سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره دوجداره, قیمت پنجره یو پی وی سی, قیمت پنجره ارزان, قیمت بهترین پنجره دو سه جداره, قیمت پنجره ضد صرقت

قیمت پنجره های دوجداره کشویی یو پی وی سی

یکشنبه 96/6/26
3:7 عصر
بهرام پروهان

نمی توان بدون اندازه ها و طراحی پروژه ، قیمت دقیقی از قیمت پنجره های دوجداره کشویی یو پی وی سی بدست آورد. اگر شما تمایل دارید که قیمت دقیقی از پروژه و تولید پنجره یو پی وی سی خود داشته باشید ، کافیست اندازه ها و طراحی پروژه خود را برای ما ارسال کنید ( با تلفن ، فکس یا email ). ما محاسبات را به صورت کاملاً دقیق با نرم افزار مخصوص صنعت UPVC انجام می دهیم.

ادامه مطلب...

قیمت انواع پنجره دوجداره

یکشنبه 96/6/26
2:33 عصر
بهرام پروهان

یکی از مدل های بسیار محبوب که برای نصب در اتاق خواب ها و درب های ورودی استفاده می شوند مدل کشویی است. پنجره های دوجداره کشویی در دو نوع ساخته می شود. یک لنگه بازشو که تنها یکی از لنگه ها بصورت کشویی باز می شوند و دو لنگه بازشو که هر دو لنگه پنجره قابلیت باز شدن دارند بنابراین قیمت انواع پنجره دوجداره بر حسب نوع وکیفیت و ابعادشان متفاوت می باشد.



پنجره دوجداره یو پی وی سی

ادامه مطلب...

قیمت نسل جدید توری پنجره دوجداره

شنبه 96/6/25
3:25 عصر
بهرام پروهان

یکی از مهمترین عوامل اثرگذار بر کیفیت و مقاومت درب و پنجره یو پی وی سی، استفاده از انواع مواد اولیه اعم از یراق آلات، پروفیل ها و توری ها برمی گردد. که به همین دلیل در این شرکت همواره استفاده از با کیفیت ترین و مرغوب ترین مواد اولیه به کار رفته در ساخت درب و پنجره یک اولویت و راهبردی همیشگی بوده است.بر همین اساس قیمت نسل جدید توری پنجره دوجداره بر حسب کیفیت ان متفاوت می باشد.

توری پنجره

ادامه مطلب...

قیمت بهترین پنجره دوجداره upvc ضد سرقت

شنبه 96/6/25
3:22 عصر
بهرام پروهان

پنجره دوجداره upvc ضد سرقت می بایست طوری طراحی گردد که از ورود سارقان به درون ساختمان جلوگیری کند برای محاسبه قیمت بهترین پنجره دوجداره upvc ضد سرقت باید تعداد و ابعاد آن کاملا مشخص شود وسپس با یک نرم افزار مخصوص این کار را انجام دهند.

عکس پنجره ضد سرقت

ادامه مطلب...

قیمت انواع پنجره دوجداره upvc فولکس واگنی

جمعه 96/6/24
7:0 صبح
بهرام پروهان

یکی از مزیت های بازشوی فولکس واگنی این است که پنجره نسبت به مدل کشویی پنجره upvc دارای فیتینگ بیشتری است و این قابلیت را دارد که کاملا از چهارچوب خود جدا شود و بعد در ریل جانبی بروی لت ثابت قرار گیرد. قیمت انواع پنجره دوجداره upvc فولکس واگنی بر حسب نوع استفاده از یراق الات متفاوت می باشد.

فولکس واگنی دوجداره

ادامه مطلب...