سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره دوجداره, قیمت پنجره یو پی وی سی, قیمت پنجره ارزان, قیمت بهترین پنجره دو سه جداره, قیمت پنجره ضد صرقت

قیمت مدل های پنجره دوجداره یو پی وی سی برای آپارتمان

جمعه 96/6/31
6:0 صبح
بهرام پروهان

قیمت مدل های پنجره دوجداره یو پی وی سی برای آپارتمان ها و ساختمان ها با توجه به نوع بازشو و یراق آلات  و جنس پروفیل استفاده شده در آنها متفاوت است. پنجره های کشویی فولکس واگنی از پنجره ها دو حالته می باشند که استاندارد های بالا جهت جلوگیری از ورود هوا و گرد و غبار از ویژگی های منحصر پنجره های فولکس واگنی باشد.

طرح و مدل پنجره دوجداره

ادامه مطلب...

قیمت درب و پنجره دوجداره upvc ضد آب

جمعه 96/6/31
6:0 صبح
بهرام پروهان

درب و پنجره های دو سه جداره علاوه بر اینکه عایق هستند در برابر بارندگی و تغییرات آب و هوایی تغییر رنگ و شکل نمی دهند. قیمت درب و پنجره دوجداره upvc ضد آب  با توجه به مزایای متعددی که دارا می باشد بسیار ناچیز است. هم چنین ترکیبات بکار رفته در ساخت پروفیل پنجره های UPVC  اکسید نمی شوند و رنگ بکار رفته در ساخت آن در مقابل اشعه UV خورشید مقاومت کامل دارد بنابراین تغییر رنگ در این پنجره ها رخ نمی دهد.

پنجره یو پی وی سی

ادامه مطلب...

قیمت درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی استاندارد

پنج شنبه 96/6/30
12:36 عصر
بهرام پروهان

موسسه استاندارد و تحقیقات ایران تنها نهادی در کشور است که استانداردهای ملی ایران راتعیین میکند و بر همین اساس این موسسه استانداردی برای ارزیابی کیفیت پروفیل های بامقاومت ضربه ای بالا که در ساخت در و پنجره دو جداره یو پی وی سی به کار میرود در اختیار دارد برهمین اساس قیمت درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی استاندارد بر حسب کیفیت و مدل آن متغییر است.

زیباترین پنجره های دوجداره upvc

ادامه مطلب...

قیمت در و پنجره دو جداره upvc فولکس واگنی

پنج شنبه 96/6/30
12:11 عصر
بهرام پروهان

نمی توان بدون اندازه ها و طراحی پروژه ، قیمت در و پنجره دو جداره upvc فولکس واگنی رابدست آورد. اگر شما تمایل دارید که قیمت دقیقی از پروژه و تولید پنجرهدوجداره UPVC خود داشته باشید ، کافیست اندازه ها و طراحی پروژه خود را برای ما ارسال کنید .

پنجره فولکس واگنی

ادامه مطلب...

قیمت پنجره دوجداره یو پی وی سی کشویی تک ریلی

چهارشنبه 96/6/29
2:32 عصر
بهرام پروهان

نرم افزار های محاسباتی مختلفی جهت قیمت پنجره دوجداره یو پی وی سی کشویی تک ریلی طراحی شده است که کار محاسبات را آسان کرده و احتمال اشتباه محاسباتی را به حداقل رسانده است و با ارائه نقشه و یا طول و عرض پنجره قیمت پنجره ها به طور کاملا دقیق قابل محاسبه است.

پنجره دوجداره

ادامه مطلب...