سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره دوجداره, قیمت پنجره یو پی وی سی, قیمت پنجره ارزان, قیمت بهترین پنجره دو سه جداره, قیمت پنجره ضد صرقت

پنجره دوجداره آلومینیومی کشویی ترمال بریک شامپاینی

چهارشنبه 101/4/8
11:14 صبح
بهرام پروهان

 پنجره دوجداره آلومینیومی کشویی ترمال بریک شامپاینی: پنجره های دوجداره ترمال بریک در رنگ های مختلفی قابل ارائه میباشد و کاربری تزئینی دارند. این می تواند منجر به رنگ های مختلف سطوح داخلی و خارجی درب و پنجره های آلومینیومی شود، ارجحیت مشتریان را از نظر جلوه رنگ برآورده کند و الزامات طراحی فردی معماران را برآورده سازد. پنجره های ترمال بریک نسل جدید پنجره های آلومینیومی هستند.

 پنجره دوجداره آلومینیومی کشویی ترمال بریک شامپاینی

ترمال بریک پنجره آلومینیومی مشخصات فنی زیر را دارد:

عرض فریم 64میلی متر
عرض پلی آمید مصرفی در این سیستم 24 میلی متر میباشد لذا عایق حرارتی مناسبی ایجاد میشود
امکان نصب شیشه تک جداره و شیشه دوجداره از ضخامت 6 تا 32 میلی متر
مناسب برای مناطق گرمسیر و سرد سیر
امکان نصب یراق فولکس واگنی
این سیستم پنجره آلومینیومی ترمال بریک از طریق دوخت تیغه های عایق مقاوم از جنس پلی آمید بین قسمت بیرونی و داخلی پروفیل عایق حرارت میشود و تبادل دمای بیرون و داخل ساختمان به حد اقل میرسد.
قابلیت نصب توری پلیسه در نمای خارجی پنجره
امکان نصب کرکره داخلی شیشه
قابلیت تفکیک رنگ نمای بیرونی از نمای داخلی پنجره
هوابندی کامل با استفاده از نوار های EPDM
قابلیت اجرای کلیه پوششهای خدمات آنادایزینگ آلومینیوم ، خدمات رنگ پودری و دکورال
عملکرد بالا و قابلیت اجرای درب و پنجره به منظور کاربرد های مختلف.


مزایای پنجره دوجداره آلومینیومی 

از مزایای برجسته تولیدات پنجره آلومینیومی ترمال بریک  می توان به استحکام بالا، عایق حرارتی مناسب، استحکام خوب، مقاومت در برابر حریق، مقاومت بالا در برابر خوردگی جوی، عملکرد عالی بالا وعمر طولانی آن اشاره کرد. پنجره دوجداره ترمال بریک، اولین انتخاب برای پنجره های ساختمان های سطح بالا هستند.

 سیستم پنجره آلومینیومی ترمال بریک کشویی رایج‌ترین سیستم مورد استفاده برای درب و پنجره ها می‌باشد که با عملکردی ساده در نوع بازشو، می‌تواند برای هر نوع فضایی مناسب و جذاب باشد. به دلیل ماهیت نوع بازشو آن به صورت کشویی، فضای کمی را از محیط اشغال می‌کند پنجره های کشویی ترمال بریک همراه با شیشه های دوجداره یا سه جداره گزینه ایده آلی برای عایق بندی حرارتی، صوتی و همچنین ایمنی و استحکام منازل هستند. با این ویژگی‌ها سیستم های پنجره های کشویی ترمال بریک انتخاب مناسبی برای بازسازی منازل و جایگزینی پنجره های قدیمی و یا استفاده در پروژه های جدید ساخت و ساز است.

آلومینیوم شامپاینی

درب و پنجره های آلومینیوم شامپاینی رنگ یکی از محبوب ترین درب و پنجره های ترمال بریک برای ساختمان های مسکونی و اداری شناخته شده اند. یکی از مهم ترین دلایل موفقیت پنجره های آلومینیومی تنوع رنگ پذیری آن ها می باشد. این ویژگی موجب شده است تا نه تنها با انواع پنجره های ترمال بریک همراه شویم، بلکه متقاضیان نیز بنا بر سلیقه شخصی خود دست به انتخاب بزنند.
درب و پنجره شامپاینی یکی از خاص ترین و نادرترین رنگ ها را در میان محصولات آلومینیومی برخوردار است. این سازه ها پس از تولید و عرضه بسیار محبوب و پرمخاطب شده اند. یکی از مهم ترین دلایل محبوبیت درب و پنجره های آلومینیوم شامپاینی، تطبیق پذیری آن ها با انواع دکوراسیون های داخلی می باشد.