سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره دوجداره, قیمت پنجره یو پی وی سی, قیمت پنجره ارزان, قیمت بهترین پنجره دو سه جداره, قیمت پنجره ضد صرقت

قیمت پروفیل پنجره های دوجداره upvc

سه شنبه 96/7/25
5:55 عصر
بهرام پروهان

قیمت پروفیل پنجره های دوجداره upvc با توجه به نوع استاندارد و کیفیت با هم متفاوت می باشند. از مهم ترین استاندارد های ملی برای ارزیابی کیفیت پروفیل هایی با مقاومت ضربه ای بالا که در ساخت درب و پنجره های دو سه جداره به کار میرود به عنوان مبحث 6840 نامیده می شود.

پروفیل یو پی وی سی

ادامه مطلب...

قیمت شیشه پنجره دوجداره یو پی وی سی در نمایندگی

دوشنبه 96/7/24
11:15 صبح
بهرام پروهان

قیمت شیشه پنجره دوجداره یو پی وی سی در نمایندگی ها بر حسب نوع و کارایی آنها متفاوت می باشد, شما مشتریان عزیز می توانید بنا به نوع نیاز خود شیشه های مناسبی را برای درب ها و پنجره های یو پی وی سی انتخاب نمایند, شرکت ما با بهره گیری از گروه متخصص و کارآزموده و همچنین دستگاه های صنعتی پیشرفته توانسته است محصولات تولیدی شیشه پنجره دوجداره یو پی وی سی را با بالاترین کیفیت عرضه نماید.

پنجره دوجداره هلالی

ادامه مطلب...

تعیین قیمت پنجره دوجداره upvc

یکشنبه 96/7/23
11:52 صبح
بهرام پروهان

برای تعیین قیمت پنجره دوجداره upvc لازم است آن را با پنجره های سه جداره عایق مقایسه کنیم.قیمت پنجره دوجداره upvc نسبت به پنجره های سه جداره از سطح پایین تری برخوردار است.به این دلیل که در پنجره های عایق سه جداره ای که بصورت استاندارد تولید می شوند, آسایش و آرامش بیشتری را برای خانواده ها به همراه دارند.

شیشه عایق

ادامه مطلب...

قیمت تجهیزات پنجره دوجداره upvc

شنبه 96/7/22
10:13 صبح
بهرام پروهان

استفاده از یراق آلات الکترونیکی در پنجره های دوجداره upvc امکان پذیراست .حتی می توان از تجهیزات الکترونیکی و کنترلرهای برقی یا حتی ریموتی در آن استفاده کرد. قیمت تجهیزات پنجره دوجداره upvc بر حسب تنوع و کارایی آن متفاوت می باشد.

آزمایشات مربوط به پروفیل تولیدی

ادامه مطلب...

قیمت پنجره دوجداره و سه جداره یو پی وی سی

جمعه 96/7/21
7:0 صبح
بهرام پروهان

کلیه محصولات شرکت ما دارای ضمانت نامه کتبی کالا می باشند که هیچ گونه افزایش قیمت در پنجره دوجداره و سه جداره یو پی وی سی بابت ضمانت و خدمات پس از فروش در و پنجره های یو پی وی سی از مشتری دریافت نمیشود , معمولا تمامی مواد مصرفی در ساخت درب و پنجره از استاندارد ها و ضمانت های لازم برخوردار می باشند.

نمایندگی پنجره دوجداه

ادامه مطلب...