سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره دوجداره, قیمت پنجره یو پی وی سی, قیمت پنجره ارزان, قیمت بهترین پنجره دو سه جداره, قیمت پنجره ضد صرقت

پنجره دوجداره شاهرود خرید پنجره دوجداره ثابت ویستابست

پنج شنبه 98/7/4
4:52 عصر
بهرام پروهان

پنجره دوجداره شاهرود خرید پنجره دوجداره ثابت ویستابست: پنجره ثابت یو پی وی سی، مناسب جهت نورگیری محل شما است. این مدل پنجره ها یو پی وی سی با توجه به اینکه از هیچ طرفی باز نمی شوند، عبور و مرور هوا از آنها ایجاد نمی شود. ولی می توانید از آن برای روشن شدن اتاق و دید به بیرون به کار ببرید. همیشه و در همه جا لازم نیست تهویه هوا داشته باشیم، در بعضی مکان ها تنها به روشنایی و نور وجود دارد. در چنین شرایطی بهترین انتخاب شما پنجره های ثابت یو پی وی سی هستند، که هم مسئولیت نور رسانی را به طور مناسبی انجام می دهند، عایق بسیار مطلوبی هستند و قیمت مناسبی هم دارند.

ثابت

پنجره دوجداره شاهرود خرید پنجره دوجداره ثابت ویستابست

پنجره ثابت، همانگونه که از اسمش معلوم است، ثابت بوده و امکان باز شدن ندارد. به همین خاطر روی این پنجره ها هیچ نوع دستگیره ای هم قرار نمی گیرد. این پنجره ها به دلیل اینکه باز نمی شوند، می توان در آنها از شیشه های خیلی بزرگتری نسبت به سایر پنجره ها به کار برد. چرا که وزن شیشه تنها بر روی چهارچوب بودن و ایرادات افتادگی را نخواهد داشت. از پنجره های ثابت در طراحی و دیزاین مدرن خانه ها و مکان های گوناگونی به کار برده می شود. اگر شما تهویه مطلوبی در محل خود دارید، با بکارگیری از پنجره ثابت می توانید حداکثر مصرف بهینه انرژی را تجربه کنید. این پنجره ها هیچ نوع محل ورود و خروجی برای هوا نداشته و دمای محیط را ثابت نگه می دارند. زیبایی ظاهری آنها در کنار قیمت مناسب و مصرف بهینه انرژی سبب شده است طرفداران خیلی زیادی را پیدا کند.

موارد استفاده پنجره ثابت یو پی وی سی

بکارگیری های بسیاری از این مدل پنجره وجود دارد. می توانید آن را با سایر پنجره ها ترکیب کنید، و یا به صورت تکی استفاده کنید. می توان از آنجا برای جدا کردن فضای اتاق ها، در کنار درها و موارد این چنینی نیز به کار برد. بیشترین بکارگیری این پنجره ها جهت ورود نور می باشد.

پنجره

مزایای پنجره ثابت یو پی وی سی

  1. قیمت خیلی مناسب
  2. عایق قدرتمند صدا
  3. عایق گرما و گرد و غبار
  4. امکان بکارگیری از شیشه های خیلی بزرگ
  5. طراحی مدرن و زیبا
  6. مواد اولیه بسیار با کیفیت
  7. نوردهی بسیار مناسب

شرکت پنجره ماندگار با سال ها تجربه ، درصدد است تا با ارائه درب و پنجره های دوجداره یوپی وی سی ثابت باکیفیت و زیبا ، رضایت شما خریداران گرامی را جلب نماید...