سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره دوجداره, قیمت پنجره یو پی وی سی, قیمت پنجره ارزان, قیمت بهترین پنجره دو سه جداره, قیمت پنجره ضد صرقت

بهترین عایق بندی درب پنجره uovc شرکت ایرانی

چهارشنبه 98/2/25
4:32 عصر
بهرام پروهان

بهترین عایق بندی درب پنجره upvc شرکت ایرانی : باتوجه به اینکه امروزه بهینه سازی مصرف انرژی یکی ازمسائلی است که بیش از پیش توجه کشورهای در حال توسعه را به خود جلب کرده است و همچنین با توجه به اینکه حدودا 40 درصدانرژی در ساختمان ها از طریق در و پنجره های غیر عایق اتلاف میشوند ، ضرورت استفاده از پنجره دو جداره عایق به منظور جلوگیری از هدر رفت انرژی گریز ناپذیر است. شرکت پنجره ماندگار با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا و با استفاده از پروفیل upvc و شیشه های دوجداره با بهره گیری از تیم متخصص در امر مشاوره، طراحی ،اندازه گیری ، تولید و نصب استاندارد پنجره دوجداره ،این آمادگی را دارد تا مشتریان عزیز را از خدمات مناسب خود در راستای کاهش هزینه های مربوط به انرژی بهره مند نماید. 

پنجره upvc

ادامه مطلب...

فروش پنجره upvc در غرب تهران لوکس

سه شنبه 98/2/24
4:47 عصر
بهرام پروهان

فروش پنجره upvc در غرب تهران لوکس : در ده 60 میلادی آلمانی­هایی متوجه شدند که upvc به دلایل بسیاری از جمله سبکی وزن، خمش­ پذیری، عدم اشتعال سریع، عایق بودن در مقابل حرارت و جریان الکتریسیته، مقاومت در برابر مواد شیمیایی و بیولوژیک، قابلیت تبدیل به سطوح سیقلی، قابلیت تلفیق با مواد افزودنی مختلف، انعطاف­پذیری و به کار بردن طرح­های متعدد در آن و … می­تواند جایگزین مناسبی برای آلیاژهای فلزی و غیر فلزی در صنعت در و پنجره ­سازی دوجداره شود. با بهبود تکنولوژی و ابزارآلات مورد استفاده در تولید و طراحی پروفیل­ها و نیز اصلاح فرمولاسیون، در و پنجره هایی لوکس با کیفیت عالی و مرغوب تولید گردیدند.

پنجره دوجداره

ادامه مطلب...

پنجره طرح دار فولکس واگنی زیبا شیک

دوشنبه 98/2/23
4:24 عصر
بهرام پروهان

پنجره طرح دار فولکس واگنی زیبا شیک :یکی از زیباترین و جالب ترین پنجره ها ، پنجره طرح دار بریک فولکس واگنی است.کاربری آسان در ابعاد بزرگ، آب بندی و هوابندی مناسب، داشتن پنجره ای با ابعاد شیشه دو یا سه بزرگ از خواص پنجره طرح دار بریک فولکس واگنی است. پنجره دو جداره که باز شدن آن به صورت کشویی انجام می شوند را با نام پنجره های یو پی وی سی فولکس واگنی نام گذاری کرده اند. البته در اصطلاح عامیانه بیشترین نامی که برای این پنجره دو جداره به کار می رود، پنجره دو جداره کشویی می باشد. حتما شما هم ماشین های فولکس واگن را یادتان می آید؛ نوع باز شدن درب این ماشین ها که به صورت کشویی انجام می شد امروزه اصلاح رایجی در بین مردم شده است و به درب و پنجره های که به صورت کشویی باز می شوند، فولکس واگنی می گویند.

پنجره فولکس واگنی

ادامه مطلب...

تعویض پنجره تک حالته به کشویی

یکشنبه 98/2/22
5:27 عصر
بهرام پروهان

تعویض پنجره تک حالته به کشویی  upvc : تعویض  در و پنجره  قدیمی  و تک حالته با  پنجره های دوجداره کشویی از جمله مفیدترین و با ارزش ترین خدمات  شرکت پنجره ماندگار بشمار می آید.از آنجایی که نیمی از تولیدات ما در پروژه ها تعویض و جایگزینی پنجره های دو جداره یو پی وی سی با قدیمی و تک حالته میباشد بر آن شدیم تا اطلاعات دقیق تری از شرایط کاری خود و همچنین نحوه تعویض و جایگزینی پنجره upvc با پنجره های قدیمی را در اختیار شما عزیزان  قرار دهیم.

پنجره کشویی

ادامه مطلب...

پنجره upvc کشویی فولکس واگنی زیبا رنگی

یکشنبه 98/2/22
3:9 عصر
بهرام پروهان

پنجره upvc کشویی فولکس واگنی زیبا رنگی : پنجره فولکس واگنی دوجداره یک انتخاب بهینه جهت درب و پنجره های لولایی با ابعاد بزرگ می باشد. سیستم فولکس واگنی کشویی جهت بازشوهای بزرگ و لنگه های سنگین بسیار مناسب است و باعث ایجاد فضایی باز و منظره ای دلپذیر می گردد. پنجره فولکس واگنی رنگی  یکی از انواع پنجره دو جداره می باشد که با UPVC   قابل ساخت است. استفاده از این نوع پنجره با رنگ های متنوع مناسب فضاهایی می باشد که به دلیل کمبود فضا امکان بازشدن پنجره بصورت دورانی را نداشته و با استفاده از این نوع پنجره و حرکت افقی آن مشکل کمبود فضا را می توان حل کرد.

پنجره فولکس واگنی

ادامه مطلب...