سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره دوجداره, قیمت پنجره یو پی وی سی, قیمت پنجره ارزان, قیمت بهترین پنجره دو سه جداره, قیمت پنجره ضد صرقت

قیمت پنجره دوجداره با یراق روتو

شنبه 96/2/16
10:30 صبح
بهرام پروهان

یکی از دلایل مهمی که روی قیمت پنجره دوجداره تاثیرگذار است. نوع و جنس یراق آلات مصرف شده در آن دارد. اگر یراق آلات مصرفی در درب و پنجره یو پی وی سی دوجداره مرغوب باشد به همان نسبت قیمت آن نیز افزایش می یابد.یکی از برند های معروف و شناخته شده در یراق آلات روتو آلمان است.
تاثیر یراق در پنجره دو جداره یو پی وی سی:
یکی از مهمترین و اساسی ترین خواص اینگونه پنجره ها ، بحث عایق بودن آن می باشد که باعث جلوگیری از دود و گرد وغبار و سر و صدای بیرون داخل واحد می گردد.
با توجه به مسائل گفته شده باید برای پنجره دوجداره یو پی وی سی یراق آلات خوب پیدا کنیم.
خصوصیات یراق خوب برای پنجره دوجداره یو پی وی سی به شرح زیر است:
1-تحمل و مهار وزن لنگه بازشو و شیشه و سایر ملزومات:
از آنجایی که پنجره با درخواست مهندسان، معماران و مشتریان در ابعاد و اندازه های گوناگون ساخته میشود، قطعاً اندازه بازشو ها در پنجره ها یکسان نیستند و به همین علت وزن هر لنگه بازشو با توجه به مصرف و نوع پروفیل و شیشه دوجداره آن متفاوت است. به همین علت می بایست یراق مناسبی برای هر پنجره انتخاب شود که بتواند وزن وارده را تحمل کند و در مدت زمان باعث افت لنگه پنجره دوجداره نشود. این مسئله میتواند سبب خارج شدن لنگه از رگلاژ گردد که باعث بوجود آمدن مشکلات فراوان در باز و بسته کردن پنجره دوجداره یو پی وی سی می گردد.
متأسفانه امروزه به شدت این مسئـله دیده می شود که برای پایین آوردن قیمت یک پنجره از یراق های نامناسب استفاده می شود و این در حالی است که در پنجره دوجداره یو پی وی سی با تغییر ارتفاع و عرض بازشو مکانیزم یراق نیز به خاطر تحمل وزن تغییر می کند، اما عمدتاً به خاطر پایین نگه داشتن قیمت پنجره دوجداره به این مسئله توجه زیادی نمی شود.
2–آبندی کامل پنجره :
در زندگی صنعتی و شهری امروزه یکی از مهمترین مسائل جلوگیری از گرد و غبار و هوای آلوده به داخل واحدهای ساختمانی است که بسیار مورد توجه است.
اگر یراق تولید شده براساس استاندارد های موجود نباشد عملیات فیتینگ میان لاستیک آبندی و پروفیل به درستی صورت نمی پذیرد و در نتیجه پنجره تولید شده انتظارات این بحث را به درستی برآورده نمی سازد.
لازم به ذکر است که یادآور شویم در بحث آبندی همانند بحث قبلی اگر از یراق مناسب با توجه به اندازه لنگه استفاده نشود، بحث آبندی پنجره به درستی صورت نمی پذیرد.
3-ایمنی و ضدسرقت بودن پنجره دوجداره یو پی وی سی:
بحث ایمنی و ضدسرقت بودن در تمام انتخابات انسان نقش به سزایی دارد. همانطور که شما در خرید ماشین ، منزل و… به این مسئله توجه خاصی دارید. یراق مورد استفاده در پنجره دوجداره یو پی وی سی باید به گونه ای طراحی شود که ورود افراد از بیرون به داخل را غیرممکن سازد که این امر به وسیله طراحی و هندسه های خاص در مکانیزم یراق پنجره صرت می پذیرد. برای مثال وجود پلیت ها و قفلهای قارچی باعث درگیری قفلها در یکدیگر شده و هیچ شخصی حتی با دیلم و وسایل دیگر از بیرون قادر به باز کردن پنجره نمی باشد.
4–مقاومت یراق در برابر هرگونه آب و هوا و خوردگی:
با توجه به متنوع بودن آب و هوای منطقه کشور ما و همچنین وجود سرما و گرما، رطوبت و بارندگی می بایست یراق انتخابی در برابر مسائل یاد شده مقاوم باشد تا باعث خوردگی یراق و یا درگیری بین قطعات یراق در پنجره دوجداره یو پی وی سی در مدت زمان نگردد.
5-روان بودن و کاربری آسان:
قاعدتاً می بایست یراق پنجره به گونه ای عمل کند که باز و بسته شدن پنجره به نرمی و َآسانی با کمترین فشار فیزیکی ممکن به دستگیره صورت پذیرد تا انسان بتواند به راحتی از نوع باشوهای پنجره استفاده نماید.
یراق یو پی وی سی روتو استفاده شده در این شرکت:
با توجه به مسائل یاد شده نوع یراق ارتباط مستقیمی بر روی کیفیت و کاربری پنجره دوجداره یو پی وی سی دارد. این شرکت در تولید پنجره های خود از معتبرترین یراق آلات روز دنیا از جمله یراق روتو آلمان (Roto) استفاده می کند که به عنوان قدیمی ترین و طراح و مبتکر یراق دوحالته (Tilt & Turn) در جهان می باشد. همچنین کلیه مباحث مربوط به وزن، دقت در آبندی، ایمنی و ضدسرقت بودن و کاربری آسان و روان بودن به بهترین وجه ممکنه رعایت گردیده است.
یراق Roto بالای 2000 ساعت تست خورندگی یراق پنجره دوجداره یو پی وی سی (تست آب و نمک) را پاس نموده است و این در حالی است که هیچ یراقی در دنیا نتوانسته است بیشتر از 800 ساعت تست خورندگی (آب و نمک) را پاس نماید.
roto برای ابعاد مختلف در و پنجره و مصارف گوناگون یراق آلات پیشرفته در اختیار دارد.
روتو یک یراق ماژولار و دارای انعطاف پذیری است و براحتی می توان آنها را از حالت تک حالته به دو حالته تغییر داد و امنیت در و پنجره ها را افزایش داد.
روش آبکاری منحصر به فرد و انجام تست های مختلف از نکات قابل توجه در مورد این یراق آلات است.
کیفیت هر قطعه از محصولات Roto در آبکاری و سایر مراحل 4 مرتبه تست می شود و همچنین جهت بررسی میزان فرسودگی محصولات توسط مرکز تست مورد بررسی قرار می گیرد تا برای 10 سال استفاده روزانه آماده شود.



قیمت درب سه جداره یو پی وی سی

پنج شنبه 96/2/14
9:39 صبح
بهرام پروهان

درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی از چندین اجزا مختلف تشکیل شده اند که هرکدام به تنهایی باتوجه به جنس، برند و... بر روی قیمت نهایی درب سه جداره یو پی وی سی تاثیرگذار است که در ادامه به بررسی آنها می پردازیم.

نقش یراق آلات
اولین ویژگی یراق آلات مرغوب در پنجره دوجداره این است که خریدار با برند یراق مورد نظر آشنایی داشته باشد، که مهم ترین عامل نیز محسوب می شود. مسئله بعدی آبکاری یراق است، که باید از کیفیت خوبی برخوردار باشد. سوم این که مواد اولیه ای که این محصولات را تولید می کند از استاندارد خوبی برخوردار باشد. چون مواد اولیه اگر خوب نباشد، کیفیت محصول مورد نظر نیز طبیعتا نازل خواهد بود.

ویژگی چسب مرغوب
چسب خوب، چسبی است که مشتری بتواند به راحتی آن را هم بزند و مسئله دیگر این که چسب نه خیلی شل باشد و نه سفت. و زمانی که چسب به سطح شیشه می چسبد به صورت یک دفعه جدا نشود و به صورت تکه تکه از سطح شیشه جدا شود. این موارد نشان دهنده کیفیت چسب است. ویژگی پروفیل استاندارد هم این است که در سرما نشکند و در گرما هم تغییر رنگ ندهد.

نقش ماشین آلات
یکی از دلایل بی کیفیت شدن صنعت یو پی وی سی ماشین آلات است. زیرا ماشین آلاتی که اکثر شرکت ها در مونتاژ درب و پنجره استفاده می کنند خیلی قدیمی و با بازده تولیدی پایین هستند. اغلب شرکت ها ماشین آلاتی را وارد می کنند که به روز نیستند و تنها دلیل هم این است که از قیمت کمتری برخوردار هستند و موارد جانبی را در نظر نمی گیرند، از قبیل مصرف زیاد انرژی و راندمان تولیدی اندک دستگاه. از همه مهم تر این که ماشین آلات مدرن نیاز کمتری به نیروی انسانی دارند و از دقت بالایی در تولید برخوردار هستند، که به ارتقای کیفیت محصولات تولیدی منجر می شوند. اگر ما می خواهیم پیشرفت در کل صنعت داشته باشیم باید تغییر رویه دهیم. در ایران در بخش تولید هزینه را کم می کنیم و در عوض سود را افزایش می دهیم، در حالی که در کشورهای در حال توسعه برعکس عمل می کنند و نتیجه بهتری هم می گیرند.

چند ویژگی درب و پنجره‌های UPVC
1- استحکام 2- زیبایی فوق‌العاده 3- صرفه جوئی در مصرف انرژی تا 40% 4- کاهش آلودگی صوتی تا میزان 5- پائین بودن ضریب انتقال حرارتی 6- حفظ محیط زیست از طریق بازیافت 7- مانع ورود گردو غبار و دود و گازهای موجود از محیط بیرون به داخل 8- مقاوم در برابر شرایط مختلف آب و هوایی 9- مقاوم در مقابل نفوذ اشعه ماوراء بنفش خورشید 10- عدم اشتعال در هنگام آتش سوزی و حریق 11- مقاوم در برابر زنگ زدگی ،خوردگی و رطوبت هوا 12- ایمن در برابر سرقت 13- بی نیاز به صرف هزینه رنگ آمیزی



قیمت پنجره دوجداره یو پی وی سی مرغوب

چهارشنبه 96/2/13
10:37 صبح
بهرام پروهان

قیمت پنجره دوجداره یو پی وی سی مرغوب

پنجره‌های عایق معمولاً سفارشی در خط تولید کارخانه ساخته می‌شوند، ولی پنجره‌های استاندارد در دسترس می‌باشند. ابعاد طول و عرض، ضخامت قاب‌های شیشه‌ای و نوع شیشه برای هر قاب و همچنین ضخامت کلی پنجره بایستی به سازنده اعلام شود. در خط مونتاژ، فاصله اندازهایی با ضخامت خاص بریده و در ابعاد طول و عرض مورد نیاز قرار داد می‌شوند و با ماده خشک کننده پر می‌شوند. در یک خط موازی، قاب‌های شیشه‌ای به اندازه بریده و برای شفافیت شسته می‌شوند.
برای تولید و ساخت درب و پنجره یو پی وی سی چند مرحله در پیش رو داریم. هر یک از این مراحل نیازمند متخصص و کارشناس مربوط است تا ساخت درب و پنجره یو پی وی سی دوجداره با موفقت انجام پذیرد. مراحل تولید درب و پنجره یو پی وی سی به شرح زیر می باشد:
اندازه گیری
از آنجا که تمامی مراحل ساخت درب و پنجره های دوجداره یو پی وی سی توسط دقیق ترین دستگاهها و ماشین آلات انجام می شود، اطلاعات ورودی به آن ها ، مربوط به اندازه ها و سایزها باید کاملاً دقیق و بدون خطا باشد. از این رو مرحله اندازه گیری بوسیله مترهای لیزری و توسط پرسنل آموزش دیده در نهایت دقت و ریزبینی انجام می شود . دقت هر چه بیشتر در اندازه گیری منجر به تولید محصولی با کیفیت و همچنین بدون خطا در نصب می شود.
طراحی
طراحی از جمله دشوار ترین و حساس ترین مراحل ، در فرایند تولید است . طراحی، شامل ساخت و دسته بندی اطلاعات نرم افزاری جهت وارد کردن به دستکاههای CNC و همچنین محاسبه قیمت تمام شده و ضمناً کاهش ضایعات و بهینه کردن محصول که نهایتاً منجر به کاهش قیمت تمام شده می شود، می باشد . در بخش طراحی از نرم افزار تخصصی استفاده شده و تیم طراحی از تخصص بالا و تسلط کامل به این نرم افزار برخوردار می باشد. از این رو شرکت پنجره ماندگار موفق به دریافت گواهینامه مالکیت و حق استفاده از این نرم افزار گشته و از پشتیبانی فنی این شرکت بهره مند می باشد.
ساخت
 پس از نهایی شدن طرح و اندازه های یک پنجره یا درب، اطلاعات بدست آمده از نرم افزار، وارد رایان مرکزی ماشین آلات CNC می شود. این رایانه، داده ها را تجزیه و تحلیل کرده و دستورات لازم جهت ساخت درب یا پنجره مورد نظر را برای ماشین آلات ارسال می کند و از این پس، ماشین آلات با کمک دستگاه های کنترلی، تمامی مراحل را به صورت خودکار پیش خواهند برد. پروفیل ها برای تبدیل شدن به یک درب یا پنجره به طور خلاصه مراحل زیر را به ترتیب طی می کنند:
خروج آب بارن، برش پروفیل ها بوسیل? ار? دو سر، برش پروفیل های گالوانیزه و قرار دادن آنها درون پروفیل های یو پی وی سی، پیچ کردن قطعات گالوانیزه درون پروفیل های یو پی وی سی، ایجاد جای دستگیره، جوش دادن پروفیل ها به یکدیگر توسط دستگاه های جوش چهارسر، تمیزکاری و یک دست سازی مقاطع جوش خورده، واشر کشی، نصب یراق آلات و دستگیره و نهایتاً نصب زهوار.
کنترل کیفیت و رگلاژ
جهت حصول اطمینان از کیفیت محصول تولید شده و برخورداری از استانداردهای لازم ، این محصولات در بخشی جداگانه، تحت آزمایشات و تست های گوناگون قرار داده میشوند. چهارچوبهای ساخته شده بر روی دیوارهای مصنوعی قرار گرفته و توسط گیره های هیدرولیکی در جای خود محکم می شوند. تست مقاطع جوش، مقاومت در برابر فشار و نیروهای مکانیکی خارجی ، حفظ شرایط فیزیکی و عدم تغییر شکل و … از جمله این تست ها می باشند. پس از آن نوبت به رگلاژ پنجره میرسد. قاب ها و بازشوها بر روی دیوارهای مصنوعی به دقت مورد بررسی قرار گرفته و سپس رگلاژ و تنظیم اولیه بر روی آنها صورت می گیرد. پس از تنظیم ، قاب ها و بازشوها به انبار انتقال داده می شوند تا در موعد مقرر، جهت نصب، به محل مورد نظر ارسال گردند.
نصب
محصول تولید شده ، سپس جهت نصب به محل مورد نظر حمل می گردد. از جمله مهمترین مراحل نصب پنجره، قرار دادن شیشه است. شیشه های دوجداره با کیفیت بالا و به صورت از پیش آماده شده، بدین شرح درون پنجره نصب می شود:
ابتدا قاب پنجره در محل مورد نظر قرار داده شده و در فاصله خالی بین قاب و دیواره ، اسپیسرهای (Spacer) مخصوص قرار داده شده تا حفظ فاصله مساوی در تمام جهات ، بین قاب پنجره و دیواره ها کاملاً رعایت گردد . سپس قاب بواسطه پیچ کردن درون دیوار محکم می گردد. پس از پیچ کردن قاب پنجره درون دیوار ، دیگر احتیاجی به اسپیسرها نیست ، آنها را برداشته و به جای آن ها فوم های مخصوص تزریق می گردد که فاصله بین قاب و دیواره را کاملاً پر می کند . پس از تراشیدن ضایعات فوم تزریق شده و تمیز کاری، محیط بیرونی قاب پنجره را با چسب سیلیکون کاملاً آب بندی کرده تا مانعی جهت نفوذ آب و گردوغبار و هر گونه ماده خارجی دیگر باشد . پس از اتمام کار نصب قاب پنجره ، نوبت به نصب باز شو از سمت داخل پنجره می رسد. بازشو را به روی قاب نصب کرده وسپس شیشه را درون بازشو قرار می دهند. پس از حصول اطمینان از تراز بودن چهار طرف پنجره ، زهوار شیشه (bead Glazing) را نیز جا زده و باز شوی پنجره را رگلاژ و تنظیم می کنند . تمام مراحل مذ کور در نهایت، منجر به نصب موفق پنجره و سهولت و روانی استفاده از آن می گردد.

 

 



قیمت پنجره دوجداره جدید

سه شنبه 96/2/12
10:46 صبح
بهرام پروهان

این شرکت پیشرو در تولید پنجره یو پی وی سی و پنجره دو جداره ، سه جداره و شیشه دو جداره می باشد و خدمات تعویض پنجره قدیمی و بازسازی پنجره را انجام می دهد.
صنعت ساخت درب و  پنجره دوجداره هر روزه در پی ساخت محصولاتی جدید با کیفیت و کارایی بالاتر هستد تا با عرضه آنها به بازار افراد بیشتری را ترغیب نمایند. این محصول به علت دارا بودن مشخصه خاص و بارز در زمینه رفع معایب انواع پنجره های دوجداره و تجمیع مزایای آن ها در یک محصول دارای جایگاه خاصی در بین محصولات مرتبط می باشد. قسمت بیرونی این محصول از جنس آلومینیوم و قسمت داخلی آن از جنس یو پی وی سی می باشد.
خلاصه ای از مطالعات صورت گرفته در مورد پنجره های دوجداره در بازار و مزایا و معایب آن ها:
با توجه به مطالعات صورت گرفته با توجه به مزایای بالا، پنجره آلومینیومی ترمال بریک به علت قیمت بالا و پنجره یو پی وی سی به علت عدم شناخت به خصوص در مناطق گرمسیر با مشکلات ترویج فرهنگ مواجه می باشد.
تنوع رنگی:
کلیه رنگ های پودری رئال رنگ
رنگ های آنادایز (قهوه ای، برنز، …)
دکورال (طرح چوب)
خصوصیات محصول جدید:
پروفیل آلومینیوم تولید شده شرکت آکاپا ایران
خدمات رنگ پودری، آنادایز، دکورال شرکت پیمان
دارای تائیدیه فنی از مرکز تحقیقات ساختمان و مسکن
دارای بیمه نامه ده ساله شرکت بیمه ایران
قابلیت مونتاژ با ماشین آلات پنجره دوجداره یو پی وی سی
قابلیت نصب یراق آلات یو پی وی سی
نصب یراق آلات بر روی قسمت آلومینیومی پروفیل
مزایای پنجره های جدید دوجداره:
عایق حرارتی (40 درصد صرفه جویی در مصرف سوخت)
عایق صوتی 38 دسی بل (سیستم شیشه دوجداره) و 50 دسی بل (سیستم شیشه سه جداره)
عایق در برابر نفوذ آلودگی هوا
عایق در برابر نفوذ باد و باران
سیستم یراق آلات مدرن
تنوع رنگ و تاثیر آن در قیمت پنجره دو جداره یو پی وی سی
طرح های مختلف (اشکال منظم و غیر منظم)
کاهش آلودگی محیط زیست ناشی از مصرف سوخت های فسیلی
قابل استفاده در کلیه شرایط آب و هوایی
خط مشی شرکت:
این شرکت خط مشی کیفیت خود را بر اساس مدیریت کیفیت مطابق با استاندارد ISO9001:2000 به شرح ذیل اعلام می دارد
رسالت شرکت
توسعه نمایندگی های تولید در کشور
بومی سازی محصولات با توجه به شرایط جغرافیایی منطقه
تدوین قوانین و فرهنگ سازی کاربری محصولات بهینه سازی مصرف انرژی تحت نظر و با همکاری شرکت بهینه سازی مصرف سوخت کشور
نوآوری و کار آفرینی در این صنعت
پیاده سازی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در ایران
ارتقا سطح کیفی محصولات و خدمات
توجه به رشد و توسعه منابع انسانی و ارتقا استاندارد ها و مهارت های کارکنان



قیمت درب و پنجره سرویسی دوجداره

دوشنبه 96/2/11
9:43 صبح
بهرام پروهان

قیمت درب و پنجره سرویسی دوجداره

در سالهای اخیر به علت پایین بودن متراژ آپارتمانها و به تبع آن متراژ پایین سرویسهای بهداشتی ، درب سرویس بهداشتی بیشتر در معرض آب و بخار قرار دارند این مسأله در کنار استفاده از دربهای نامناسب برای محیط های مرطوب باعث شده دربهای سرویس های بهداشتی عمر مفید بسیار پایینی نسبت به سایر دربهای ساختمان داشته باشند. در این نوشتار قصد داریم دربهای موجود در بازار ایران را بر اساس مقاومت آنها در برابر رطوبت اولویت بندی کنیم همچنین راهکاری را جهت بالا بردن عمر مفید دربهایی که در اولویت های پایین تر قرار دارند ارئه دهیم.
در اولویت بندی دو پارامتر زیر در نظر گرفته شده است:
الف)درب ها بر اثر رطوبت هیچ آسیبی نبینند.
ب) در صورت بروز آسیب قابل ترمیم باشند.

1- درب یو پی وی سی
این دربها مقاومت بالایی در برابر رطوبت دارند. درب های یو پی وی سی را ضد آب می دانند به صرف اینکه آب از سطح درب نفوذ نخواهد کرد. مزیت روکش های ملامینه و یو پی وی سی نسبت به رنگ در این است که سطح روی درب مانند درب های رنگ شده ورقه ورقه نخواهد شد. بنابراین درب یو پی وی سی برای حمام، به خصوص حمام های کوچک و حمام هایی که بخار آب زیادی در آنها جمع می شود توصیه می شود.

2-درب ABS
برای ساخت درب آب ABS ابتدا درب خامی از جنس MDF 3 میلی متر  یا نئوپان 5 میلی متر ساخته میشود و در مرحله ی بعد سطح درب خام کاملا به رزین ABS آغشته می شود ودر مراحل بعدی کلیه ی سطوح درب با ورق 1?2 ABS میلی متری پوشانده می شود. درب  ضد آب ABS  علاوه بر مقاومت بالا در برابر رطوبت، ضد خش نیز می باشد . درب ضد آب ABS را برای اطاق خواب نیز می توان استفاده کرد.

3- درب تمام چوب
چوب در برابر رطوبت و آب آسیب پذیر نیست شاید بهترین مثال برای آن خانه های چوبی،اطاق های کامیون های قدیمی، ارابه ها قدیمی و … در اثر رسیدن رطوبت به دربهای تمام چوب تنها رنگ آن دچار آسیب می شود که آن هم قابل ترمیم است. با توجه به منطبق بودن کارهای چوبی با اکثر سلایق و امکان اجرای طرح های متنوع اعم از کلاسیک و مدرن بر روی درب تمام چوب تنها دلیل عدم استفاده ا این دربها در سالهای اخیر بالا بودن قیمت تمام شده ی آن بوده است.

4-درب HPL یا درب ملامینه
ورق های HPL و یا همان ورق های ملامینه ای ای که در ساخت درب استفاده می شوند به واقع ورقهای HDF ای هستند که یک لایه نازک کاغذ کرافت(ملامینه)  روی آن کشیده شده است که در بازار به نام درب HPL ویا درب ملامینه  شناخته شده اند و در مدلها و رنگ های مختلف  عرضه می گردد.
با این احتساب درب HPL ( درب ملامینه )یک در رده ی دربهای روکشی قرار می گیرد بدین صورت که یک  ورق HPL  با مشخصات ذکر شده  بر روی کلافی چوبی پرس میشود بنابراین امکان نفوذ آب به چوب کلاف (مخصوصا از زیر درب) وجود دارد .آب جذب شده از طریق چوب از لایه میانی درب به HDF زیرین ورق نفوذ کرده و باعث ورم کردن یا همان پوسیدگی خواهد شد.