سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره دوجداره, قیمت پنجره یو پی وی سی, قیمت پنجره ارزان, قیمت بهترین پنجره دو سه جداره, قیمت پنجره ضد صرقت

پنجره دوجداره یو پی وی سی ارزان قیمت

سه شنبه 96/3/23
3:58 عصر
بهرام پروهان

عوامل مختلفی بر قیمت پنجره دوجداره  و درب یو پی یو سی تاثیرگذار است. یکی از این عوامل که بسیار مهم است جنس پروفیل upvc مصرفی استفاده شده در آنها می باشد. امروزه می توان گفت بهترین پروفیل های یو پی وی سی انواع آلمانی آن است که قیمت آن نسبت به سایر پروفیل ها بالاتر است اما در عوض درب و پنجره ای با کیفیتی بالا خواهید داشت.

طرح پنجره دوجداره یو پی وی سی

ادامه مطلب...

قیمت فروش پنجره دوجداره و درب upvc

دوشنبه 96/3/22
12:49 عصر
بهرام پروهان

مناسب بودن قیمت پنجره دوجداره و درب یو پی وی سی و کیفیت بالا از جمله عواملی است که این شرکت را شرکت های دیگر متمایز می کند. این شرکت با توجه به سابقه طولانی که در امر فروش درب ها و پنجره های یو پی وی سی دوجداره دارد موفق شده است که خدمات خود را گسترش داده و به کل نقاط ایران محصولات با کیفیت خود را عرضه نماید.

معماری ساختمان درب و پنجره دوجداره

ادامه مطلب...

قیمت پنجره با بازشو لیفت اند اسلاید

یکشنبه 96/3/21
12:23 عصر
بهرام پروهان

قیمت پنجره دوجداره و درب یو پی وی با توجه به نوع بازشو، جنس و .... متفاوت است. بازشو های لیفت اند اسلاید از جمله جدیدترین بازشو های upvc است که کارکردی مشابه درب ها و پنجره های کشویی دارند ولی از بسیاری جهات عملکرد بهتری نسبت به درب ها و پنجره های دوجداره کشویی دارند.

لیفت اند اسلاید

ادامه مطلب...

قیمت پنجره دوجداره upvc لیفت اند اسلاید

شنبه 96/3/20
2:52 عصر
بهرام پروهان

درب و پنجره دوجداره لیفت اند اسلاید از مدل های جدید می باشند که مورد استقبال قرار گرفته اند. این درب ها و پنجره ها که بسیار شبیه درب ها و پنجره های یو پی وی سی کشویی هستند البته قیمت پنجره دوجداره لیفت اند سلاید کمی گرانترمی باشند.در ادامه مطلب به بررسی دقیق این نوع درب ها و پنجره های دوجداره یو پی وی سی می پردازیم.

پنجره لیفت اند اسلاید

ادامه مطلب...

پنجره دوجداره upvc با قیمت مناسب

پنج شنبه 96/3/18
8:55 صبح
بهرام پروهان

قیمت پنجره دوجداره و درب های یو پی وی سی از لحاظ قیمت با هم متفاوت هستند. قیمت پنجره های upvc سه جداره از انواع دیگر دوجداره و یا تک جداره آن نیز به نسبت بیشتر می باشد. پس اولین نکته شناخت درب و پنجره و استفاده از مشاوره رایگان شرکت ها قبل از خرید می باشد.

شیشه سانرژی

ادامه مطلب...