سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پنجره دوجداره, قیمت پنجره یو پی وی سی, قیمت پنجره ارزان, قیمت بهترین پنجره دو سه جداره, قیمت پنجره ضد صرقت

پنجره راه پله ثابت دو حالته upvc

چهارشنبه 98/3/8
1:29 عصر
بهرام پروهان

پنجره راه پله ثابت دو حالته upvc:، پنجره ثابت راه پله همانطور که از نام آن مشخص است، ثابت بوده و امکان باز شدن ندارد. به همین دلیل روی این پنجره ها هیچ گونه دستگیره ای هم قرار نمی گیرد. این پنجره ها به علت اینکه باز نمی شوند، می توان در آنها از شیشه های بسیار بزرگتری نسبت به سایر پنجره ها استفاده کرد. چرا که وزن شیشه تنها بر روی چهار چوب بودن و مشکلات افتادگی را نخواهد داشت. و پنجره های دو حالته upvcباز شدن روی دو محور افقی و عمودی با یک دستگیره است. 

پنجره راه پله

پنجره راه پله ثابت دو حالته upvc:

مزایای پنجره دوحالته راه پله:

 

 دارای امنیت بالا با توجه به یراق آلات به کار رفته

مخفی و پنهان بودن یراق آلات زیر محور سش یا بازشو

قابلیت رگلاژ راحت

امنیت و راحتی در باز و بسته شدن توسط کودکان

مزایای پنجره ثابت راه پله:

 قیمت بسیار مناسب

 

عایق قدرتمند صدا

 عایق گرما و گرد و غبار

امکان استفاده از شیشه های بسیار بزرگ

 طراحی مدرن و زیبا

مواد اولیه بسیار با کیفیت

نوردهی بسیار مناسب

پنجره راه پله

پنجره ثابت راه پله

پنجره ی ثابت راه پله دارای بازشو نبوده و در قسمت هایی از طرح استفاده می گردد که نیاز به ارتباط با فضای بیرونی را ندارند و دارای لنگه های ثابت می باشد    .این نوع از پنجره دارای دستگیره نبوده و معمولا در ترکیب با پنجره های لنگه بازشو استفاده می گردد    .پنجره ثابت مناسب برای نورگیری راه پله شما است. این نوع پنجره ها یو پی وی سی با توجه به اینکه از هیچ طرفی باز نمی شوند، عبور و مرور هوا از آنها صورت نمی گیرد. اما می توانید از آن برای روشن شدن راه پله و دید به بیرون استفاده کنید. همیشه و در همه جا نیاز نیست تهویه هوا داشته باشیم، در راه پله ها تنها به روشنایی و نور نیاز است. در چنین شرایطی بهترین انتخاب شما پنجره های ثابت یو پی وی سی هستند، که هم وظیفه نور رسانی را به خوبی انجام می دهند، عایق بسیار مناسبی هستند و هزینه مناسبی هم دارند از پنجره های ثابت در طراحی و دیزاین مدرن منازل و مکان های مختلفی استفاده می شود. اگر شما تهویه مناسبی در محل خود دارید، با استفاده از پنجره ثابت می توانید حداکثر مصرف بهینه انرژی را تجربه کنید. این پنجره ها هیچ گونه محل ورود و خروجی برای هوا نداشته و دمای محیط را ثابت نگه می دارند. زیبایی ظاهری آنها در کنار قیمت مناسب و مصرف بهینه انرژی باعث شده است طرفداران بسیار زیادی را برای خود به دست آورند.

پنجره دو حالته راه پله

پنجره لولایی دو حالته دوجداره به پنجره‌ای گفته می‌شود که دارای دو نوع باز شو باشد به صورتی که هم میتواند به صورت جانبی از سمت راست و یا چپ و هم از سمت بالا و یا پایین باز شود . قابل توجه است طراحی یراق آلات این نوع پنجره به گونه ایست که می تواند مزایا و ویژگی ها و هم چنین قابلیت های پنجره های یو پی سی را از نظر عایق بودن در برابر گرما و سرما و امنیت در بالاترین سطح ممکن ارائه نماید . از مشخصه های پنجره دو حالته راه پله باز شدن بر روی دو محور عمودی و افقی با یک دستگیره می باشد پنجره های دو حالته راه پله امکانات مناسبی را در تهویه هوا و تمیز کردن شیشه ها در اختیار مصرف کننده قرار می دهد.