سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره دوجداره, قیمت پنجره یو پی وی سی, قیمت پنجره ارزان, قیمت بهترین پنجره دو سه جداره, قیمت پنجره ضد صرقت

درب پنجره دو جداره آلومینیوم فولکس واگنی

چهارشنبه 101/4/8
4:19 عصر
بهرام پروهان

درب پنجره دو جداره آلومینیوم فولکس واگنی:یکی از نمونه های و انواع مدل بازشو پنجره های آلومینیومی همین درب و پنجره دو جداره آلومینیوم فولکس واگنی می باشد.
پنجره آلومینیوم فولکس واگنی یک ریل کشویی دارد که با پنجره یا درب باز و بسته می ‌شود یعنی هنگام باز یا بسته شدن درب ؛ یک ریل زیر هر لنگه وجود دارد که قطر آن حدودا 8 سانتی‌ متر به سمت داخل می ‌آید.

ادامه مطلب...

پنجره دوجداره کلنگی یا سایبانی یو پی وی سی

چهارشنبه 101/4/8
4:8 عصر
بهرام پروهان

پنجره دوجداره کلنگی یا سایبانی یو پی وی سی :پنجره دوجداره کلنگی به نوعی از حالت بازشوی پنجره گفته می شود که از قسمت بالا یا پایین و تا زوایه ای تعیین شده ، باز و بسته می شود . این نوع پنجره عموما بخاطر حالت بازشو خود ، قابلیت خروج هوا از داخل به خارج را داشته و موجب تهویه هوای ساختمان می شود. ما در این مقاله قصد داریم تا شما را با این نوع پنجره دوجداره کلنگی آشنا کنیم تا در صورت تمایل از آن برای مکان مختلف ساختمان استفاده نمایید.

ادامه مطلب...

درب عایق طرح چوب برای اتاق خواب

چهارشنبه 101/4/8
3:50 عصر
بهرام پروهان

 درب عایق طرح چوب برای اتاق خواب : برای انتخاب درب مناسب به سبک دکوراسیون منزلتان توجه کنید. درب های چوبی ، جنس، رنگ و طرح های مختلفی دارند و در سبک های مدرن و کلاسیک تولید می شوند. درب با سطح کاملا صاف ویا با طرح کم و روکش های چوبی ساده و یا پیچیده برای خانه هایی با طراحی مدرن مناسب می باشد.

ادامه مطلب...

پنجره عایق دوجداره مدرن وشیک در کرج

چهارشنبه 101/4/8
3:35 عصر
بهرام پروهان

پنجره عایق دوجداره مدرن وشیک در کرج :امروزه طرح های مدرن پنجره، با هر محیطی سازگار است و حتی طرح های سفارشی که نیازبه طراحی و ساخت برای یک خانه هستند نیز طرحی زیبا و کاربردی می باشد.اگر چه، ایده پنجره ها مانند اضافه کردن یک فیلتر نور طبیعی است، اما یکی از بزرگترین اهداف ما، شکل پنجره است که هم دید بیرونی و هم برای داخل مناسب باشد.
 حتی زمانی که شما عاشق سبک کلاسیک هستید، می توانید پنجره خود را مدرن و با یک طراحی ظریفتر، و ناهمتا، که در آن از مینیمالیسم استفاده شده است که فضاها، از جمله پنجره ها مدرن، تمیز، ساده، که کمی با هندسه بازی می کنند.

ادامه مطلب...

پنجره دوجداره آلومینیومی کشویی ترمال بریک شامپاینی

چهارشنبه 101/4/8
11:14 صبح
بهرام پروهان

 پنجره دوجداره آلومینیومی کشویی ترمال بریک شامپاینی: پنجره های دوجداره ترمال بریک در رنگ های مختلفی قابل ارائه میباشد و کاربری تزئینی دارند. این می تواند منجر به رنگ های مختلف سطوح داخلی و خارجی درب و پنجره های آلومینیومی شود، ارجحیت مشتریان را از نظر جلوه رنگ برآورده کند و الزامات طراحی فردی معماران را برآورده سازد. پنجره های ترمال بریک نسل جدید پنجره های آلومینیومی هستند.

ادامه مطلب...