سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره دوجداره, قیمت پنجره یو پی وی سی, قیمت پنجره ارزان, قیمت بهترین پنجره دو سه جداره, قیمت پنجره ضد صرقت

درب و پنجره های آلومینیومی ترمال بریک در نمای ساختمان

سه شنبه 101/3/31
4:24 عصر
بهرام پروهان

درب و پنجره های آلومینیومی ترمال بریک در نمای ساختمان،پنجره‌های آلومینیوم خیلی سبک هستند و این عامل نصب شدن و استفاده از آن‌ها را بسیار راحت کرده‌ است. نگهداری از پنجره‌های آلومینیومی بسیار راحت است و هیچ‌گونه مشکلی در استفاده از آن‌ها وجود ندارد و می‌توان این پنجره‌ها را در صورت کثیف شدن به‌راحتی با یک تکه اسفنج مرطوب تمیز نمود. پنجره‌های آلومینیومی قادر هستند که فرایند انتقال حرارت را تا 60 درصد بهبود ببخشند. همچنین این پنجره‌ها دارای تنوع زیادی در رنگ‌بندی نیز هستند

درب و پنجره های آلومینیومی ترمال بریک در نمای ساختمان

درب و پنجره های آلومینیومی ترمال بریک در نمای ساختمان

 

امروزه استفاده از سازه‌هایی با نمای ترمال بریک به یکی از موارد رایج در تولید درب و پنجره‌های آلومینیومی تبدیل شده‌ است. ترمال بریک به دلیل ویژگی‌های منحصربه‌فرد و بی‌نظیری که دارد، در ساخت‌وسازها یا درب و پنجره‌های اکثر منازل مورد استفاده قرار می‌گیرد. آلومینیوم مهم‌ترین ماده اولیه در ساخت سازه‌ها با نمای ترمال بریک و درب و پنجره‌های آلومینیومی است و سالیان گذشته تا امروز در طراحی و ساخت سازه‌ها مورد استفاده قرار گرفته‌ است؛ چرا که آلومینیوم وزن کمی را نسبت‌ به آهن دارد و برای تولید انواع سازه‌ها که شامل در و پنجره‌ها است، بسیار مناسب است. پنجره‌های آلومینیومی ترمال بریک دارای تنوع گسترده‌ای هستند که این تنوع در فریم، رنگ و یراق آلات سازه‌ها وجود دارد که قادر به تامین تمامی نیازهای صنعت ساختمان سازی است.

درب و پنجره دو جداره آلومینیومی ترمال بریک 

در و پنجره دو جداره ترمال بریک از آخرین دستاوردهای صنعت آلومینیوم‌ سازی دنیا می‌باشد که در آن تعبیه یک عایق     EPDM باعث شده است تا ارتباط پروفیل آلومینیومی از سطح بیرونی با درونی قطع گردد. روش مذکور این امکان را به ما می‌دهد که رنگ داخل محل استفاده با رنگ پروفیل سطح بیرونی متفاوت باشد. قابلیت دیگر این محصول عایق بندی صد در صدی فضای درونی ساختمان است.

فریم لس ترمال بریک 

فریم لس ترمال بریک در نما و پنجره های فریم لس ساختمانی از دو فریم داخلی و خارجی و یک عایق پلی آمیدی که مابین دو سطح به کمک دستگاه پرس واقع شده تشکیل شده است.  

اگر بخواهیم به طور کلی مزایای فریم لس ترمال بریک را نام ببریم شامل موارد زیر می باشد    : 

·          استحکام و ظرافت و زیبایی 

·          رنگ پذیری با طول عمر بالا شامل رنگ های آنادایز، پودری الکترواستاتیک و طرح چوب 

·          استفاده از واشرهای    epdm با کیفیت و طول عمر بسیار بالا برای جلوگیری از عبور آب و گرد و غبار

·         استفاده از انواع یراق آلات مانند، لولایی، 2حالته، فولکس واگنی، لیفت اند اسلاید، کلنگی و… .

·         امکان سختی (ابجنک) برروی پروفیل های آلومینیومی ترمال بریک تا 14 وبستر

·         دارای ثبات رنگ بالا، قابلیت نظافت مناسب و عدم رنگ پریدگی.

·         مجهز به لاستیک پلی آمید جهت جلوگیری از اتلاف انرژی

·         موجود در طرح ، ابعاد و اشکال نامنظم و منحنی

·         دارای قابلیت نصب شیشه ها تک جداره، دو و سه جداره

·         تولید توسط گوشه های دایکاستی و پانچی

·         غیر قابل اشتعال بودنسیستم فریم لس ترمال بریک

·         بالا بودن مقاومت در برابر فشار مواد شیمیلیی و اشعه UV

همان‌طور که پیش‌تر گفتیم پنجره‌های آلومینیوم خیلی سبک هستند و این عامل نصب شدن و استفاده از آن‌ها را بسیار راحت کرده‌ است. نگهداری از پنجره‌های آلومینیومی بسیار راحت است و هیچ‌گونه مشکلی در استفاده از آن‌ها وجود ندارد و می‌توان این پنجره‌ها را در صورت کثیف شدن به‌راحتی با یک تکه اسفنج مرطوب تمیز نمود. پنجره‌های آلومینیومی قادر هستند که فرایند انتقال حرارت را تا 60 درصد بهبود ببخشند. همچنین این پنجره‌ها دارای تنوع زیادی در رنگ‌بندی نیز هستند