سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره دوجداره, قیمت پنجره یو پی وی سی, قیمت پنجره ارزان, قیمت بهترین پنجره دو سه جداره, قیمت پنجره ضد صرقت

قیمت پنجره ثابت عایق دوجداره در کرج

یکشنبه 101/4/12
5:4 عصر
بهرام پروهان

قیمت پنجره ثابت عایق دوجداره در کرج :مهمترین ویژگی پنجره upvc که اصطلاحا به آن پنجره فیکس گفته می شود آن است که فاقد لنگه برای باز شدن است. این مدل پرکاربردترین نوع پنجره دو جداره است و به صورت ثابت نصب می شود. به دلیل آنکه فاقد بازشو است از یراق آلات در طراحی آن استفاده نمی شود.

پنجره های دوجداره upvc انواع مختلفی داشته که هر کدام برای شرایط خاصی کاربرد دارند. یکی از این مدل ها، پنجره upvc ثابت است که برای قسمت هایی که نیازی به باز کردن پنجره نیست اما ورود نور به داخل ساختمان ضروری است استفاده می شود. این پنجره عایق بسیاری خوبی در برابر آلودگی صوتی، گرد و خاک، آلایندهای هوا و سرما و گرما است. از آن به طور ویژه در پوشش سقف گلخانه ها، راه پله ها، سقف پاسیو و بالکن استفاده می شود.

قیمت پنجره ثابت عایق دوجداره در کرج

این مدل پنجره ثابت دوجداره اغلب به صورت ترکیبی با دیگر مدل های پنجره دوجداره قابل استفاده است. بدین صورت که پنجره وسطی از نوع ثابت و پنجره های مجاور از نوع بازشو است. این مدل بسیار پرطرفدار است اما نکته ای که باید به آن دقت کرد آن است که پروفیل مصرفی در ساختار پنجره ثابت باید با زاویه کاملا 90 درجه به خط افق عمود باشد، زیرا در ریگلاژ لنگه های بازشو پنجره های مجاور تاثیر گذار است.

بطور کلی میدان دید وسیع در این پنجره استفاده آن را برای نقاطی از منزل با نوردهی بالا را مناسب می سازد. به همین دلیل اغلب در سقف نورگیر، پاسیو و بالکن استفاده می شود.

در راه پله ها برای تامین روشنایی ساختمان استفاده می شود. از آنجایی که باز نمی شود به لحاظ امنیت ساختمان نیز مشکل ساز نخواهد بود.

پنجره ثابت دوجداره upvc  دارای دو مزیت عمده است که به شرح زیر می باشد:

به دلیل آنکه این مدل پنجره باز نمی شود فاقد قاب مزاحم است، لذا دامنه و میدان دید بسیار خوبی را از فضای بیرون فراهم می کند.
به دلیل ساختار خاص خود و اینکه فقدان لنگ باز شو است، عایق قوی در برابر ورود گرد و خاک، آلاینده های هوا، آلودگی صوتی و حتی انتقال حرارت است.
مزیت دیگر عدم محدودیت در ابعاد پنجره upvc ثابت است.

معایب پنجره upvc ثابت

تنها ایراد این پنجره آن است که تنها باید در ساختمان هایی که امکان تمیز کردن پنجره از بیرون وجود دارد استفاده شود. زیرا این پنجره قابلیت باز شدن را ندارد. بنابراین نمیتوان برای شست و شو در داخل ساختمان یا منزل آن را خارج کرد.
در ساختمان های مرتفع نیز بایستی تمهیداتی چون آسانسور برای شست و شوی پنجره ها از بیرون ساختمان فراهم باشد.