سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره دوجداره, قیمت پنجره یو پی وی سی, قیمت پنجره ارزان, قیمت بهترین پنجره دو سه جداره, قیمت پنجره ضد صرقت

درب عایق طرح چوب برای اتاق خواب

چهارشنبه 101/4/8
3:50 عصر
بهرام پروهان

 درب عایق طرح چوب برای اتاق خواب : برای انتخاب درب مناسب به سبک دکوراسیون منزلتان توجه کنید. درب های چوبی ، جنس، رنگ و طرح های مختلفی دارند و در سبک های مدرن و کلاسیک تولید می شوند. درب با سطح کاملا صاف ویا با طرح کم و روکش های چوبی ساده و یا پیچیده برای خانه هایی با طراحی مدرن مناسب می باشد.

 درب عایق طرح چوب برای اتاق خواب

جدیدترین تصاویر  مدل درب اتاق خواب ام دی اف و چوبی

به علت وجود تنوع در انواع مدلهای درب ساختمان شامل: حیاط، اتاق خواب، پارکینگ انتخاب مناسب برای درب را تاحدودی مشکل و دشوار کرده است. درب حیاط و پارکینگ اولین نما در طراحی داخلی ساختمان هستند. جنس درب اتاق ها  یکی از مهم ترین اصولی است که مورد توجه قرار می گیرد. جنس درب ها از چوب، ام دی اف و یا حتی شیشه می باشد. مدلهای درب اتاق های ساختمان به معماری ساختمان جذابیت و جلوه خاصی می بخشد. اگر منزل شما دارای دکوراسیون و معماری زیبایی است بهتر است از مدلهای درب اتاق خواب متناسب با دکوراسیون منزلتان استفاده کنید.

علاوه بر مدل و جنس درب اتاق، رنگ درب هم از جمله مواردی است که در طراحی و معماری ساختمان باید توجه کافی به آن داشت. رنگ درب اتاق تاثیری فوق العاده ای در چیدمان و دکوراسیون اتاق خواب دارد. شما می توانید از ترکیب رنگ های روشن و تیره استفاده کنید. که استفاده از چند ترکیب رنگ  نمای شیک و زیبا به درب اتاق خواب شما  می بخشد.


انواع درب اتاق خواب ملامینه با طرح های شیک و زیبا

یکی از موارد قابل توجه در دکوراسیون اتاق خواب، استفاده از درب اتاق شیک و زیبا می باشد که بر اساس تنوع مدل و طراحی درب های اتاق خواب، به سادگی می توان مدل و طرح دلخواه خود را انتخاب کرد و سفارش داد. نکته مهم دیگر در دکوراسیون اتاق خواب ایرانی هماهنگی رنگ و طرح درب اتاق با طرح و رنگ اتاق، سرویس خواب، پرده و فرش می باشد.

یکی از انواع درب های اتاق خواب که امروزه برای دکوراسیون مدرن منزل بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد انواع درب اتاق ملامینه است که برای درب های داخلی، درب ورودی و درب اتاق خواب می توان به کار برد. این درب های ملامینه یا HpL دارای روکشی ملامینه با ضخامتی مناسب است که دارای طرح های متفاوت و منحصر به فرد می باشد و از این رو تنوع انتخاب طرح در این درب اتاق های خواب زیاد می باشد و به راحتی می توان طرحی مناسب را سفارش داد.