سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره دوجداره, قیمت پنجره یو پی وی سی, قیمت پنجره ارزان, قیمت بهترین پنجره دو سه جداره, قیمت پنجره ضد صرقت

خرید پنجره جدید سیندژ کلنگی

چهارشنبه 98/3/8
3:26 عصر
بهرام پروهان

خرید پنجره جدید سیندژ کلنگی: این نوع حالت بازشو، کمتر از نود درجه و تنها از یک طرف باز می شود. بیشترین استفاده از این پنجره یو پی وی سی درسرویس های بهداشتی، حمام، راه پله و نورگیر(ارتفاع قابل دسترس) می باشد. جهت باز شدن پنجره سایبانی از پایین و پنجره کلنگی از سمت بالا است. سیستم (سش)باز شوی این پنجره دوجداره upvc به صورت یک جهت باز شو حول محور زیرین تعبیه شده که بصورت استاندارد قابلیت تغییر حالت دارد و مزایای خاص خود را داراست

پنجره کلنگی

<** ادامه مطلب... **>

خرید پنجره جدید سیندژ کلنگی

اطلاعات فنی یراق کلنگی (یراق پنجره سرویسی)

یراق آلات پنجره دوجداره کلنگی برای پنجره های کوچک داخل حمام و سرویس استفاده می گردد.این نوع یراق فقط اجازه می دهد لنگه پنجره تا یک زاویه مشخص شده ای از قسمت بالا باز شود.

علت اصلی آن این است که معمولا در سرویس و حمام فضایی برای باز کردن پنجره وجود نداره این یراق کمک می کند تا لنگه در جای خود و یک زاویه کوچک برای تبادل هوا باز شود و مزاحمتی برای اطراف خود نداشته باشد.

مزایای پنجره کلنگی سیندژ

الف-قابلیت نصب دو نوع یراق آلات

ب-مورد استفاده در راه پله و نور گیر و حمام و سرویس های بهداشتی

ج-تعویض و نصب سریع

د- قابلیت تغییرجهت (سش) باز شو

پنجره کلنگی

خرید پنجره جدید سیندژ

قطعاتی که در این نوع یراق استفاده می شود:

قفل کنگی یا انگشتی که یک قسمت از آن روی لنگه پنجره سوار میشود و قسمت دیگر آن روی فریم می باشو قطعه ای که رو لنگه می باشد جای انگشت دارد که برای بازکردن آن راکشیده و لنگه آزاد می شود.

بازویی کلنگی که این هم بر روی فریم هم بر روی لنگه سوار است و زمانی که لنگه را باز می نمایید این بازویی لنگه را در زاویه ای خاص نگه می دارد این بازویی برای پنجره سرویسی که نهایتا 50*50سانتی متر باشد یک عدد نصب می شود در صورتی که ابعاد بزرگتر شود حتما باید هر دو طرف لنگه بازویی نصب نمود تا بتواند وزن لنگه نگه دارد. 

لولای پنجره مانند لولای یراق آلات تک حالته می باشد معمولا به علت آنکه ابعاد و وزن در این پنجره بسیار کوچک و کم است از لولای 75سانتی استفاده می گردد .در صورتی که بخواهیم از یراق کلنگی سرویس برای ابعاد بزرگ تر از 50*50سانتی متر استفاده کنیم باید به جای انگشتی یا قفل کلنگی از اسپانیولت تک حالته استفاده نمود و به جای زدن یک بازویی حتما از دو بازویی برای نگه داشتن لنگه استفاده نمود.