سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره دوجداره, قیمت پنجره یو پی وی سی, قیمت پنجره ارزان, قیمت بهترین پنجره دو سه جداره, قیمت پنجره ضد صرقت

قیمت پنجره دوجداره upvc آلومینیومی

سه شنبه 96/5/3
11:26 صبح
بهرام پروهان

پنجره دو جداره آلومینیومی از نظر سبکی، زیبایی و دوام نسبت به پنجره های دیگر برتری دارد .بدین منظور می توان پنجره های آلومینیومی را بهترین نوع پنجره و قیمت پنجره دوجداره upvc آلومینیومی بسیار مناسب مطرح کرد. درب و پنجره‌های دوجداره آلومینیومی با تکیه بر چند اتصال رایج به خصوص یراق آلات پیچ و پرچی و همچنین پانچ با استفاده از لقمه‌های توپر آلومینیومی قدرت اتصال به نحوی فوق‌العاده بالاست.

پنجره رنگی

یراق‌آلات مستقیماً به فلز آلومینیوم متصل هستند. استفاده از شیشه دو جداره مناسب و نوارهای لاستیکی استاندارد دور شیشه باعث ایزوله شده محیط داخل از بیرون شده که محیط را عایق حرارتی و حتی صوتی از بیرون مینماید. البته عایق حرارتی بودن پنجره صددرصد نبوده و پروفیل پنجره دوجداره میزان کمی انتقال حرارت انجام میدهد که البته برای مناطق خیلی گرم یا خیلی سرد توصیه به استفاده از پنجره‌های آلومینیومی با پروفیل ترمال بریک میشود.
رنگهای پودری الکترواستاتیک با تنوع فوق‌العاده بیش از 200 رنگ متنوع را در اختیار مصرف‌کنندگان پروفیل آلومینیوم می‌گذارد که در کوره سخت شده و ضد ضربه و ریختگی می گردند. علاوه بر آن تنوع و زیبایی یک سیستم پوشش و رنگ‌ آمیزی دیگر یعنی آنادایز تنها برای پروفیل آلومینیوم قابل انجام است. پروفیل‌های آلومینیوم با رنگ‌های چاپی و سخت‌شدن در کوره دوام و زیبایی دو چندانی دارند.
امروزه استفاده از فریم های آلومینیومی به علت شکل پذیری بالا و سبکی متداول شده است چرا که با افزوده شدن تعداد شیشه های موجود، لازم است به طریقی وزن ساختمان را کاهش دهیم و لذا در این مقوله آلومینیوم فلز مناسبی به نظر می رسد. همچنین استفاده از پرده کرکره های عایق در فصول سرد باعث محدودیت در تلفات انرژی بالاخص در هنگام شب خواهد شد. علاوه بر آن تنوع و زیبایی یک سیستم پوشش و رنگ آمیزی یعنی آنادایز تنها در آلومینیوم قابل استحصال است.

عایق صوتی گرما سرما

قیمت پنجره دوجداره upvc آلومینیومی و سازگاری با محیط زیست و سلامت
رواج استفاده از پنجره های آلومینیومی به این دلیل بود که تصور می شد آلومینیوم قیمت پایین تری نسبت به پنجره های چوبی دارد و می تواند حافظ محیط زیست باشد. اما بعدا مشخص شد که در فرایند ساخت درب و پنجره های آلومینیومی و در هنگام فراوری آلومینیوم مواد شیمیایی و سمی زیادی تولید می شود که محیط زیست را به خطر می اندازد. برخی از این مواد سمی که از طرف سازمان جهانی بهداشت و امنیت شغلی سرطانزا و خطرناک اعلام شده اند chromate baths ، acrulic ، nickel astate و … هستند. اما وینیل که از پلاستیک پی وی سی ساخته می شود دارای خواصی است که آن را از آلومینیوم متمایز و برتر می کند. جدای از مسئله پایداری و مقاومت بسیار بالای وینیل ، در طی فرایند ساخت درب و پنجره یو پی وی سی هیچ نوع مواد سمی متصاعد نمی شود و همچنین وینیل که به هر دلیل از گردش تولید کارخانه خارج شود ، بازیافت می شود. امروزه در کشورهای پیشرفته جهان ، وینیل به عنوان جایگزین مناسبی برای آلومینیوم شناخته شده است و با استفاده از این ماده آلودگی های زیست محیطی ناشی از ساخت پنجره های آلومینیومی کاهش چشمگیری پیدا کرده است.