سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره دوجداره, قیمت پنجره یو پی وی سی, قیمت پنجره ارزان, قیمت بهترین پنجره دو سه جداره, قیمت پنجره ضد صرقت

قیمت تعویض درب و پنجره قدیمی بدون تخریب منزل

شنبه 96/4/31
12:4 عصر
بهرام پروهان

این شرکت علاوه بر فروش با ارائه بهترین قیمت تعویض درب و پنجره قدیمی بدون تخریب منزل پیشگام در این صنعت است. قیمت تعویض درب و پنجره قدیمی بدون تخریب منزل در مقابل مزایای بی نظیر آن قابل مقایسه نیست و بی شک در دنیای امروز خیلی بیشتراحساس می شود ، همچنین پروفیل مورد نظر شما برای ساخت پنجره های دوجداره بسیار حائز اهمیت است.

تعویض پنجره

در تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره upvc نیازی به تخلیه محل پروژه نمی باشد و تنها با جابجایی وسایل در فاصله 2 متری پنجره ها این امر امکان پذیر است. بدلیل سفارشی بودن ابعاد و طرح پنجره ها، پنجره دوجداره جدید هیچگونه تغییری در شکل ظاهری تیپ پنجره ایجاد نمی کند. نخستین گام برای تعیین قیمت تعویض درب و پنجره قدیمی بدون تخریب منزل داشتن ابعاد و اندازه پروژه است به گونه ای که کارفرما می تواند به راحتی با اعلام ابعاد حدودی که خود اندازه گیری کرده است از قیمت تقریبی پنجره دوجداره مورد نظر برای تعویض باخبر شود .علاوه بر قیمت تعویض درب و پنجره قدیمی بدون تخریب منزل ، اجرت نصاب نیز در پروژه محاسبه شده و به قیمت نهایی اضافه میشود .
طرح تعویض درب و پنجره های قدیمی بدون تخریب باپنجره دوجداره یو پی وی سی و آلمینیوم یک امر حیاتی است و از سال ها قبل در شهرهای مختلف کشور رونق چشمگیری داشته است و ساختمان هایی که از پنجره های آهنی, چوبی, آلومینیوم قدیمی استفاده می کردند به سمت درب و پنجره های دوجداره یو پی وی سی و یا آلمینیوم ترمال بریک روی آورده اند و دلیل این موضوع بهره وری انرژی, کاهش هزینه, عایق بندی مناسب ساختمان ها بوده است. روند رو به رشد تعویض پنجره های قدیمی تا امروز ادامه داشته است و رفته رفته این موضوع جایگاه ویژه ای در بین اقشار مختلف پیدا کرده است ، به گونه ای که تیم کاری ما در تمامی مناطق تهران و کرج پروژه تعویض پنجره های قدیمی را اجرا کرده است.

پنجره ماندگار

مدت زمان انجام و نصب هر پروژه چقدر است ؟
به لحاظ آنکه تولید  درب و پنجره دوجداره upvc کاملاً مکانیزه بوده و با ماشین آلات پیشرفته انجام می گیرد ، تولید آنها نسبت به درب و پنجره های آهنی ، آلومینیمی و چوبی سریعتر است. نصب درب و پنجره های یو پی وی سی نیز احتیاج به عملیات بنایی نداشته و با پیچهای مخصوص به ساختمان متصل شده و با فوم مخصوص درزگیری و عایق می شود. به همین دلیل عملیات نصب نیز بسیار سریع است. همچنین در پروژه های بازسازی در یک طبقه واحد مسکونی زمان تعویض و جایگزینی پنجره ها در یک روز صورت میگیرد.
قیمت پنجره دوجداره را ارزان نخریم. چون هر ارزانی دلیلی دارد. پنجره یو پی وی سی با کیفیت و قیمت مناسب بخریم.
طبیعتاً هدف این افراد کار کردن با سود کمتر نیست بلکه بلعکس تلاش می کنند سود بیشتری نسبت به برند اصلی بدست آورند. بدیهی است این هدف جز با کم کردن استانداردها و کیفیت تولید و مواد اولیه بدست نخواهد آمد. تولیدکنندگان پروفیل یو پی وی سی و یراق نیز از این قضیه مستثنا نبودند و کالای نامرغوب خود را با تبلیغات زیاد و به ظاهر ارزان وارد بازار کردند که این مهم تصمیم خریدار را برای انتخاب سخت تر کرد…
پر واضح است که مرغوبیت کم هزینه نیست.