سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره دوجداره, قیمت پنجره یو پی وی سی, قیمت پنجره ارزان, قیمت بهترین پنجره دو سه جداره, قیمت پنجره ضد صرقت

قیمت پنجره دوجداره لولایی

شنبه 96/2/2
12:32 عصر
بهرام پروهان

پنجره دوجداره لولایی این قابلیت را داردکه هم ازبالا وهم از بغل باز می شود . ازبالابازشو برای اینکه به پرده گیرنکند وگردش هوا انجام شود, و برای تمیز کردن آن به بغل باز می شود. از دیگر مزایای مدل لولایی این است که دو سری لاستیک درزگیر دارد که هنگام بسته شدن بطور کامل کیپ می شود .   در عین حال زیبایی آن که علی رغم ظرافت پروفیل ازاستحکام کافی برخورداراست , خیره کننده و  چشمگیر است .

دلایل انتخاب و قیمت پنجره دوجداره لولایی

درب و پنجره دو جداره یو.پی.وی.سی UPVC لولایی (Turn) ماده ی اولیه ساخت پروفیل درپنجره های مدرن UPVC می باشد که از مخفف کلمات (Unplasticised Poly Vinyl Chloride) تشکیل شده است. این ماده یک نوع تنوع ترموپلاست مدرن متشکل از مشتقات اصلی نفت خام و نمک طعام است.

در فرآیند تولید UPVC باافزودن مواد مختلفی چون ضربه گیرها (Impact Modifier)، مواد ضد احتراق (Heat Stabilizers)، پر کننده ها (Fillers)، کمک کننده ها (Processiny Aids)، روان کننده های داخلی و خارجی (Internal & External Lubricants) و رنگ های صنعتی (Pigment) به دو ماده اصلی فوق، ترموپلاست UPVC به دست می آید که ترکیب جدیدی از ماده اولیه PVC بوده، ولی به علت خواص فیزیکی متفاوت این ماده جدید اصطلاحا به آن یک ماده غیر پلاستیک اطلاق می شود.

هنگامی که شما نیاز به پنجره ای دارید که مناسب برای گشایش های بزرگ در ساختمان های چند طبقه باشد، پنجره های لولایی یو.پی.وی.سی بهترین گزینه هستند. پنجره های بزرگ باعث می شود دیدی بدون مانع و در ساختمان روشنایی و فضای زیادی داشته باشید.

هنگامی که شما در چندمین طبقه یک ساختمان بلند در حال کار کردن یا زندگی کردن هستید، پنجره های لولایی به شما این امکان را می دهد تا پنجره ها را از داخل یا خارج خانه یا اداره خود بدون خطر نگهداری کنید. پنجره ها به منظور سهولت در پاک کردن 180 درجه می چرخند. پنجره ها میتوانند مناسب با نیازهای شما با انتخاب های زینتی، شامل گچبری، بارهای گرجستانی و آرک باشد، همچنین طیف گسترده ای از رنگ ها و رنگ روغن ها. 

رنگ بندی پنجره های دوجداره

امروز مفهوم جدیدی را در پنجره های قابل برگشت متمایل برای مارکت های تجاری و مسکونی چند طبقه که به سرعت رو به گسترش است، ایجاد شده است. طراحی منحصر به فرد به پنجره اجازه میدهد تا بیرون پوشش پنجره 180 درجه بچرخد، به ساکنان این امکان را می دهد تا به طور کامل به قاب شیشه بیرون دسترسی داشته باشد تا بتواند به راحتی آن را تمیز و نگهداری کند.

یک سیستم کاملاً مؤثر است که ارائه دهنده ارزش بسیار پولی هم برای پروژه های تازه ساخت و هم جایگزین است. پنجره های مقرون به صرفه، با قابلیت برگشت پذیری کامل، سهولت در پاک کردن، برای ساختمان های چند طبقه پنجره های برگشت پذیر در عمل در زیر چهار مرحله آورده شده است که نشان می دهد چگونه عمل سیستم پنجره برگشت پذیر ، هوای آزاد و نور را به خانه شما می آورد و پاک کردن آن را آسان می کند، فرقی نمی کند سلیقه شما چگونه باشد.