سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره دوجداره, قیمت پنجره یو پی وی سی, قیمت پنجره ارزان, قیمت بهترین پنجره دو سه جداره, قیمت پنجره ضد صرقت

پنجره دوجداره پی وی سی وین تک جند جداره خورشیدی

شنبه 98/3/25
4:58 عصر
بهرام پروهان

پنجره دوجداره پی وی سی وین تک جند جداره خورشیدی: در هنگام ساخت درب و پنجره های چند جداره پی وی سی وین تک، قاب به وسیله ی پروفیل های پی وی سی (PVC ) و یا یو پی وی سی (uPVC) ساخته می شود. شرکت وین تک یکی از معروف ترین و بزرگترین تولیدکنندگان پروفیل های پی وی سی در ایران می باشد؛ که البته در کشورهای دیگری نیز فعالیت دارد. شرکت وین تک در زمینه ی تولید محصولات پلیمری، یکی از شرکت های پیشرو می باشد. پروفیل های یو پی وی سی پنجره های چند جداره خورشیدی و همچنین شرکت تولیدی وین تک در ادامه معرفی می شوند.

 

پنجره چند جداره

پنجره دوجداره پی وی سی وین تک جند جداره خورشیدی

کارخانجات وین تک در زمینه های مختلفی بخصوص در موارد ساختمانی مانند تولید انواع پروفیل درب و پنجره های یو پی وی سی، سیمان، مواد کامپوزیتی، یراق آلات، قالب های بتنی، پوشش های سالنی و … فعالیت دارند. زمینه فعالیت این گروه تنها به موارد ساختمان سازی محدود نشده و در صنعت نیروگاهی، معدنی و فرآورده های معدنی، مسکن و … نیز فعالیت دارند.

پروفیل های پی وی سی وین تک

حروف اول ترکیب پلیمری unplasticised polyvinyl chloride را به اختصار یو پی وی سی یا در برخی موارد پی وی سی می گویند. پنجره های پی وی سی وین تک از مقاطع پروفیلی ساخته شده اند؛ که برش خورده و شکل پنجره را تشکیل می دهند. این پروفیل های از پی وی سی ذوب شده و تحت فشار در قالبی دقیق ساخته شده اند. مواد پیش از سرد شدن کامل به طول های مورد نیاز بریده می شوند. صافی سطح، تراکم و مستقیم بودن پروفیل با مشخصات طراحی پروفیل و ابزار به دست می آید. 

پنجره هایی که از پروفیل های یو پی وی سی بهره می گیرند، از کنار هم قرار دادن پروفیل های بریده شده ساخته می شوند. جهت اتصال کامل این پروفیل ها از جوش گرمایی یا اتصالات بخصوص استفاده می شود. مقاطع تقویت کننده ی آلومینیومی یا فولادی درون پروفیل های یو پی وی سی به مقدار و شکل مورد نیاز مصرف می شوند تا استحکام بیشتری به پروفیل ها ببخشند.

پنجره دوجداره

پنجره دوجداره پی وی سی وین تک جند جداره

اگر چه پنجره های دوجداره و چند جداره پی وی سی بر پایه ی پلیمر کلراید پلی وینیل ساخته شده اند؛ با این حال، برای آنکه بتوانند در پنجره ها مصرف شوند، مقادیری مواد افزوده و تثبیت کننده نیاز است. افزودنی های تثبیت کننده ی مخصوص ضد اشعه ی فرا بنفش و گرما جزئی اصلی در فرمول پی وی سی است که توسط تولیدکنندگان پنجره های یو پی وی سی استفاده می شود.