سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره دوجداره, قیمت پنجره یو پی وی سی, قیمت پنجره ارزان, قیمت بهترین پنجره دو سه جداره, قیمت پنجره ضد صرقت

قیمت پنجره دوجداره upvc فولکس واگنی نیمه اتوماتیک

چهارشنبه 96/6/29
2:30 عصر
بهرام پروهان

در پنجره های فولکس واگنی سیستم بازشو پنجره به صورت ریلی و مانند ماشین های فولکس واگن می باشد.اجزاء تاثیر گذار در قیمت پنجره دوجداره upvc فولکس واگنی نیمه اتوماتیک شامل خم پروفیل، شیشه دوجداره، یراق آلات، رنگ پروفیل، بازشو پنجره یو پی وی سی، گالوانیزه، توری، هزینه نصب و ....می باشد.

پنجره فولکس واگنی

ادامه مطلب...

قیمت پنجره یو پی وی سی دو حالته

سه شنبه 96/6/28
4:32 عصر
بهرام پروهان

پنجره یو پی وی سی دو حالته بهترین گزینه برای مکان های کوچک و آشپزخانه می باشد چرا که فضای داخلی ساختمان را نمیگیرد. استفاده از یراق آلات خاص و دستگیره گردان دو حالته امکان بازشو ساده و بازشو از بالا را در زاویه ای محدود ممکن می سازد در نتیجه قیمت پنجره یو پی وی سی دو حالته با توجه به یراق مصرفی بالاتر است.

پنجره دوجداره upvc

ادامه مطلب...

قیمت پنجره دوجداره upvc تک حالته

سه شنبه 96/6/28
3:13 عصر
بهرام پروهان

پنجره دوجداره تک حالته ساده ترین نوع بازشو را دارا می باشد که همانند پنجره های قدیمی می باشد. پنجره دوجداره upvc تک حالته با طرح ها و رنگ های متنوع، در نمای ساختـمان های مدرن زیبایی فوق العـاده ای ایجاد می نمایند و با توجه به آن قیمت پنجره دوجداره upvc تک حالته بالا و پایین می شود.

پنجره دوجداره یو پی وی سی

ادامه مطلب...

قیمت پنجره دوجداره upvc قوس دار

دوشنبه 96/6/27
4:43 عصر
بهرام پروهان

پنجره های دوجداره قابل اجرا در طرحهای مختلف اعم از پنجره های هلالی, قوس دار و اشکال غیر منظم است در حالی که هم چنان عایق در برابر نفوذ باد و باران، مصونیت از آلودگی های صوتی و مقاوم در بابرزنگ زدگی می باشد اما به دلیل نوع شکل پذیزی قیمت پنجره دوجداره upvc قوس دار به نسبت بالاتر است.

پنجره هلالی دوجداره

ادامه مطلب...

قیمت پنجره دوجداره یو پی وی سی فرانسوی

دوشنبه 96/6/27
4:37 عصر
بهرام پروهان

از لحاظ ظاهری، پنجره های یو پی وی سی با طرح ها و رنگ های متنوع و متفاوتی، در نمای ساختـمان های مدرن زیبایی فوق العـاده ای ایجاد می نمایند یکی از دغدغه های مشتریان اطلاع از میزان قیمت پنجره دوجداره یو پی وی سی فرانسوی می باشد. سیستم پنج چنبر درب و پنجره دوجداره فرانسوی که به خوبی تراش خورده اند که باعث می شود در رتبه بندی انرژی به A++ برسد.

ادامه مطلب...