سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره دوجداره, قیمت پنجره یو پی وی سی, قیمت پنجره ارزان, قیمت بهترین پنجره دو سه جداره, قیمت پنجره ضد صرقت

ویژگی پنجره دوجداره یو پی وی سی

چهارشنبه 98/5/2
4:33 عصر
بهرام پروهان

ویژگی پنجره دوجداره یو پی وی سی:پنجره های خوب به گونه ای طراحی و ساخته می شوند که مانع از نفوذ هوا شده و در آب و هوای گرم، گرمای حاصل از تابش خورشید را کاهش دهند. کاهش ورود و خروج هوا و انتقال حرارت، از عوامل مهم در داشتن ساختمان هایی با راندمان انرژی مناسب هستند. این گونه بناها از هدر رفتن گرما در نقاط سرد و اتلاف سرما در مناطق گرم ممانعت می کنند.

دوجداره

ویژگی پنجره دوجداره یو پی وی سی

همچنین، نصب پنجرههای خوب، روش ساده ای برای کاهش گازهای گلخانه ای و در نتیجه کاهش هزینه های انرژی است پنجره های خوب به گونه ای طراحی و ساخته می شوند که مانع از نفوذ هوا شده و در آب و هوای گرم، گرمای حاصل از تابش خورشید را کاهش دهند. کاهش ورود و خروج هوا و انتقال حرارت، از عوامل مهم در داشتن ساختمان هایی با راندمان انرژی مناسب هستند. این گونه بناها از هدر رفتن گرما در نقاط سرد و اتلاف سرما در مناطق گرم ممانعت می کنند.

اجزای تشکیل دھنده یک درب و پنجره دو جداره upvc

1- پروفیل

 پروفیل بکاربرده شده باید استاندارد باشد و متناسب با نیاز مشتری باشد. پروفیل upvc در طول مدت طولانی دچار تغییر رنگ نمی شود و مقاومت بالایی دارد.

2-گالوانیزه

در پنجره های دوجداره برای افزایش استحکام پروفیل یو پی وی سی از پروفیل گالوانیزه استفاده می شود و تاثیر زیادی در مقاومت پنجره دارد.

3- یراق آلات

یراق آلات پنجره یو پی وی سی شامل قفل، دستگیره ، لولا و به طور کل هر چیزی غیر از پروفیل و شیشه است. یراق آلات دو حالت تک حالته و دو حالته دارند که هر کدام کاربردهای متفاوتی دارند.مشتری باید با توجه نیاز خود نوع پنجره را انتخاب کرده و سفارش دهد

پنجره

4- شیشه دو جداره:

استفاده از شیشه دوجداره نقش مهمی در عایق بندی پنجره دارد. معمولا از گاز آرگون برای پر کردن فضای بین دو شیشه دوجداره استفاده می شود.

به لحاظ صرفه جویی در مصرف انرژی، پنجره ای که بیشتر عایق حرارتی باشد، مناسب تر است. به طور کلی میزان عایق حرارتی پنجره تابع عوامل زیر است :

  • نوع شیشه مورد استفاده
  • تعداد جداره های شیشه پنجره
  • ضخامت لایه هوایی حدفاصل دو شیشه
  • شیشه_دوجداره 

– 5نصب صحیح

ما در آیتم مربوط به ویژگیھای یک پنجره مرغوب تک تک موارد بالا را توضیح میدھیم.

به سبب طراحی خاص درب و پنجره های دوجداره یو پی وی سی که هر فریم به صورت یک تکه می باشد و همینطور استفاده از زوارهای مخصوص به هیچ وجه آب به داخل درب و پنجره های یو پی وی سی نفوذ نمی کند. ضمن آنکه محفظه هایی نیز در آن تعبیه می شود که در صورت نفوذ آب ، آب از انتهای درب یا پنجره تخلیه شده و به داخل نفوذ نکند.

تعویض_پنجره_دوجداره_upvc

این که یک پنجره دوجداره بعد از نصب چقد زیبا باشد، بستگی دارد به به اینکه با چارچوب به درستی اندازه شده باشد و سپس به درستی مهر و موم شده است. حال بپردازیم به ویژگی های یک پنجره دوجداره خوب.