سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره دوجداره, قیمت پنجره یو پی وی سی, قیمت پنجره ارزان, قیمت بهترین پنجره دو سه جداره, قیمت پنجره ضد صرقت

قیمت در و پنجره دوجداره upvc وکا آلمان

یکشنبه 96/5/1
12:56 عصر
بهرام پروهان

درب و پنجره اجزایی هستند که به یک روش فنی تولید شده اند و با نیازهای ساختمان شما و سبک معماری آن مطابقت داده شده اند. مناسب بودن قیمت در و پنجره دوجداره upvc وکا آلمان با توجه به طرح ها و سبک های مختلف و لوازم جانبی گوناگون مورد استقبال خریداران قرار گرفته است.

پروفیل وکا

شرکت VEKA.AG بر روی پروفیل های سفید به کار رفته در درب و پنجره های دوجداره ،از لایه نازکی از ورق استفاده کرده که در برابر اشعه uv مقاوم می باشد. و در همین راستا پروفیل های پنجره دوجداره خود را به مدت 10 سال از لحاظ ثبات رنگی تضمین می نماید. علاوه براین, تکنولوژی داخلی پروفیل وکا بسیار عالی است. قاب یا فریم چند جداره و ارسی از خصوصیت عایق بودن هوای مرده استفاده می کنند تا بتوانند نیازهای عایق حرارتی را بر آورده کنند.
نکته قابل توجه در سیستم پروفیل وکا آلمان آگاهی از معماری و فرهنگ کشورهای مختلف است و پروفیل های خود را با نیازهای ملی هر کشور عرضه می کنند به عنوان مثال سیستم (دن لاین) برای دماهای بسیار پایین کشور دانمارک تولید شده است. ( تاپ لاین ان ال) ویژه کشور هلند و ترکیه نیز سیستم ( سافت لاین ) و( یورولاین ) مخصوص خاور میانه طراحی شده است و برای آب و هوای متفاوت هر منطقه از پروفیل مناسب با آن منطقه استفاده می شود.
از دیگر مزایای پروفیل پنجره دوجداره وکا آلمان حفظ ویژگی های فیزیکی یکنواخت مطابق با حد تغییرات مجاز قابل قبول در ساختمان می باشد. مقاومت پروفیل آلمانی وکا در برابر شرایط جوی مطابق با استاندارد RAL-GZ 716/10 می باشد. شرکت آلمانی VEKA.AG محصولات خود را به پنج قاره ارسال می نماید و در سراسر دنیا فعالیت گسترده ای را دارا است. مرکز اصلی وکا در ( سندن هورست ) به صورت مستقیم به 50 کشور دنیا محصول صادر می کند علاوه بر این 17 واحد تولیدی وکا در نقاط مختلف دنیا پروفیل های مخصوص بازار های آن منطقه از دنیا را تولید می کند.
انواع قیمت در و پنجره دوجداره upvc وکا آلمان
پنجره سایبانی: در این نوع پنجره که سبکی اروپایی دارد به جای دستگیره پنجره از قفل مخصوصی استفاده می شود. لولای این پنجره ها هم به داخل و هم به بیرون باز می شوند تا تهویه هوای مناسبی را برای ما ایجاد نمایند. این سبک از پنجره اغلب در مکان های کوچک مورد استفاده قرار می گیرند زیرا با باز شدن کامل آنها علاوه بر این که جای کمی اشغال می نمایند، تهوی هوای مناسبی صورت می پذیرد.

پنجره یو پی وی سی

 

پنجره دوحالته : پنجره ی لولایی دوحالته وکا یک پنجره دومنظوره است که برای تهویه مناسب هوا، امنیت، خروج اضطراری و تمیز کردن آسان از داخل اتاق طراحی شده است. به همراه یک دسته تک حالته که شما می توانید به سادگی دسته را 90 درجه بچرخانید، در این حالت پنجره به طرف داخل می چرخد. این نوع چرخش ممکن است یک عملکرد کلیدی برای برقراری امنیت باشد. حال دسته را 180 درجه بچرخانید، به این صورت پنجره از بالا در یک موقعیت ایمن کج می شود. این حالت برای تهویه هوا و برقراری امنیت مناسب است.
پنجره ثابت
پنجره کشویی
پنجره فرانسوی
پنجره خلیجی
پنجره محوری (گردان)
پنجره فولکس واگنی
پنجره آکاردئونی
تاثیر رنگ بندی در قیمت پنجره دوجداره upvc وکا آلمان
شرکت آلمانی وکا دنیایی از رنگ های متفاوت را در اختیار شما می گذارد تا بتوانید در منزل یا محیط کار هر طرح و رنگی که مورد پسند شما واقع شود را بدون محدودیت انتخاب کنید. طیف رنگی پنجره های وکا بسیا کامل می باشد و تمامی رنگ های طبیعی و طرح چوب را شامل می شود. پروفیل لمینیت شده وکا به دو صورت مات و براق قابل سفارش هستند.پروفیل وکا را در پنجره های دوجداره و سه جداره قابل استفاده است.