سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره دوجداره, قیمت پنجره یو پی وی سی, قیمت پنجره ارزان, قیمت بهترین پنجره دو سه جداره, قیمت پنجره ضد صرقت

طراحی پنجره سه جداره فربد در ایران

سه شنبه 98/5/8
5:19 عصر
بهرام پروهان

طراحی پنجره سه جداره فربد در ایران: پنجره های سه جداره جدا از خاصیت عملکردی خود روزنه ای رو به دنیای پیرامون ما دارند، از گذشته های دور پنجره ها نقشی اساسی در زندگی ما داشته اند. در معماری امروز نیز معماران برجسته نگاه ویژه ای به این عنصر حیاتی در پروژه ی خود داشته اند، نگاهی که شاید متفاوت با آنچه تا به حال در گوشه و کنار فضاهای مسکونی و اداری و... دیده ایم، می باشد. امروز در چیدانه به بررسی برخی از پنجره های جذاب در پروژه های برجسته ی ایرانی می پردازیم با ما همراه باشید  .

قیمت درب پنجره دو جداره کشویی ویستابست

طراحی پنجره سه جداره فربد در ایران

پنجره سه جداره لولایی: پنجره لولایی سه جداره بیشترین کاربرد را در خانه ها یا محل کار دارد . این نوع پنجره بسته به ابعاد آن دارای فیکس و بازشومی باشد که از طریق لولا بازو بسته می شود که در حال حاضردر پنجره های سه جداره هم یکی از بهترین پنجره ها می باشد این مدل پنجره در لولایی را (Tilt&Turn) می گویند برای اینکه عایق صددرصد هستن و دلیل این عایق بودن هم این است که یراق چهار طرف بازشو می چرخد . این پنجره از نظر قیمت هم مناسب است . 

پنجره سه جداره کشوئی : این پنجره برای جاهایی که فضای کمی دارند مناسب است و به دلیل اینکه روی محوری باز نمی شود و در جای خود به روی یک ریل حرکت می کند اصولا مطلوب خانمهای خانه است . جا دارد این نکته ار یاد آور شویم که این نوع پنجره عایق نمی باشد و ما اصولا به کارفرما پیشنهاد نمی دهیم.پنجره دو جداره کشوئی به صورت یک لنگه ثابت و یک لنگه متحرک است . 

پنجره سه جداره ثابت : این نوع پنجره سه جداره برای جاهای مناسب است که نیاز به بازشو برای تهویه هوا ندارد و فقط پنجره دو جداره جنبه زیبایی و طراحی قشنگ را دارد.

 

قیمت انواع پنجره یو پی وی سی ویستابست

طراحی پنجره سه جداره

در کشور ایران در سال های اخیر طراحی و تولید درب و پنجره سه جداره در انواع مختلف رونق گرفته است. به طور مثال پنجره هایی چون :UPVC،آلومینیوم،نماهای فریم لس و کرتن وال و همچنین در سال های 90 به بعد پنجره هایی با ترکیب چوب و آلومینیوم و یو پی وی سی به بازار ارائه شد .

شایان ذکر است که تا سال های آینده تولید درب و پنجره سه جداره هوشمند ، باعث استفاده بهینه از انواع درب و پنجره UPVC می شود. زیبایی در ساخت و رنگبندی متنوع درب و پنجره سه جداره سبب شده است که بیشتر از 90 درصد بازار به این محصولات اختصاص یابد و روز به روز به تقاضای تولید آنها افزوده شود.

طراحی درب و پنجره سه جداره بی شک یکی از مهمترین عوامل تاثیرگذار در زیبایی ساختمان ها ، چه در داخل بنا و چه در نمای ساختمان میباشد.