سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره دوجداره, قیمت پنجره یو پی وی سی, قیمت پنجره ارزان, قیمت بهترین پنجره دو سه جداره, قیمت پنجره ضد صرقت

قیمت شیشه پنجره دوجداره upvc

چهارشنبه 96/3/17
4:3 عصر
بهرام پروهان

قیمت پنجره دوجداره به جنس شیشه استفاد شده در آن نیز بستگی دارد. برای مثال شیشه های سکوریت بسیار گران بوده و سایر قیمت شیشه ها از قیمت درب ها و پنجره های دوجداره upvc نیز بیشتر شود.

شیشه سه جداره

ناگفته پیداست که بخش اعظم یک پنجره از شیشه تشکیل شده است و لاجرم در تولید یک پنجره استاندارد، کیفیت شیشه نقش بسیار مهمی را ایفا می کند. در این میان موادی همچون درزگیر بوتیل، پلی سولفاید، رطوبت گیر و اسپیسرتا حد بسیار زیادی تعیین کننده کیفیت شیشه دوجداره خواهند بود. بنابر این انتخاب این ملزومات جهت تولید شیشه های دوجداره نکته قابل توجهی است که شاید از نظر برخی تولیدکنندگان پنجره یا شیشه دوجداره دور مانده باشد. این شرکت همواره دغدغه عرضه محصولاتی با کیفیت و بالا نگاه داشتن کیفیت شیشه های دوجداره تولیدی کشورمان را داشته است و تمام تلاش خود را برای پر کردن این خلا به کار بسته است. خلایی که از دو منظر صنعت ما را رنج می دهد: از یک سو شاهد نزول کیفیت محصولات عمدتا وارداتی در کشور هستیم و از سوی دیگر فقدان آگاهی های لازم بر پیچیدگی این وضعیت دامن زده است. در این بحوبحه این شرکت می کوشد در هر دو جبهه فعالیت کند و تا به امروز نیز نقش قابل قبولی را ایفا کرده است.
ویژگی های شیشه پنجره دوجداره upvc استاندارد
همانطور که می دانید کیفیت موادی همچون درزگیر بوتیل، پلی سولفاید،رطوبت گیر و اسپیسر در تولید یک قطعه شیشه دوجداره حرف اول را می زنند. و اگر این مواد به صورت استاندارد و مرغوب در کارخانه ها مورد استفاده قرار گیرند، شیشه های تولید شده تا ده ها سال بدون هیچ گونه مشکلی وظیفه حفظ انرژی و جلوگیری از آلودگی صوتی را انجام می دهند.

شیشه دوجداره

 

از جمله مشکلاتی که در شیشه های دو جداره ساخته شده به روش دستی بوجود میآید به موارد زیر می توان اشاره نمود:
مه آلودگی داخل دو لایه شیشه
عدم چسبندگی لازم لایه های شیشه به فاصله گذار به دلیل پرس نشدن
قرار گرفتن رطوبت گیر در مجاورت هوا و از دست رفتن خاصیت رطوبت گیری آن
عدم یکنواختی عایق ثانویه و قابلیت نفوذ هوا به داخل دو لایه شیشه
احتمال شکستگی به طور نامحسوس در لایه های کناری و گوشه های شیشه
عدم عایق صوتی مناسب
شیشه دوجداره صنعتی در مقایسه با شیشه تک جداره مزایای زیر را در بر دارد:
کاهش ضریب انتقال حرارت و در نتیجه صرفه جویی در میزان مصرف انرژی در حدود 40 تا 50 درصد
کاهش ضریب انتقال صوت و در نتیجه کاهش شدت صدا در حدود 30 الی 45 دسی بل
جلوگیری کامل از عبور گرد و غبار
اضافه می نماید کاربرد شیشه دو جداره در پنجره های با قاب ساخته شده از پروفیل های یو پی وی سی و یا آلومینیوم عایق شده، مکمل مزایای شیشه های دو جداره است و کاربرد شیشه دو جداره در قابهای آهنی و آلومینیومی که عایق حرارت و صوت نیستند توصیه نمی شود.
خوشبختانه اخیرا تولیدکنندگان شیشه های دوجداره به کیفیت و استاندارد بودن محصولات اهمیت زیادی می دهند. مهم ترین مشکل موجود عدم آگاهی تولیدکنندگان از مواد اولیه غیر استاندارد می باشد که تاثیر بسیار زیادی در کیفیت محصولات دارد. از سوی دیگر، عمدتا به علت توجه بیشتر به مقرون به صرفه بودن محصول، موضوع کیفیت مورد توجه قرار نمی گیرد.