سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره دوجداره, قیمت پنجره یو پی وی سی, قیمت پنجره ارزان, قیمت بهترین پنجره دو سه جداره, قیمت پنجره ضد صرقت

قیمت درب عایق آب فایبرگلاس سرویس بهداشتی

سه شنبه 101/4/7
4:0 عصر
بهرام پروهان

قیمت درب عایق آب فایبرگلاس سرویس بهداشتی :طرح ها و روکش های درب ضد آب که برای مکان های مرطوب، سرشار از بخار آب و مکان هایی که آب به صورت مستقیم به درب پاشیده می شوند مناسب است، عموما محدودیت کمتری نسبت به دیگر انواع روکش ها دارد.درب سرویس بهداشتی و درب حمام عموما از طرح ها و روکش هایی ساده و بدون طرح تولید شده اند چرا که هر روکش و طرحی قابلیت مقابله با آب و رطوبت را ندارند.

قیمت درب عایق آب فایبرگلاس سرویس بهداشتی

قیمت درب ضد آب

قیمت درب ضد آب به وسیله دو عامل محاسبه می شوند، قیمت درب به همراه چارچوب و دیگری قیمت درب به تنهایی. بخش قابل توجهی از خانه های ایرانی با فریم های فرانسوی ساخته شده اند و بیشتر خانه های جدید امروزی ساختار شکنی کرده و تنها با قرار دادن یک فریم کلی در مکان چارچوب، از صفر تا 100 جزئیات درب را به تولید کنندگانی همچون ماندگار واگذار می کنند تا یک ترکیب کامل از یک درب خاص و مدرن را تحویل بگیرند.
از جمله موارد دیگری که در قیمت درب ضد آب تاثیر گذار است، انتخاب نوع روکوب است، برای مثال درب های پلی وود عموما طرح های محدودی را برای انتخاب روکوب در اختیار مشتریان خود قرار می دهند و بهترین پیشنهادی که به خریدار ارائه می شود، انتخاب روکوب ساده و همرنگ و هم طرح با درب است.