سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره دوجداره, قیمت پنجره یو پی وی سی, قیمت پنجره ارزان, قیمت بهترین پنجره دو سه جداره, قیمت پنجره ضد صرقت

نحوه محاسبه قیمت پنجره دوجداره یو پی وی سی

سه شنبه 98/6/5
1:48 عصر
بهرام پروهان

نحوه محاسبه قیمت پنجره دوجداره یو پی وی سی: روش های محاسبه قیمت پنجره های یو پی وی سی راحت انجام می شود. به علت اینکه برآورد قیمت و ساخت با نرم افزار کامپیوتری و با داده های پیش فرض صورت می گیرد و این امر نه فقط برآورد آن را برای سازنده راحت نموده بلکه درک فرمول آن را نیز برای مشتری ممکن ساخته است. چرا که متراژ پروفیل مصرفی در هر قاب ، یراق آلات مورد به کار گیری و نیز  هزینه های جانبی از قبیل متریال و نصب نیز به طور کامل به وضوح قابل دید و محاسبه می باشد. 

قیمت پنجره دوجداره

نحوه محاسبه قیمت پنجره دوجداره یو پی وی سی

هزینه برای هر پروژه پنجره دو جداره یو پی وی سی بر اساس متریال به کار گیری شده بوده و طبیعی است با تغییر در ابعاد و آیتم های هر قسمت قیمت پنجره تغییر خواهد کرد. 

تأثیر برند و نوع پروفیل در قیمت پنجره یو پی وی سی

اثرات به کار گیری و یا به کار نبردن از گالوانیزه درون پروفیل در هزینه پنجره ها

همان‌ گونه که می دانید برای استحکام بالاتر پنجره های upvc در طراحی درون شبکه های پروفیل، از پروفیل های گالوانیزه استفاده میشود که این امر به دوام کل محصول خیلی کمک کرده و به طور کامل واجب می‌باشد و حال آنکه خیلی از سازندگان این مهم را در نظر نگرفته و در مواردی از گالوانیزه ضخامت خیلی پایین و یا به‌ حالت متقاطع به کار میبرندکه به هیچ عنوان عملکرد لازم را ندارد.

هزینه پنجره

مناسب ترین خصوصیات گالوانیزه مورد استفاده در پروفیل های یو پی وی سی 

برای جواب به این پرسش می‌توان گفت ضخامت گالوانیزه در بازشوها و پروفیل‌ها حداقل 1.5 میلی‌متر و در قاب‌های درب‌ها باید از ضخامت 2 میلی‌متر برخوردار باشد.

اثرات یراق آلات مورد استفاده در هزینه نهایی محصول پنجره دو جداره

یراق آلات در مشخص کردن هزینه محصول، اثرات زیادی دارد. اما همواره باید درنظر داشت که برای چه عملکردی ، چه یراقی استفاده شود تا در هزینه ها صرفه جویی شده و یراقی را که برای یک بازشو عملکردی ندارد، انتخاب نکنیم. در دسته بندی هزینه ای نیز یراق آلات نسبت به کارخانه سازنده و کیفیت، دارای قیمت‌های گوناگون می‌باشد. اما برخی از برندها احتمالا منجر به شهرت و گستردگی تبلیغات از هزینه زیادی برخوردار هستند که با مشاوره با کارشناسان می‌توان یراق مناسب را برای پنجره به کار برد.