و آلومینیومی که عایق حرارت و صوت نیستند توصیه نمی شود.