سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره دوجداره, قیمت پنجره یو پی وی سی, قیمت پنجره ارزان, قیمت بهترین پنجره دو سه جداره, قیمت پنجره ضد صرقت

قیمت انواع پنجره دوجداره یو پی وی سی رنگی

دوشنبه 96/10/18
12:6 عصر
بهرام پروهان

یکی از شعارهای این شرکت ایجاد تنوع در محصولات خود با توجه به نیاز و معماری ساختمان ها و تداوم این تنوع در سالهای طولانی می باشد. امکان استفاده از انواع پنجره دوجداره یو پی وی سی رنگی با تناسب به دیزاین داخل و نمای ساختمان با قابلیت ثبات رنگ در شرایط مختلف محیطی و جوی میسر است. هنگام خرید درب و پنجره دوجداره توجه داشته باشید قیمت انواع پنجره دوجداره یو پی وی سی رنگی با هم متفاوت می باشد.

نمونه رنگ پنجره دوجداره

ادامه مطلب...

قیمت پروفیل پنجره دوجداره upvc وین تک

سه شنبه 96/10/12
1:37 عصر
بهرام پروهان

درب ها و پنجره های دو سه جداره تولید شده توسط این شرکت ، در محیط هایی با بدترین شرایط جوی آزمایش شده اند تا از بالاترین استاندارد کیفی برخوردار باشند. قیمت پروفیل پنجره دوجداره upvc وین تک با توجه به استاندارد های جهانی که دارا می باشد مناسب بوده و مورد توجه پنجره سازان قرار گرفته است.

وین تک

ادامه مطلب...

قیمت درب و پنجره دوجداره upvc ثابت

شنبه 96/10/9
3:29 عصر
بهرام پروهان

از پرکاربردترین پنجره‌های دو جداره, درب و پنجره دوجداره upvc ثابت می‌باشد و به دلیل ثابت بودن دارای بالاترین عایق بندی صوتی، حرارتی، برودتی و گرد و غبار می‌باشد. نکته قابل توجه اینکه  قیمت درب و پنجره دوجداره upvc ثابت به دلیل عدم استفاده از یراق آلات ارزان‌تر از باقی مدل‌ها می باشد.

پنجره فیکس

ادامه مطلب...

قیمت نصب پنجره دوجداره یو پی وی سی

سه شنبه 96/10/5
1:33 عصر
بهرام پروهان

بهترین زمان جهت نصب پنجره دوجداره یو پی وی سی در ساختمان های نوساز هنگامی است که عمده عملیات ساختمانی به پایان رسیده و ساختمان در حال رنگ آمیزی است. قیمت نصب پنجره دوجداره یو پی وی سی حدودا 15% از کل فاکتور می باشد و باید توسط افراد خبره و کاربلد انجام گیرد در غیراینصورت پس مدت کوتاهی دچار خرابی می شوند.


نصب پنجره دوجداره

ادامه مطلب...

قیمت محصولات درب و پنجره دوجداره upvc وین تک

یکشنبه 96/10/3
3:9 عصر
بهرام پروهان

قیمت محصولات درب و پنجره دوجداره upvc وین تک در سراسر کشور و تمامی نمایندگان فروش یکسان بوده و در صورتی گران فروشی هر یک از نمایندگان با انها برخورد جدی می شود. تمامی محصولات درب و پنجره دوجداره upvc وین تک دارای استاندارد های ملی و بین المللی می باشند.

شرکت پنجره وین تک

ادامه مطلب...