سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره دوجداره, قیمت پنجره یو پی وی سی, قیمت پنجره ارزان, قیمت بهترین پنجره دو سه جداره, قیمت پنجره ضد صرقت

قیمت تعویض درب و پنجره قدیمی بدون تخریب منزل

شنبه 96/4/31
12:4 عصر
بهرام پروهان

این شرکت علاوه بر فروش با ارائه بهترین قیمت تعویض درب و پنجره قدیمی بدون تخریب منزل پیشگام در این صنعت است. قیمت تعویض درب و پنجره قدیمی بدون تخریب منزل در مقابل مزایای بی نظیر آن قابل مقایسه نیست و بی شک در دنیای امروز خیلی بیشتراحساس می شود ، همچنین پروفیل مورد نظر شما برای ساخت پنجره های دوجداره بسیار حائز اهمیت است.

تعویض پنجره

ادامه مطلب...

قیمت پنجره دوجداره ضد سرقت سکوریت

جمعه 96/4/30
12:0 صبح
بهرام پروهان

درب و پنجره های دوجداره upvc  به عنوان یکی از مهمترین نقاط ساختمان محسوب می شود که می تواند محل دسترسی سارقان ودزدان باشد شما می توانید با استفاده از شیشه ضد سرقت سکوریت از دسترسی آنها به داخل منزل جلوگیری کنید که البته قیمت پنجره دوجداره ضد سرقت سکوریت نسبت به پنجره های معمولی دوجداره کمی گرانتر است.

عکس پنجره ضد سرقت

ادامه مطلب...

قیمت در و پنجره دوجداره upvc جنس ترک

پنج شنبه 96/4/29
10:0 صبح
بهرام پروهان

با افزایش استقبال ازدر و پنجره های دوجداره  پروفیل های ترکیه ای راه خود را به کشورمان باز کردند . قیمت در و پنجره دوجداره upvc جنس ترک را نمی توان بدون دانستن ابعاد پنجره به درستی محاسبه کرد . تمامی محاسبات از قبیل قیمت در و پنجره دوجداره upvc جنس ترک، ساخت پنجره یو پی وی سی، لیست برش پروفیل ، لیست برش شیشه ، لیست یراق آلات و … با نرم افزار مخصوص صنعت UPVC و توسط کامپیوتر به طور کاملاً دقیق انجام می شود.

پنجره دوجداره


ادامه مطلب...

قیمت پنجره دوجداره upvc کشویی

چهارشنبه 96/4/28
10:31 صبح
بهرام پروهان

قیمت پنجره دوجداره upvc کشویی با توجه به ویژگی های منحصر به فرد این نوع درب و پنجره که شامل عدم مزاحمت برای پرده های نصب شده، عدم اشغال فضای خانه هنگام باز وبسته شدن و قابلیت نصب کتیبه است مناسب است . پنجره دوجداره upvc کشویی بصورت ریلی بازو بسته می شود و خود به دو نوع تک ریل و جفت ریل تقسیم بندی می شود. در مواردی که عایق بودن در برابر نفوذ آلودگی هوا، صدا و انتقال دما اهمیت ویژه ای دارد، پنجره تک حالته و دو حالته بیشتر توصیه میشود.

پنجره کشویی

ادامه مطلب...

قیمت انواع درب و پنجره دوجداره upvc آلمانی

سه شنبه 96/4/27
9:20 صبح
بهرام پروهان

قیمت انواع درب و پنجره دوجداره upvc آلمانی بر حسب تعداد بازشوهای موجود پنجره ها و درب های upvc محاسبه می شود . انواع درب و پنجره دوجداره upvc آلمانی شامل برند آلوپلاست و وکا می باشد که در ایران در حال فعالیت هستند. درب و پنجره های دوجداره آلمانی در طرح های مختلف کلاسیک، قوس دار و دکوراتیو تولید می شوند تا مصرف کننده تنوع انتخاب بیشتری داشته باشد.

ادامه مطلب...